eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówROZWÓJ INFRASTRUKTURY NA TERENIE M. MYSZKOWA REALIZOWANY W RAMACH ZAD. INWEST.: UTWARDZENIE DROGI W UL. RYMARSKIEJ. ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE M. MYSZKOWA - UL. MURARSKA I UL. RYMARSKA.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZWÓJ INFRASTRUKTURY NA TERENIE M. MYSZKOWA REALIZOWANY
W RAMACH ZAD. INWEST.: UTWARDZENIE DROGI W UL. RYMARSKIEJ. ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE M. MYSZKOWA - UL. MURARSKA I UL. RYMARSKA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastomyszkow.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZWÓJ INFRASTRUKTURY NA TERENIE M. MYSZKOWA REALIZOWANY
W RAMACH ZAD. INWEST.: UTWARDZENIE DROGI W UL. RYMARSKIEJ. ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE M. MYSZKOWA - UL. MURARSKA I UL. RYMARSKA.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4560a649-5743-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003969/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Rozwój infrastruktury na terenie m. Myszkowa realizowany w ramach zad. inwest.: Utwardzenie drogi w ul. Rymarskiej. Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie m. Myszkowa - ul. Murarska i ul. Rymarska.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303222/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.39.2021.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1739123,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnych:
- Utwardzenie drogi w ul. Rymarskiej;
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie m. Myszkowa - ul. Murarska i ul. Rymarska.
2. Budowaną drogę o długości ok. 556 metrów należy wykonać o nawierzchni z betonu asfaltowego i konstrukcji nawierzchni odpowiedniej dla kategorii ruchu KR 2. Szerokość jezdni 3,50 metra z poszerzeniem w obrębie mijanek do 5,50 m oraz w obrębie łuku poziomego o promieniu równym R=60,00 m do 4,00 m. Pochylenie poprzeczne jezdni zaprojektowano jako daszkowe o spadku równym 2 % ze zmianą pochylenia w obrębie łuku o promieniu R=60,00 m na jednostronne 4% do wewnątrz łuku, mijanki przechylone jednostronnie w kierunku poboczy. W ramach budowanej drogi zostanie wykonany kanał technologiczny oraz zostanie przebudowana istniejąca sieć elektroenergetyczna nN.
3. Budowany wodociąg o długości 471,3m z PE100 SDR11 PN16 DN125 stanowi liniowy obiekt budowlany uzupełniający istniejącą infrastrukturę techniczną w zakresie podziemnego uzbrojenia terenu. Wodociąg zostanie ułożony wzdłuż ciągów komunikacyjnych dróg publicznych. Na trasie sieci wodociągowej występują zbliżenia
i skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym i nadziemnym oraz z rowem.
4. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ – dokumentacja do realizacji zamówienia.
5. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami Przedmiot zamówienia zapewni dostosowanie drogi do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób z niepełnosprawnościami – nie wystąpią bariery architektoniczne.
6. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
7. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
­ 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu.
2) Dodatkowe kody CPV:
- 45233121-3 Roboty w zakresie budowy dróg głównych,
- 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
7. W związku z opisaniem przedmiotu zamówienia przez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w przedmiocie zamówienia.
W celu przełożenia dowodów Wykonawca załącza do oferty opis rozwiązań równoważnych wraz z przedmiotowymi środkami dowodami, które winny potwierdzać równoważność oferowanych rozwiązań w odniesieniu o opisanych przez Zamawiającego. Zarówno opis rozwiązań równoważnych jak i przedmiotowe środki dowodowe nie mogą zostać złożone po upływie terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca nie złożył dokumentów dotyczących rozwiązań równoważnych wraz z ofertą lub złożone dokumenty są niekompletne, to nie podlegają one dostarczeniu lub uzupełnieniu z własnej inicjatywy oraz na wezwanie Zamawiającego.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi to miejsce niewypełnione (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi,
tj. bez udziału podwykonawców.
11. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
12. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do:
1) składania ofert wariantowych,
2) składania ofert częściowych.
13. Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonał podziału zamówienia na części. Podział tego zamówienia na części jest niecelowy przede wszystkim ze względu na charakter przedmiotu zamówienia. Część drogowa stanowi dominującą wartość całego zamówienia ok 80% wartości kosztorysu inwestorskiego, a wodociągowa tylko ok. 20%. Wykonawcy robót drogowych zazwyczaj w strukturach swoich firm nie umieszczają zespołów wykonujących sieci wodociągowe, z tego między innymi powodu wykonawcy sieci wodociągowych będą mogli uczestniczyć w realizacji zamówienia jako podwykonawcy, za działania, którego generalny wykonawca odpowiada względem Zamawiającego, jak za wykonywane bezpośrednio przez siebie roboty. Gwarantem jakości wykonanych prac będzie wówczas tylko jeden wykonawca.
Z powodu przebiegu projektowanego wodociągu w świetle projektowanej jezdni, powierzenie budowy jednemu Wykonawcy, korzystającemu prawdopodobnie
z podwykonawstwa w zakresie wykonania sieci wodociągowej, zdecydowanie usprawni organizacyjnie i technicznie prowadzenie robót, chociażby ze względu na wykonywanie robót ziemnych i wymagania związane z uzyskaniem odpowiedniego wskaźnika zagęszczenia gruntu po zasypaniu wykopów po zamontowanym wodociągu, wpłynie na lepszą koordynację robót, zmniejszy koszty sprzętu potrzebnego do wykonania robót ziemnych (możliwość korzystania z tego samego sprzętu do robót ziemnych przez generalnego wykonawcę i podwykonawców). Mając na uwadze powyższe brak podziału zamówienia na części nie spowoduje utrudnienia uczciwej konkurencji oraz nie utrudni udziału małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1227933,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1389420,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1227933,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMA Andrzej Morawiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771165345

7.3.3) Ulica: Słowackiego 87A

7.3.4) Miejscowość: Myszków

7.3.5) Kod pocztowy: 42-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wodociąg, kanał technologiczny, sieć elektroenergetyczna i część robót drogowych.
Wykonanie wodociągu i części robót drogowych - GUDREX S.C. Piotr Gunia, Arkadiusz Drejowicz.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1227933,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.