Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00032359/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
- 2022/BZP 00119430/01 - Wynik z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji
płyty Starego Rynku w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61-4158800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacjipłyty Starego Rynku w Poznaniu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1725be43-7cef-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032359/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1290000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji płyty Starego Rynku w Poznaniu - Stary Rynek 46/47.1. Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektu budowlanego obejmującego, a także opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej ornitologicznej i chiropterologicznej, inwentaryzacji oraz ekspertyzy wraz z oceną stanu technicznego elementów stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych dokumentów wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacji, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego.
2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji.
4. Wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 49510,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji płyty Starego Rynku w Poznaniu - Stary Rynek 19/23.1. Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektu budowlanego obejmującego, a także opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej ornitologicznej i chiropterologicznej, inwentaryzacji oraz ekspertyzy wraz z oceną stanu technicznego elementów stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych dokumentów wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacji, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego.
2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji.
4. Wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 26966,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji płyty Starego Rynku w Poznaniu - Stary Rynek 64/65.1. Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektu budowlanego obejmującego, a także opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej ornitologicznej i chiropterologicznej, inwentaryzacji oraz ekspertyzy wraz z oceną stanu technicznego elementów stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych dokumentów wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacji, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego.
2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji.
4. Wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 54294,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji płyty Starego Rynku w Poznaniu - ul. Paderewskiego 10 / Sieroca 10.1. Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektu budowlanego obejmującego, a także opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej ornitologicznej i chiropterologicznej, inwentaryzacji oraz ekspertyzy wraz z oceną stanu technicznego elementów stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych dokumentów wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacji, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego.
2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji.
4. Wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 676776,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji płyty Starego Rynku w Poznaniu - Stary Rynek 40.1. Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektu budowlanego obejmującego, a także opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej ornitologicznej i chiropterologicznej, inwentaryzacji oraz ekspertyzy wraz z oceną stanu technicznego elementów stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych dokumentów wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacji, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego.
2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji.
4. Wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 32281,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji płyty Starego Rynku w Poznaniu - Stary Rynek 89/90.1. Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektu budowlanego obejmującego, a także opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej ornitologicznej i chiropterologicznej, inwentaryzacji oraz ekspertyzy wraz z oceną stanu technicznego elementów stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych dokumentów wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacji, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego.
2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji.
4. Wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 33690,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji płyty Starego Rynku w Poznaniu - Stary Rynek 83.1. Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektu budowlanego obejmującego, a także opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej ornitologicznej i chiropterologicznej, inwentaryzacji oraz ekspertyzy wraz z oceną stanu technicznego elementów stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych dokumentów wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacji, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego.
2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji.
4. Wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 19691,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji płyty Starego Rynku w Poznaniu - Stary Rynek 59/60.1. Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektu budowlanego obejmującego, a także opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej ornitologicznej i chiropterologicznej, inwentaryzacji oraz ekspertyzy wraz z oceną stanu technicznego elementów stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych dokumentów wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacji, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego.
2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji.
4. Wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 73633,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji płyty Starego Rynku w Poznaniu - Stary Rynek 58.1. Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektu budowlanego obejmującego, a także opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej ornitologicznej i chiropterologicznej, inwentaryzacji oraz ekspertyzy wraz z oceną stanu technicznego elementów stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych dokumentów wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacji, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego.
2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji.
4. Wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 38880,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji płyty Starego Rynku w Poznaniu - Stary Rynek 56.1. Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektu budowlanego obejmującego, a także opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej ornitologicznej i chiropterologicznej, inwentaryzacji oraz ekspertyzy wraz z oceną stanu technicznego elementów stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych dokumentów wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacji, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego.
2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji.
4. Wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 41141,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji płyty Starego Rynku w Poznaniu - Stary Rynek 52.1. Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektu budowlanego obejmującego, a także opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej ornitologicznej i chiropterologicznej, inwentaryzacji oraz ekspertyzy wraz z oceną stanu technicznego elementów stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych dokumentów wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacji, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego.
2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji.
4. Wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 81832,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji płyty Starego Rynku w Poznaniu - ul. Wroniecka/ul. Kramarska 3/5.1. Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektu budowlanego obejmującego, a także opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej ornitologicznej i chiropterologicznej, inwentaryzacji oraz ekspertyzy wraz z oceną stanu technicznego elementów stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych dokumentów wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacji, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego.
2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji.
4. Wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 71605,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji płyty Starego Rynku w Poznaniu - ul. Wrocławska 1.1. Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektu budowlanego obejmującego, a także opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej ornitologicznej i chiropterologicznej, inwentaryzacji oraz ekspertyzy wraz z oceną stanu technicznego elementów stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych dokumentów wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacji, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego.
2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji.
4. Wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 51037,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji płyty Starego Rynku w Poznaniu - ul. Paderewskiego 3/5.1. Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektu budowlanego obejmującego, a także opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej ornitologicznej i chiropterologicznej, inwentaryzacji oraz ekspertyzy wraz z oceną stanu technicznego elementów stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych dokumentów wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacji, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego.
2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji.
4. Wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 7549,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany i renowacji stolarki okiennej oraz drzwiowej w lokalach użytkowych pozostających w obszarze modernizacji płyty Starego Rynku w Poznaniu - ul. Góra Przemysła 5/6.1. Opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektu budowlanego obejmującego, a także opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej ornitologicznej i chiropterologicznej, inwentaryzacji oraz ekspertyzy wraz z oceną stanu technicznego elementów stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych dokumentów wskazanych w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacji, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego.
2. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji.
4. Wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 31115,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 4 nie zlożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 13 nie złożono żadnej oferty.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 14 nie złożono żadnej oferty.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Opracowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 805 na terenie m. Pilawa pod torami LK 7, LK 12 i LK 13 - nr postępowania 275/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.