Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00135656/01 - Wynik z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZUCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczucin
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-230
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umigszczucin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umigszczucin
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aff760c-a44a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085938/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7aff760c-a44a-11ec-80f8-1ad70aec7fa43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.3.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale B niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowany czas podstawienia pojazdu w sytuacjach awaryjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 ustawy Pzp):Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia tego warunku w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 114 ustawy Pzp):
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli załączy aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 ustawy Pzp):
Warunek: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli załączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia a z dokumentu będzie wynikało że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w wysokości min. 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 ustawy Pzp):
Warunek 1:
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej jednej usługi (objętej jedną umową) polegającej na świadczeniu usług publicznego transportu zbiorowego, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych),
w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert oraz załączyć dowody, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży wypełniony Załącznik Nr 2: Informacje na temat doświadczenia, a z dokumentu tego będzie wynikało, że Wykonawca wykazał się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej jednej usługi (objętej jedna umową) polegającej na świadczeniu usług publicznego transportu zbiorowego, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych),
w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert oraz załączyć dowody, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Warunek 2:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje ilością minimum czterech kierowców posiadających prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania pojazdami.
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży wypełniony Załącznik nr 3: Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - wraz z wykazem osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz Załącznik nr 6: Oświadczenie o posiadaniu uprawnień - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,
a z dokumentów tych będzie wynikało że Wykonawca: dysponuje ilością minimum czterech kierowców posiadających prawo jazdy wraz z aktualnymi uprawnieniami wymaganymi prawem do kierowania pojazdami.
Warunek 3:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, w szczególności Zamawiający wymaga:
• 3 sprawne technicznie autobusy o ilości miejsc siedzących co najmniej 25 osób
• 1 sprawny technicznie autobus zastępczy o ilości miejsc siedzących co najmniej 25 osób dla realizacji zamówienia w przypadku ewentualnych awarii.
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży wypełniony Załącznik nr 4: Wykaz sprzętu do wykonania zadania, z którego będzie wynikało, że Wykonawca dysponuje:
• trzema sprawnymi technicznie autobusami o ilości miejsc siedzących co najmniej 25 osób
• jednym sprawnym technicznie autobusem zastępczym o ilości miejsc siedzących co najmniej 25 osób dla realizacji zamówienia w przypadku ewentualnych awarii.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące).Szczegółowe informacje zawarto w SWZ w Rozdziale XXIII.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmiany i rozwiązania umowy1. Przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Operatora w następujących przypadkach:
1) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla realizacji usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na obszarze właściwości Organizatora, w szczególności uwzględnia oczekiwania społeczne dotyczące dostępności i jakości usług publicznych;
2) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony nie mogły przewidzieć na dzień podpisania umowy, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji usług przewozowych przez Operatora.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
3. Zmiany dotyczące rozkładów jazdy, nie stanowią zmiany umowy.
4. Każda ze stron może odstąpić od umowy w następujących przypadkach:
1) jeżeli jedna ze stron nie realizuje postanowień umowy lub w sposób rażący je narusza,
2) nie wykonywania przez Operatora przewozów w publicznym transporcie zbiorowym przez kolejne trzy dni;
3) świadczenia przez Operatora usług w sposób sprzeczny z Umową
4) utraty przez Operatora uprawnień niezbędnych do wykonywania usług;
5) Operator nie rozpoczął świadczenia usług.
5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone w terminie 14 dni od powzięcia informacji o okolicznościach uzasadniających odstąpienie.
6. Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze stron, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem określonym na ostatni dzień miesiąca.
7. Umowa może być także rozwiązana za porozumieniem stron na wzajemnie uzgodnionych zasadach.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-23 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-21
INNE PRZETARGI SZCZUCIN
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Szczucin i innych jednostek
- Zakup sprzętu, oprogramowania oraz usług w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd- postępowanie II
więcej: przetargi SZCZUCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025R. DO 27 CZERWCA 2025R.
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Czerwińsk nad Wisłą oraz opieka w trakcie transportu
- Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rokitnie na rok 2025.
- "Dowóz dzieci z terenu Gminy Lubasz do Zespołu Szkół Specjalnych w Gębicach w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
- "Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Lubasz w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.