Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00083972/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
- 2022/BZP 00089554/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00116270/01 - Wynik z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych oraz dzierżawa analizatora
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ LECZNICTWA OTWARTEGO W WIELICZCE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350674687
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Bolesława Szpunara 20
1.4.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.4.7.) Numer telefonu: 12 2796372
1.4.8.) Numer faksu: 12 2782824
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: marosek.lucjan@spzlo.wieliczka.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzlo.wieliczka.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085591
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00083972/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
Punktowo
Po zmianie:
Procentowo
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Cena, Czas reakcji serwisowej od zgłoszenia do czasu rozwiązywania problemu w kontakcie telefonicznym lub mailowym. Termin dostawy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.10. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
Punktowo
Po zmianie:
Procentowo
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Cena, Czas reakcji serwisowej od zgłoszenia do czasu rozwiązywania problemu w kontakcie telefonicznym lub mailowym. Termin dostawy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.10. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych dla analizatora biochemicznego Konelab 20 ISE wraz z usługa serwisową i udziałem w kontroli StandLab
Po zmianie:
Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych dla analizatora biochemicznego Konelab 20 ISE wraz z usługa serwisową i udziałem w kontroli StandLab. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do złożenia oświadczenia:
1) autoryzowanego serwisu producenta odczynników o braku niekorzystnego wpływu oferowanych odczynników na aparat.
2) o zapewnieniu bezpłatnego udział w kontroli StandLab i zapewnieniu opieki merytorycznej w czasie trwania umowy
Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów potwierdzających dopuszczenie produktów stanowiących przedmiot zamówienia do stosowania w Polsce lub certyfikatów CE, jeżeli są wymagane.
Zamawiający wymaga dostarczenia, do oferowanych odczynników autoryzowanych metodyk i aplikacji, kart charakterystyk do analizatora biochemicznego na wymienione w specyfikacji oznaczenia w formie papierowej lub na nośniku elektronicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w ofercie Wykonawca przedstawi adres strony internetowej, na której będą znajdowały się instrukcje wykonania testów/ulotki informacyjne, karty charakterystyk substancji niebezpiecznych oraz instrukcje obsługi aparatu w języku polskim dostępne dla Zamawiającego całodobowo. W przypadku gdy dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie, że dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej.
Zgodnie z formularzem cenowym pozycje winny uwzględniać wszystkie koszty konieczne do zrealizowania zamówienia.
Data ważności dostarczonych odczynników winna być określona co najmniej na 6 m-cy od daty dostawy.
Wymaganiem wobec odczynników jest stabilność i możliwość uzyskania powtarzalnych wyników.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Kod waluty (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
: Dzierżawa dostarczonego analizatora do badań immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i usługą serwisową
Po zmianie:
Dzierżawa dostarczonego analizatora do badań immunochemicznych wraz z dostawą odczynników .
Wymagania odnośnie aparatu do dzierżawy:
• aparat pracujący w systemie monotestów (1 pacjent = 1 test),
• kalibracja w zależności od testu co 14, 28 lub 56 dni
• brak możliwości kontaminacji próbki
• przepustowość do 80 testów na godzinę
• łatwy w obsłudze: wymaga jedynie nakropienia próbki i włożenia paska testowego wraz z pipetką do analizatora
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do złożenia oświadczenia:
o zapewnieniu bezpłatnego udział w kontroli StandLab i zapewnieniu opieki merytorycznej w czasie trwania umowy
Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów potwierdzających dopuszczenie produktów stanowiących przedmiot zamówienia do stosowania w Polsce lub certyfikatów CE, jeżeli są wymagane.
Zamawiający wymaga dostarczenia, do oferowanych odczynników autoryzowanych metodyk i aplikacji, kart charakterystyk do analizatora biochemicznego na wymienione w specyfikacji oznaczenia w formie papierowej lub na nośniku elektronicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w ofercie Wykonawca przedstawi adres strony internetowej, na której będą znajdowały się instrukcje wykonania testów/ulotki informacyjne, karty charakterystyk substancji niebezpiecznych oraz instrukcje obsługi aparatu w języku polskim dostępne dla Zamawiającego całodobowo. W przypadku gdy dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie, że dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej.
Zgodnie z formularzem cenowym pozycje winny uwzględniać wszystkie koszty konieczne do zrealizowania zamówienia.
Data ważności dostarczonych odczynników winna być określona co najmniej na 6 m-cy od daty dostawy.
Wymaganiem wobec odczynników jest stabilność i możliwość uzyskania powtarzalnych wyników.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do złożenia oświadczenia:
1) autoryzowanego serwisu producenta odczynników o braku niekorzystnego wpływu oferowanych odczynników na aparat.
2) o zapewnieniu bezpłatnego udział w kontroli StandLab i zapewnieniu opieki merytorycznej w czasie trwania umowy
Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów potwierdzających dopuszczenie produktów stanowiących przedmiot zamówienia do stosowania w Polsce lub certyfikatów CE, jeżeli są wymagane.
Zamawiający wymaga dostarczenia, do oferowanych odczynników autoryzowanych metodyk i aplikacji, kart charakterystyk do analizatora biochemicznego na wymienione w specyfikacji oznaczenia w formie papierowej lub na nośniku elektronicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w ofercie Wykonawca przedstawi adres strony internetowej, na której będą znajdowały się instrukcje wykonania testów/ulotki informacyjne, karty charakterystyk substancji niebezpiecznych oraz instrukcje obsługi aparatu w języku polskim dostępne dla Zamawiającego całodobowo. W przypadku gdy dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie, że dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej.
Zgodnie z formularzem cenowym pozycje winny uwzględniać wszystkie koszty konieczne do zrealizowania zamówienia.
Data ważności dostarczonych odczynników winna być określona co najmniej na 6 m-cy od daty dostawy.
Wymaganiem wobec odczynników jest stabilność i możliwość uzyskania powtarzalnych wyników.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.10. Ofertę można składać na Przed zmianą:
kilka części
Po zmianie:
wszystkie części
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1, Część 2) Przed zmianą:
60
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1, Część 1) Przed zmianą:
60
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1, Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
60,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1, Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
60,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 1) Przed zmianą:
Czas reakcji serwisowej do 24 godz. od zgłoszenia do czasu rozpoczecia rozwiązywania problemu w kontakcie telefonicznym lub mailowym
Po zmianie:
Czas reakcji serwisowej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
Czas reakcji serwisowej do 24 godz. od zgłoszenia do czasu rozpoczęcia rozwiązywania problemu w kontakcie telefonicznym lub mailowym
Po zmianie:
Czas reakcji serwisowej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 1) Przed zmianą:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 1) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2, Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
20,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
20,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 1) Przed zmianą:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 1) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 3, Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
20,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
20,0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zaw2odowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem (KRS, CEIDG)
Po zmianie:
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem (KRS, CEIDG)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do złożenia oświadczenia:
1) autoryzowanego serwisu producenta odczynników o braku niekorzystnego wpływu oferowanych odczynników na aparat.
2) o zapewnieniu bezpłatnego udział w kontroli StandLab i zapewnieniu opieki merytorycznej w czasie trwania umowy
Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów potwierdzających dopuszczenie produktów stanowiących przedmiot zamówienia do stosowania w Polsce lub certyfikatów CE, jeżeli są wymagane.
Zamawiający wymaga dostarczenia, do oferowanych odczynników autoryzowanych metodyk i aplikacji, kart charakterystyk do analizatora biochemicznego na wymienione w specyfikacji oznaczenia w formie papierowej lub na nośniku elektronicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w ofercie Wykonawca przedstawi adres strony internetowej, na której będą znajdowały się instrukcje wykonania testów/ulotki informacyjne, karty charakterystyk substancji niebezpiecznych oraz instrukcje obsługi aparatu w języku polskim dostępne dla Zamawiającego całodobowo. W przypadku gdy dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie, że dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej.
Zgodnie z formularzem cenowym pozycje winny uwzględniać wszystkie koszty konieczne do zrealizowania zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-03-21 11:30
Po zmianie:
2022-03-22 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-03-21 11:45
Po zmianie:
2022-03-22 11:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-03-20
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczenia biblioteki i magazynu archiwum w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Wieliczka
- "Wykonanie prac remontowych - bieżącej konserwacji elewacji oraz tarasu w budynku nadszybia szybu Regis Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Remont pomieszczeń hotelowych na II piętrze budynku Młyna Solnego - Uzdrowisko na terenie Kopalni Soli "Wieliczka"".
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa analizatorów do badania gazometrii, badania ogólnego moczu z dostawą odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych
- Jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych
- Dzierżawa systemu do diagnostyki immunohistochemicznej wraz z zakupem i dostawą przeciwciał pierwotnych dla Zakładu Patologii Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- ZP/G/79/24Dostawa systemu dyfrakcji laserowej do pomiaru wielkości cząstek, (..)wraz montażem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
- Dostawa odczynników z jednoczesną dzierżawą automatycznego analizatora koagulologicznego
- Dostawa odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatorów
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.