Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00038586/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
- 2022/BZP 00049356/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż infrastruktury boiska sportowego w Magnuszewie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAGNUSZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 24
1.5.2.) Miejscowość: Magnuszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@magnuszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://ugmagnuszew.bip.org.pl/przetargi/index/id/1 https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż infrastruktury boiska sportowego w Magnuszewie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13d21f75-7f7d-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023004/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż infrastruktury boiska sportowego w Magnuszewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Mazowieckie Instrumenty Wsparcia Infrastruktury Sportowej MAZOWSZE 20212.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038586/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i montaż trybun sportowych wraz z zadaszeniem dla 200 osób.
Trybuny sportowe mają być trwale związane z gruntem tj. umocowane w stabilnym utwardzonym gruncie, mocowanie w co najmniej 8 miejscach na 2 śruby m12 klasy 8,8 w słupie fundamentowym 40cm x 40cm x 1m.
Trybuna o długości około 40 m, 4 rzędowa, stopniowana.
Konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo wraz z podestami kratowymi typu VEMA oraz zabezpieczenie trybuny barierkami ochronnymi i płotem o wysokości 1,20 m, długości 40 m z bramą o szerokości min. 3 m.
Siedziska plastikowe z oparciem, odporne na niskie oraz wysokie temperatury oraz na promienie UV, w kolorach zielonym i żółtym.
Zadaszenie zintegrowane z trybuną wykonane z poliwęglanu komorowego.
Wszystkie materiały do wykonania w/w zamówienia muszą odpowiadać polskim normom, atestom higienicznym dopuszczającym materiały do powszechnego stosowania w budownictwie.
Siedziska powinny posiadać: - Certyfikat w zakresie palności potwierdzający trudno zapalność siedzisk, (klasy C-s1, badanych wg. PN-EN ISO 11925-2-2004),
- Certyfikat w zakresie toksyczności gazów wydzielających się podczas spalania, potwierdzający zgodność z Polską Normą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231732,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231732,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MTB-GROUP Bargiel Szymoniak Malina Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812059995
7.3.3) Ulica: Miskiewicza 40
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MTB-GROUP BARGIEL SZYMONIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MTB-GROUP BARGIEL SZYMONIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231732,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MAGNUSZEW
więcej: przetargi MAGNUSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Wymiana krzeseł na sektorze VIP na Stadionie Piłkarskim przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.
- Zakupy sprzętu - poprawa ergonomii i środowiska pracy - Gmina Płużnica
- Dostawa krzeseł na potrzeby Urzędu Miasta Lublin
- Zakup i dostawa krzeseł.
- Rozbudowa budynku punktu przedszkolnego z przeznaczeniem na żłobek wraz z infrastrukturą techniczną oraz wyposażeniem
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.