eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńRewitalizacja parku w Nawrze na potrzeby Muzeum Ziemiaństwa im. Rodziny Sczanieckich - część I



Ogłoszenie z dnia 2025-02-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja parku w Nawrze na potrzeby Muzeum Ziemiaństwa im. Rodziny Sczanieckich – część I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kujawsko-Pomorskie Centrum Dziedzictwa w Toruniu

1.3.) Oddział zamawiającego: KPCD w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389096441

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czerwona Droga 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@kpcd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpcd.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Regionalne sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 382041307

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Pl. Teatralny 2

1.11.4.) Miejscowość: Toruń

1.11.5.) Kod pocztowy: 87-100

1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@inwestycjeregionalne.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: inwestycjeregionalne.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja parku w Nawrze na potrzeby Muzeum Ziemiaństwa im. Rodziny Sczanieckich – część I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a9be94f-d28b-496b-aac4-30dd1f50704a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00085612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120380/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.2 Rewitalizacja założenia pałacowo-parkowego w Nawrze - park

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie na rzecz zwiększenia dostępności regionalnej infrastruktury dla mieszkańców, Działanie 6.12 Wsparcie Instytucji Kultury

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a9be94f-d28b-496b-aac4-30dd1f50704a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5a9be94f-d28b-496b-aac4-30dd1f50704a

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały w rozdziale III podrozdział 1 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r.,
str. 1 – „RODO”). Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych są Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Regionalne sp. z o.o., Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, kontakt: sekretariat@inwestycjeregionalne.pl
2) Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Rewitalizacji parku w Nawrze na potrzeby Muzeum Ziemiaństwa im. Rodziny Sczanieckich – część I w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu
do ich wniesienia.
4) Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
5) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu:
I. a) związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania
o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji;
b) podjęcia działań jeszcze przed zawarciem umowy w zakresie, w jakim przetwarzanie tych danych będzie niezbędne do dokonania oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty w toku postępowania o udzielenie zamówienia:
- w ww. zakresie podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (dalej jako: RODO) dotyczący zawarcia i wykonania umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO dotyczący obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO dotyczący prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych.
II. realizacji projektu i wykonywania umowy:
- w zakresie danych podanych w toku negocjacji wraz z załącznikami oraz w umowie;
- podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b RODO dotyczący wykonywania umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO dotyczący obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO dotyczący prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych.

III. wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych w postaci:
- w zakresie danych podanych w toku negocjacji wraz z załącznikami oraz w umowie;
- podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO dotyczący obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO dotyczący prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych.
IV. ustalania, obrony i dochodzenia roszczeń:
- w zakresie danych podanych w toku negocjacji wraz z załącznikami oraz w umowie;
- podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f RODO dotyczący prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych.
Pozostałe informacje w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: Rewitalizacja parku w Nawrze na potrzeby Muzeum Ziemiaństwa im. Rodziny Sczanieckich – część I
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określają:
2.1. opis robót budowlanych oraz stawiane im wymagania wraz z dokumentacją projektową;
2.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);
2.3. OPZ wraz z ww. dokumentami wskazanymi w pkt 4.1 oraz 4.2 stanowi załącznik nr 8 do SWZ,
2.4. projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314310-7 - Układanie kabli

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77341000-2 - Okrzesywanie drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -

Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie;

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to
z odrębnych przepisów -

Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie;

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej -

Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500.000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych brutto).

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1 Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że łącznie wykonał minimum 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 500 000,00 złotych brutto każda polegające na zagospodarowaniu terenów zieleni (z wykonaniem nawierzchni ścieżek komunikacyjnych, systemów nawadniających i prac pielęgnacyjnych drzew w każdej z robót) przy zabytkach będących parkiem, ogrodem lub inną formą zaprojektowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków* (indywidualnie lub jako zespół) o powierzchni nie mniejszej niż: 2ha (oddzielnie dla każdej roboty) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
a) *Gdy w SWZ jest mowa o rejestrze zabytków – każdorazowo chodzi o rejestr zabytków, o którym mowa w Ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1292). W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, należy wykazać pełne spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wykonania robót (to jest wykonanie obu robót) przez co najmniej jednego z uczestników konsorcjum (nie stosuje się sumowania potencjałów) albo, w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia (nie wykonał wymaganych robót) polega na zasobach innego podmiotu – podmiot udostępniający zasoby musi wykazać zrealizowanie obu wymaganych robót samodzielnie (nie stosuje się sumowania potencjałów);
b) W przypadku, gdy roboty referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy
w Wykazie robót wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie;
c) Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego, należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku;
d) W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Wykaz osób przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.2 Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia, tj.:
a) Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych w rozumieniu art. 37c, tj. osobą, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego* (lub inne równoważne, patrz uwagi poniżej) oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,

b) Osobą, która posiada wykształcenie wyższe w specjalności architektura krajobrazu lub leśnictwo lub ogrodnictwo lub wykształcenie pokrewne oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, w którym pełnił funkcję kierownika prac polegających na zagospodarowaniu terenów zieleni (z wykonaniem nawierzchni ścieżek komunikacyjnych, systemów nawadniających i prac pielęgnacyjnych drzew łącznie) przy zabytkach będących parkiem, ogrodem lub inną formą zaprojektowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków (indywidualnie lub jako zespół)

c) Specjalistą posiadającym uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi oraz restauratorskimi prowadzonymi przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru, tj. osobą posiadającą uprawnienia, o których mowa w art. 37b ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1292), tj. osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury lub osobą posiadającą wydane wcześniej lub w innym Państwie członkowskim Unii Europejskiej, a dopuszczone przepisami prawa powszechnie obowiązującego, uprawnienia w ww. zakresie

Dla wykazania długości doświadczenia liczą się terminy wykonywania określonych uprawnień na poszczególnych wskazanych w wykazie inwestycjach. W ww. wykazie należy wskazać inwestycje, w których brała udział dana osoba, oraz podać daty dzienne rozpoczęcia i zakończenia pracy na danej inwestycji. W przypadku wskazania zamiast dni - miesięcy Zamawiający przyjmie za datę początkową ostatni dzień miesiąca, a za datę końcową pierwszy dzień miesiąca. Jeżeli terminy inwestycji na siebie nachodzą – te same daty zostaną uwzględnione tylko raz.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania oraz podstaw wykluczenia z ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - (wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania stanowi załącznik nr 7 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających,
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z postawionym warunkiem
w rozdziale II, podrozdziale 7, punkcie 4, pkt 4.1 Zdolność techniczna lub zawodowa:
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ;

b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z postawionym warunkiem w rozdziale II, podrozdziale 7, punkcie 4, pkt 4.2 Zdolność techniczna lub zawodowa.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ;

c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania oraz podstaw wykluczenia z ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - (wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania stanowi załącznik nr 7 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) – gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika
z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Wymaganie to stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) – o którym mowa w rozdziale I, podrozdziale 2, punkcie 4, ppkt 4.5. SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy) – o którym mowa w rozdziale I, podrozdziale 2, punkcie 5, ppkt 5.4. SWZ. Niewiążący wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
d) Wadium – wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. W przypadku wadium w formie pieniężnej, wadium musi zostać uznane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Zasady wnoszenia wadium określono w rozdziale II, podrozdziale 10.
e) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy) – w sytuacji gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (należy umieścić stosowne pliki na Platformie w części zastrzeżonej dla tajemnicy przedsiębiorstwa).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 90.000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku powierzenia własnej jednostce organizacyjnej lub osobie trzeciej przygotowania postępowania i przeprowadzania postępowania w imieniu i na rzecz zamawiającego, wadium wpłaca się na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.
2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:

2.1. pieniądzu – Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
64 1020 1462 0000 7002 0437 4286


W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu zalecamy załączyć do oferty potwierdzenie przelewu.
Wadium powinno być oznaczone w sposób identyfikujący postępowanie, np.: „dotyczy postępowania nr ZP/2/2025”.

2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;

2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Pozostałe informacje w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4) Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
4.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
4.2. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub odpowiednio poświadczoną za zgodność kopię jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie lub notariusza, opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą;
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą udokumentować,
w odniesieniu do wymagań Zamawiającego, że łącznie spełniają warunki udziału
w postępowaniu opisane w SWZ (na zasadach określonych w rozdziale II, podrozdziale 7, pkt 4) oraz każdy z wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1; art. 109 ust. 1 pkt 4; 8 i 10 ustawy Pzp oraz przepisów sankcyjnych wobec agresji na Ukrainę.
4.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim wypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.6. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy określa § 21 i 22 wzoru umowy (załącznik nr 9 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W procesie składania oferty za pośrednictwem e-zamowienia.gov.pl, wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. W postępowaniu przewidziana jest podstawa wykluczenia tzw. "sankcyjna", tj. jeżeli zachodzą w stosunku do Wykonawcy przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.).
2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 37 ust 2 pzp przez pełnomocnika Zamawiającego, tj. Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Regionalne sp. z o. o.
3. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.03.2025 r., przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
4. Zamawiający, działając na podstawie treści art. 131 ust. 2 ustawy Pzp wymaga złożenia oferty po uprzednim dokonaniu wizji lokalnej przez Wykonawcę.
Zamawiający informuje, że wizja lokalna odbędzie się 10.02.2025 r. o godz. 10:00 na terenie inwestycji. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzona lista obecności, potwierdzająca obecność Wykonawców na wizji.
W sytuacji złożenia oferty bez odbycia wizji lokalnej - oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.