Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00233229/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
- 2021/BZP 00239887/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
- 2022/BZP 00051640/01 - Wynik z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków do dezynfekcji oraz środków czystości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W POZNANIU IM. PROF. LUDWIKA BIERKOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631178710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dojazd 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-631
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szitalmswia.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalmswia.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmsw_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków do dezynfekcji oraz środków czystości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbb5f659-2c1e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001292/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 środki dezynfekcyjne i do utrzymania czystości cz. I
1.2.7 środki dezynfekcyjne i do utrzymania czystości cz.II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233229/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/p/13/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 534698,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środek do dezynfekcji powierzchni na bazie chloru2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 7800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki sporobójcze - koncentrat2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 594,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki sporobójcze - chusteczkiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 4400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środek do dezynfekcji powierzchni wrażliwych na alkohol2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 17050,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środek do dezynfekcji małych powierzchni na bazie alkoholu2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 31800,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki do dezynfekcji rąk2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 30250,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 34900,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 3750,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Antybakteryjna emulsja do mycia4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 7020,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nawilżane chusteczki do powierzchni2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 18530,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środek myjąco-dezynfekujący do małych i dużych powierzchni2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki do dezynfekcji narzędzi2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 27920,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 5800,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środek do myjko-dezynfektora typ Meiko Top Line 202. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 2760,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki do myjko-dezynfektora typ Meiko Top Line 20 i At-Os AF2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 9336,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki dezynfekujące do maszynowego mycia narzędzi w myjce STEELCO będącej w posiadaniu Zamawiającego2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 7800,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środek do maszynowego mycia narzędzi i obuwia do będącego w posiadaniu Zamawiającego myjki typ WD 4060-SMEG2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 2392,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparaty do mycia i pielęgnacji pacjenta2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pianka do mycia i pielęgnacji pacjenta2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 6400,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparat do zamgławiania2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Worki2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 121089,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparat do maszynowego mycia narzędzi i sprzętu endoskopowego, preparat do dezynfekcji endoskopów i narzędzi2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały higieniczne2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 45100,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ścierki2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 21525,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koncentraty do czyszczenia i konserwacji powierzchni powierzchni2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 12630,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparaty do mycia i do czyszczenia2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 6817,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki do sanitariatów2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 12430,00 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mopy2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 16800,00 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kosze2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224340-3 - Kosze
4.5.5.) Wartość części: 6050,00 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dozowniki2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 8990,00 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Proszek do prania2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 5715,00 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sól pastylkowa2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 4950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16524,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18341,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16524,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4) Biachem Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662115698
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16524,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12742,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12742,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12742,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDISEPT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9460010016
7.3.4) Miejscowość: Motycz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12742,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5929,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9506,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5929,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 31)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.H.U. BARLON Bartłomiej Osiński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.P.H.U. BARLON Bartłomiej, Robert i Piotr Osińscy s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670005114
7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 31)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5929,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Bieżący serwis, konserwacja i naprawy kopiarek (CANON) Wielkopolskiego OW NFZ
- Nadzór eksploatacyjny, serwisowanie oraz konserwacja fontann będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
- Zabiegi konserwatorskie dezynfekcji i oczyszczenia wybranych materiałów archiwalnych Archiwum Państwowego w Poznaniu wraz z ich translokacją
- Projekt i wykonanie robót dla zadania pn. "Budowa rampy do odśnieżania pojazdów ciężarowych na ternie MOP Niwiska i Ochędzyn przy drodze ekspresowej S8 w woj. łódzkim"
- Malowanie ścian wraz z montażem odbojnic w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. ks. Jakuba Wujka 1.
- Sukcesywna dostawa karmy specjalistycznej dla Schroniska dla Zwierząt w Poznaniu przy ul. Kobylepole 51
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania w latach 2025-2026
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Dostawa środków i artykułów służących do utrzymania higieny i czystości w Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- WOFiTM/34/2025/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej i produktów biobójczych
- Świadczenie usług pralniczych, dzierżawa bielizny, odzieży szpitalnej i operacyjnej
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.