eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PieszyceWspieranie rodziny - treningi kompetencji opiekuńczo - wychowawczych i umiejętności społecznych dla mieszkańców Gminy Pieszyce



Ogłoszenie z dnia 2025-02-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wspieranie rodziny - treningi kompetencji opiekuńczo - wychowawczych i umiejętności społecznych dla mieszkańców Gminy Pieszyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pieszyce/Centrum Usług Społecznych w Pieszycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika, 124

1.5.2.) Miejscowość: Pieszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-250

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74/ 836 52 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@pieszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieszyce.naszcus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Centrum Usług Społecznych w Pieszycach - instytucja lokalna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wspieranie rodziny - treningi kompetencji opiekuńczo - wychowawczych i umiejętności społecznych dla mieszkańców Gminy Pieszyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f91b1f17-ff68-44f6-933a-7fb4169daf1e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007324/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wspieranie rodziny - treningi kompetencji opiekuńczo - wychowawczych i umiejętności społecznych dla mieszkańców Gminy Pieszyce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zwiększenie dostępności oraz rozwój usług społecznych dla mieszkańców Gminy Pieszyce nr FEDS.07.07¬-IP.02¬-0003/24-00 współfinansowanego ze środków Regionalnego Funduszu Europejskiego dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet 7 Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku, Działanie 7.7 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych, 7.7.B Tworzenie i rozwój CUS

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1054230

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1054230

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne:
1. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1054230
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,
w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
4. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za
pośrednictwem poczty elektronicznej.
5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji
połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem
platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy
PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader
lub inny obsługujący format plików .pdf,
6. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
10. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym
postępowaniu mimo iż Zamawiający spełnił obowiązek narzucony w art. 221 u. pzp, z winy Wykonawcy oferta została złożona
niezgodnie.
11. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
12. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w niniejszym SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze
środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania
dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników.
8. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności
samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji
o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku
podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu
zamówienia.
9. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy
ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.
10. Wykonawca, zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016 – dalej RODO), wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji niniejszej umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.ZP.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 462000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trening umiejętności społecznych pt. „ Halo jestem!” Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie
warsztatów treningu umiejętności społecznych pod nazwą: „Halo jestem!” dla dwóch grup wiekowych (10-12 lat i 13-14 lat)do 15 osób każda grupa tj. ok 30 osób łącznie. W ramach projektu planuje się przeprowadzić 5 cykli treningów dla każdej
grupy do 15 osób. Każdy cykl zorganizowany, rozpoczęty i zakończony powinien być do 18 tygodni (przyjmując
harmonogram pracy szkół i organizacji roku szkolnego czyli jeden cykl w semestrze planowane rozpoczęcie luty 2025 r. –
zakończenie czerwiec 2027 r.)
Każdy cykl warsztatów obejmuje indywidualne wsparcie psychologiczne w formie konsultacji dla jednego dziecka - max 4
godziny do wykorzystania opcjonalnie.
Celem realizacji zadania jest zapewnienie wsparcia w zakresie kompetencji emocjonalno-społecznych. Wzmacnianie
umiejętności w zakresie rozpoznawania i reagowania na swoje i cudze emocje, współpracę w grupie, usprawnianie
komunikacji, radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych, zgodnie z ustawą z 9.06.2011r. o wspieraniu rodziny i systemie
pieczy zastępczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ, który stanowi
integralną część zamówienia

4.2.5.) Wartość części: 327000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty, odrębnie dla każdej z Części,
stosując obligatoryjne i punktowe kryteria oceny ofert.
1) Kryterium Cena - cena jednostkowa brutto jednego cyklu warsztatów dla jednej osoby – 60% (weryfikowana na podstawie ceny w
formularzu oferty)
2) Kryterium Doświadczenie – 40% (weryfikowane na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do oferty)Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena = C+D = 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trening kompetencji opiekuńczo - wychowawczych pod tytułem „Rodzic – to brzmi dumnie” Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningu kompetencji
opiekuńczo - wychowawczych pod nazwą „Rodzic - to brzmi dumnie”. Trening kompetencji opiekuńczo - wychowawczych obejmować będzie 5 cykli zajęć dlagrupy do 10 osób (rodziców) w całym okresie realizacji zadania. Każdy cykl zorganizowany, rozpoczęty i zakończony powinien być do 10 tygodni, a zatem spotkania powinny odbywać się cyklicznie (przyjmując
harmonogram pracy szkół i organizacji roku szkolnego czyli jeden cykl w semestrze planowane rozpoczęcie luty 2025 r. – zakończenie czerwiec 2027
r.) Każdy cykl warsztatów obejmuje indywidualne wsparcie psychologiczne w formie konsultacji jednego rodzica - max 3
godziny do wykorzystania. Celem realizacji zadania jest zapewnienie wsparcia rodzicom, opiekunom w tym z rodzin zastępczych w podnoszeniu kompetencji społecznych i osobistych w celu wsparcia procesu wychowawczego, zgodnie z ustawą z dnia
09.06.2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w w załączniku nr 5a do SWZ, który stanowi integralną część zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 135000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty, odrębnie dla każdej z Części,
stosując obligatoryjne i punktowe kryteria oceny ofert.
1) Kryterium Cena - cena jednostkowa brutto jednego cyklu warsztatów dla jednej osoby – 60% (weryfikowana na podstawie ceny w
formularzu oferty)
2) Kryterium Doświadczenie – 40% (weryfikowane na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do oferty)Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena = C+D = 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy Pzp. Do postępowania mogą przystąpić jedynie podmioty ekonomii społecznej o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (tj. Dz. U. 2024, poz. 113).
dla części 1 zamówienia: Trening umiejętności społecznych pt. „ Halo jestem!”
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
1) co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić treningi umiejętności społecznych, które:
a) posiadają niezbędne kwalifikacje: psychologiczne (to znaczy ukończyły studia wyższe magisterskie w zakresie psychologii) lub pedagogiczne (to znaczy ukończyły studia wyższe magisterskie w zakresie pedagogicznym lub inne studia magisterskie pedagogiczne, uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu pedagogiki specjalnej, oraz kwalifikacje przygotowujące do prowadzenia zajęć treningu umiejętności społecznych w formach doskonalenia zawodowego) spełniające warunki określone w Ustawie Karta Nauczyciela oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lipca 2020 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (tj. Dz. U. 2020 poz. 1289)
b) posiadają minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń, warsztatów lub treningów z zakresu rozwoju kompetencji społecznych (m.in. komunikacji międzyludzkiej, motywacji, budowania relacji z innymi, autoprezentacji, radzenia sobie z emocjami, postępowania w sytuacjach trudnych), w wymiarze min. 30 godzin zegarowych dla określonej grupy odbiorców projektu.
2) co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić indywidualne wsparcie psychologiczne w formie konsultacji dla jednego dziecka, która:
a) posiada kwalifikacje, czyli ukończyła studia wyższe magisterskie w zakresie psychologii,
b) posiada minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia psychoedukacji.

dla części 2 zamówienia: Trening kompetencji opiekuńczo - wychowawczych pod tytułem „Rodzic – to brzmi dumnie”
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
1) co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić treningi opiekuńczo - wychowawcze, które:
a) posiadają niezbędne kwalifikacje: psychologiczne (to znaczy ukończyły studia wyższe magisterskie w zakresie psychologii) lub pedagogiczne (to znaczy ukończyły studia wyższe magisterskie w zakresie pedagogicznym lub inne studia magisterskie pedagogiczne, uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu pedagogiki specjalnej, oraz kwalifikacje przygotowujące do prowadzenia zajęć treningu umiejętności społecznych w formach doskonalenia zawodowego) spełniające warunki określone w Ustawie Karta Nauczyciela oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lipca 2020 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (tj. Dz. U. 2020 poz. 1289)
b) posiadają minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń, warsztatów lub treningów z zakresu umiejętności opiekuńczo - wychowawczych (m.in. kompetencji rodzicielskich, procesów wychowywania dziecka) w wymiarze min. 60 godzin zegarowych, dla określonej grupy odbiorców projektu.
2) co najmniej 1 osobą, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić indywidualne wsparcie psychologiczne w formie konsultacji dla jednego rodzica, która:
a) posiada kwalifikacje, czyli ukończyła studia wyższe magisterskie w zakresie psychologii,
b) posiada minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia psychoedukacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający na podstawie art. 274 ustawy pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594, ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykazu usług i osób skierowanych do realizacji zamówienia (wykaz osób powinien być sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym i ma potwierdzać spełnianie warunku określonego w Dziale B Rozdziale II ust. 2 pkt 4 SWZ - załącznik nr 7 do SWZ,
3) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5) zaświadczenie o statusie przedsiębiorstwa społecznego zgodnie z art. 27 ustawy o ekonomii społecznej (t.j Dz.U.2024.113)
6) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Załącznik nr 2 do SWZ.
Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594, ze zm.), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wzór oświadczenia z art. 117 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o
udzielenie zamówienia (oświadczenie składane z ofertą, jeżeli dotyczy)
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności
są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie (na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp), z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, są oni zobowiązani wykazać,
iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełnia w całości, co najmniej jeden z nich.
Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty
jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określone w załączniku nr 6 i 6a do SWZ - projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-14 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1054230

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-14 14:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.