Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020384/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
- 2021/BZP 00020384/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00023539/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086041 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Złotoryi w ramach projektu "Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie Złotoryjskim"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM MJR HENRYKA SUCHARSKIEGO W ZŁOTORYI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000195966
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 50
1.5.2.) Miejscowość: Złotoryja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768763647
1.5.8.) Numer faksu: 768783647
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kamila.brzozowska@powiat-zlotoryja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsz.ehost.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.powiat-zlotoryja.pl/p,158,aktualne-przetargi;1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Złotoryi w ramach projektu "Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie Złotoryjskim"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ae138f0-8898-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004908/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Złotoryi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie Złotoryjskim"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020384/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.ZSZ.272.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 442000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Złotoryi potwierdzających nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji zawodowych dla uczniów w ramach projektu „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie złotoryjskim” realizowanego przez Zespół Szkół Zawodowych im. mjra Henryka Sucharskiego w Złotoryi obejmującego następujące szkolenia:
1) „Prowadzenie obsługi Biura wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 60 godzin dydaktycznych zajęć,
2) „Montowanie stolarki budowlanej wraz z egzaminem certyfikacyjnym”: - 1 grupa (10 osób), w wymiarze 60 godzin dydaktycznych zajęć,
3) „Programowanie i obsługa procesu druku 3D wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 80 godzin dydaktycznych zajęć,
4) „Przygotowanie potraw z trendami rynkowymi i zasadami zdrowego żywienia wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 60 godzin dydaktycznych zajęć,
5) „Robotyka wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć,
6) „Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć,
7) „Barman wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć,
8) „Wykonywanie usług kelnerskich wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób) w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć,
9) „Florysta wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 60 godzin dydaktycznych zajęć,
10) „Pracownik usług kosmetycznych wraz z egzaminem certyfikacyjnym” – 1 grupa (10 osób), w wymiarze 80 godzin dydaktycznych zajęć.
2. W każdym ze szkoleń uczestniczyć będzie po 10 osób (łącznie 100 osób) skierowanych przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Inventum Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Fundacja Stałego Rozwoju
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993
7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Reja 20A,
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego w ramach projektu pn: "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa z montażem mebli i wyposażenia na potrzeby Oddziału Neurologicznego dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o.
- Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.