Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025372/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-30
- 2021/BZP 00031745/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085695 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odwodnienia i remont ul. Ogrodowej, udrożnienie kanaliz. deszczowej w ul.Ogrodowej w ramach kompleksowej rewitalizacji i rozbudowa sieci kanaliz. sanitarnej od ul. Górnej do ul. Ogrodowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DWIKOZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 15
1.5.2.) Miejscowość: Dwikozy
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-620
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (15) 831-14-71
1.5.8.) Numer faksu: (15) 831-14-04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dominik@dwikozy.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dwikozy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa odwodnienia i remont ul. Ogrodowej, udrożnienie kanaliz. deszczowej w ul.Ogrodowej w ramach kompleksowej rewitalizacji i rozbudowa sieci kanaliz. sanitarnej od ul. Górnej do ul. Ogrodowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfb1eae4-913e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010612/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozwiązanie problemu z obszaru ochrony środowiska na terenie miejscowości Dwikozy poprzez udrożnienie kanalizacji deszczowej w ulicy Ogrodowej - Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy
1.1.9 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dwikozy – od ul. Górnej do ul. Ogrodowej (etap I)
1.1.10 Przebudowa infrastruktury dotyczącej odwodnienia części miejscowości Dwikozy przy ul. Ogrodowej
1.1.11 Remont drogi gminnej Nr 320003T Dwikozy, ul. Ogrodowa od km 0+000 do km 0+560
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz współfinansowanego ze środków Gminy Dwikozy. Projekt jest realizowany przez Gminę Dwikozy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014- 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025372/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.01.2021.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1286928,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja 4 podzadań, powiązanych funkcjonalnie i technologicznie:
1) przebudowa infrastruktury dotyczącej odwodnienia części miejscowości Dwikozy przy ul. Ogrodowej;
2) udrożnienie kanalizacji deszczowej w ulicy Ogrodowej w ramach projektu „Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru”;
3) rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dwikozy – od ul. Górnej do ul. Ogrodowej (etap I);
4) remont drogi gminnej Nr 320003T Dwikozy, ul. Ogrodowa od km 0+000 do km 0+560;
Do przedmiotu zamówienia należy także sporządzenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wykonanych obiektów oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3.1.1. Zakres prac
W ramach przedmiotowej inwestycji należy wykonać następujące podzadania:
1) odwodnienie części miejscowości Dwikozy przy ul. Ogrodowej tzw. „Pasternik”: w tym roboty przygotowawcze, roboty ziemne, kolektor kd dn 400 mm, w tym odcinek w wykopie 201 mb, odcinek wykonany przewiertem sterowanym o dł. 240 mb oraz odcinek rów na wylocie W2, kratki ściekowe z przykanalikami oraz odtworzenie nawierzchni po komorach technologicznych (nie jest objęty zadaniem odcinek „B”, zaprojektowany do wykonania metodą przecisku),
2) udrożnienie kanalizacji deszczowej w ulicy Ogrodowej w ramach projektu „Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru”: wykonanie odwodnienia ul. Ogrodowej kanałem grawitacyjnym na odcinku „A” w pasie drogowym roboty przygotowawcze, zabezpieczenie sieci podziemnych, zasypanie kolektora pod podbudowy, zjazdy do posesji, w tym zjazdy z kruszywa,. zjazdy do przełożenia oraz nowe zjazdy z kostki, wykonanie chodnika, wykonanie odwodnienia, w tym kolektor główny o śr. 40 cm i dł. 550 m, przecisk pod drogą, montaż separatora lamelowego i ocieplenie kolektora, a także roboty wykończeniowe;
3) rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dwikozy – od ul. Górnej do ul. Ogrodowej (etap I) wraz z przykanalikami: rozebranie istniejącej nawierzchni, roboty ziemne, montaż rurociągu tłocznego o śr. zewn. 200 mm o dł. 128,5 m oraz 160 mm o dł. 46,45 m wraz ze studzienkami (7 szt.) i studniami kanalizacyjnymi (5 szt.). Prace należy zakończyć na budowie studni S6 z ujęciem przebiegu sieci kanalizacji sanitarnej do ul. Górnej zgodnie z projektem budowlanym. Kinetę studni S6 należy dobrać oraz zaślepić tak, aby pozwalała na wykonanie w przyszłości kolejnego odcinka sieci do końca ul. Górnej;
4) remont drogi gminnej Nr 320003T Dwikozy, ul. Ogrodowa od km 0+000 do km 0+560: roboty przygotowawcze (frezowanie nawierzchni asfaltowej, rozebranie istniejących zjazdów z betonu i kostki brukowej, przełożenie zjazdów i wykonanie nowych zjazdów z kostki, wykonanie nawierzchni bitumicznej na 2 576 m2, ustawienie obrzeży i krawężników, utwardzenie pobocza, regulacja 30 studzienek rewizyjnych i organizacja ruchu.
3.1.2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia należy również:
1) opracowanie i przedłożenie najpóźniej na dzień przed dniem zawarcia umowy, pomocniczego Kosztorysu robót budowlanych, przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zadania, sporządzonego na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. Kosztorys, oprócz szczegółowego rozpisania zadania na poszczególne podzadania i ceny za ich wykonanie, będzie służył także do obliczenia wynagrodzenia wykonawcy w sytuacji ewentualnego przerwania realizacji zamówienia, wyceny robót zamiennych i dodatkowych oraz określenia wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót.
2) opracowanie i przedłożenie w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy 4 harmonogramów rzeczowo-finansowych na realizację przedmiotu umowy dla poszczególnych 4 podzadań wskazanych w pkt. 3.1.1. w cyklu dwumiesięcznym, zawierających terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów ww. robót wraz z ich wartościami;
3) opracowanie i przedłożenie w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu płatności dla poszczególnych 4 podzadań z rozbiciem na okresy dwumiesięczne wraz z wartościami przewidzianymi do realizacji w tych okresach (niezbędne ze względu na różne źródła finansowania);
4) zatwierdzenie oraz wprowadzenie projektu czasowej organizacji ruchu dla ul. Ogrodowej, opartego na projekcie stałej organizacji ruchu;
5) wykonywanie dokumentacji fotograficznej miejsca robót oraz ich bezpośredniego otoczenia przed rozpoczęciem robót, w trakcie ich wykonywania oraz po ich zakończeniu;
6) zgłaszanie do odbioru przez inspektora nadzoru inwestorskiego robót (warstw) zanikających;
7) przeprowadzanie pomiarów i badań materiałów oraz robót z częstotliwością zapewniającą
8) stwierdzenie, że roboty wykonano zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej i STWiOR,
9) zgłaszanie do odbioru wykonanych robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego;
10) przekazanie dokumentacji fotograficznej, wyników badań oraz dokumentacji powykonawczej.
3.2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ zawierającej:
projekty budowlane i wykonawcze
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dokumentacja została podzielona na 4 główne elementy:
1. Pasternik odwodnienie
2. Udrożnienie kanalizacji deszczowej ul. Ogrodowej rewitalizacja
3. Kanalizacja sanitarna Górna- Ogrodowa I etap
4. Remont ul. Ogrodowej
2) przedmiarach robót - załącznik nr 11 do SWZ.
Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do uwzględnienia przy składaniu oferty całego zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000688,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000688,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000688,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMAR R.L.BOŻEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL6611034818
7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Hedy ps. "Szary" 9A
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000688,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.