eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaDostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych oraz dzierżawa analizatora



Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych oraz dzierżawa analizatora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ LECZNICTWA OTWARTEGO W WIELICZCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350674687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Szpunara 20

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 2796372

1.5.8.) Numer faksu: 12 2782824

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marosek.lucjan@spzlo.wieliczka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzlo.wieliczka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.spzlo.wieliczka.pl https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych oraz dzierżawa analizatora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df03316e-a11b-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012003/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do laboratorium analitycznego wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083972/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/SPZLO/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych dla analizatora biochemicznego Konelab 20 ISE wraz z usługa serwisową i udziałem w kontroli StandLab. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do złożenia oświadczenia:
1) autoryzowanego serwisu producenta odczynników o braku niekorzystnego wpływu oferowanych odczynników na aparat.
2) o zapewnieniu bezpłatnego udział w kontroli StandLab i zapewnieniu opieki merytorycznej w czasie trwania umowy
Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów potwierdzających dopuszczenie produktów stanowiących przedmiot zamówienia do stosowania w Polsce lub certyfikatów CE, jeżeli są wymagane.
Zamawiający wymaga dostarczenia, do oferowanych odczynników autoryzowanych metodyk i aplikacji, kart charakterystyk do analizatora biochemicznego na wymienione w specyfikacji oznaczenia w formie papierowej lub na nośniku elektronicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w ofercie Wykonawca przedstawi adres strony internetowej, na której będą znajdowały się instrukcje wykonania testów/ulotki informacyjne, karty charakterystyk substancji niebezpiecznych oraz instrukcje obsługi aparatu w języku polskim dostępne dla Zamawiającego całodobowo. W przypadku gdy dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie, że dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej.
Zgodnie z formularzem cenowym pozycje winny uwzględniać wszystkie koszty konieczne do zrealizowania zamówienia.
Data ważności dostarczonych odczynników winna być określona co najmniej na 4 m-cy od daty dostawy.
Wymaganiem wobec odczynników jest stabilność i możliwość uzyskania powtarzalnych wyników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 148366,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dzierżawa dostarczonego analizatora do badań immunochemicznych wraz z dostawą odczynników .
Wymagania odnośnie aparatu do dzierżawy:
• aparat pracujący w systemie monotestów (1 pacjent = 1 test),
• kalibracja w zależności od testu co 14, 28 lub 56 dni
• brak możliwości kontaminacji próbki
• przepustowość do 80 testów na godzinę
• łatwy w obsłudze: wymaga jedynie nakropienia próbki i włożenia paska testowego wraz z pipetką do analizatora
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do złożenia oświadczenia:
o zapewnieniu bezpłatnego udział w kontroli StandLab i zapewnieniu opieki merytorycznej w czasie trwania umowy
Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów potwierdzających dopuszczenie produktów stanowiących przedmiot zamówienia do stosowania w Polsce lub certyfikatów CE, jeżeli są wymagane.

Zamawiający wymaga dostarczenia, do oferowanych odczynników autoryzowanych metodyk i aplikacji, kart charakterystyk do analizatora biochemicznego na wymienione w specyfikacji oznaczenia w formie papierowej lub na nośniku elektronicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w ofercie Wykonawca przedstawi adres strony internetowej, na której będą znajdowały się instrukcje wykonania testów/ulotki informacyjne, karty charakterystyk substancji niebezpiecznych oraz instrukcje obsługi aparatu w języku polskim dostępne dla Zamawiającego całodobowo. W przypadku gdy dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie, że dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej.
Zgodnie z formularzem cenowym pozycje winny uwzględniać wszystkie koszty konieczne do zrealizowania zamówienia.
Data ważności dostarczonych odczynników winna być określona co najmniej na 4-cy od daty dostawy.
Wymaganiem wobec odczynników jest stabilność i możliwość uzyskania powtarzalnych wyników.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do złożenia oświadczenia:
1) autoryzowanego serwisu producenta odczynników o braku niekorzystnego wpływu oferowanych odczynników na aparat.
2) o zapewnieniu bezpłatnego udział w kontroli StandLab i zapewnieniu opieki merytorycznej w czasie trwania umowy
Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów potwierdzających dopuszczenie produktów stanowiących przedmiot zamówienia do stosowania w Polsce lub certyfikatów CE, jeżeli są wymagane.
Zamawiający wymaga dostarczenia, do oferowanych odczynników autoryzowanych metodyk i aplikacji, kart charakterystyk do analizatora biochemicznego na wymienione w specyfikacji oznaczenia w formie papierowej lub na nośniku elektronicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w ofercie Wykonawca przedstawi adres strony internetowej, na której będą znajdowały się instrukcje wykonania testów/ulotki informacyjne, karty charakterystyk substancji niebezpiecznych oraz instrukcje obsługi aparatu w języku polskim dostępne dla Zamawiającego całodobowo. W przypadku gdy dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie, że dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej.
Zgodnie z formularzem cenowym pozycje winny uwzględniać wszystkie koszty konieczne do zrealizowania zamówienia.
Data ważności dostarczonych odczynników winna być określona co najmniej na 6 m-cy od daty dostawy.
Wymaganiem wobec odczynników jest stabilność i możliwość uzyskania powtarzalnych wyników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 167987,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172601,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172601,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172601,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630340260

7.3.3) Ulica: ul. Polska 114

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172601,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177932,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177932,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177932,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMerieux Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010565119

7.3.3) Ulica: ul. Generała J. Zajączka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-518

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Serwis aparatu- Dariusz Szymański SEMED


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177932,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.