Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa dwóch używanych samochodów transportowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ PRZY URZĘDZIE GMINY CZŁUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770803406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLANTOWA 28
1.5.2.) Miejscowość: Człuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 530325508
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbulwan@zgkczluchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkczluchow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dwóch używanych samochodów transportowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91a57b2e-f4cd-49b9-8025-013692ce9206
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076399/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa dwóch używanych samochodów transportowych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgkczluchow.ezamawiajacy.pl/pn/zgkczluchow/demand/194263/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgkczluchow.ezamawiajacy.pl/pn/zgkczluchow/demand/194263/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami
1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://zgkczluchow.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://zgkczluchow.ezamawiajacy.pl.
5. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy SIWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy SIWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK.261.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 94000 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76422,76
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup używanego samochodu typu Furgon/blaszak
1. marka samochodu: dowolna
2. typ: wersja doka 6-7 osobowa
3. Przestrzeń ładunkowa – długość min 2,5m
4. samochód używany z rocznika min. 2012
5. układ napędowy:
a. skrzynia biegów manualna/automatyczna
b. rodzaj paliwa: benzyna lub diesel
c. napęd: na przednią oś
d. maksymalny przebieg: 300 000 km
6. minimalne wyposażenie:
a. klimatyzacja
b. poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
c. wspomaganie układu kierowniczego
d. komplet kluczy
e. hak holowniczy
7. dodatkowe wymogi:
a. udzielenie minimum 3 miesięcznej gwarancji sprzedającego po jego zakupie
b. samochód musi być zarejestrowany w Polsce lub przygotowany do rejestracji
c. udostępnienie samochodu przed zakupem w celu przeprowadzenia badania stanu technicznego pojazdu na wybranej
przez zamawiającego stacji OSKP
d. dokumenty potwierdzające wykonane naprawy przy samochodzie
e. pojazd musi być sprawny technicznie oraz gotowy do podjęcia natychmiastowej pracy, posiadać aktualne badania
techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC
f. pojazd powinien stanowić prawo własności oferenta lub oferent winien być uprawniony do sprzedaży tego pojazdu przez
prawnego właściciela
g. pojazd nie może stanowić przedmiotu zabezpieczenia, w tym w szczególności zabezpieczenia bankowego, ani być
obciążony prawami na rzecz osób trzecich
4.2.5.) Wartość części: 41000
4.2.6.) Główny kod CPV: 34137000-6 - Używane pojazdy do transportu towarów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup używanego samochodu osobowego typ SUV
1. marka samochodu: dowolna
2. typ: SUV – 5 osobowy
3. samochód używany z rocznika min. 2018
4. układ napędowy:
a. skrzynia biegów manualna lub automatyczna
b. rodzaja paliwa: benzyna lub diesel
c. minimalna moc: 120 KM
d. napęd: na przednią oś
e. maksymalny przebieg: 120 000 km
f. minimalna pojemność skokowa - 1 300 cm3
g. maksymalna pojemność skokowa - 2000 cm3
5. minimalne wyposażenie:
a. klimatyzacja
b. poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
c. wspomaganie układu kierowniczego
d. komplet kluczy
e. system ABS, ESP
6. dodatkowe wymogi:
a. udzielenie minimum 3 miesięcznej gwarancji sprzedającego po jego zakupie
b. samochód musi być zarejestrowany w Polsce lub przygotowany do rejestracji
c. udostępnienie samochodu przed zakupem w celu przeprowadzenia badania stanu technicznego pojazdu na wybranej
przez zamawiającego stacji OSKP
d. dokumenty potwierdzające wykonane naprawy przy samochodzie
e. pojazd musi być sprawny technicznie oraz gotowy do podjęcia natychmiastowej pracy, posiadać aktualne badania
techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC
f. pojazd powinien stanowić prawo własności oferenta lub oferent winien być uprawniony do sprzedaży tego pojazdu przez
prawnego właściciela
g. pojazd nie może stanowić przedmiotu zabezpieczenia, w tym w szczególności zabezpieczenia bankowego, ani być
obciążony prawami na rzecz osób trzecich
4.2.5.) Wartość części: 53000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34137000-6 - Używane pojazdy do transportu towarów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgkczluchow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-14 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-14
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Budowa drogi dojazdowej do budynku SIM w Człuchowie
- Dostawa dwóch używanych samochodów transportowych.
- Dostawa dwóch używanych samochodów transportowych.
- Bieżące remonty dróg gminnych na terenie miasta Człuchów w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Dostawę oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Człuchowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.