eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepołomice"Obsługa stada żubrów na terenie OHŻ w Nadleśnictwie Niepołomice w 2024 r. wraz z produkcją siana i sianokiszonki przeznaczonych na potrzeby OHŻ" - II postępowanie.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Obsługa stada żubrów na terenie OHŻ w Nadleśnictwie Niepołomice w 2024 r. wraz z produkcją siana i sianokiszonki przeznaczonych na potrzeby OHŻ" - II postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO NIEPOŁOMICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Myśliwska 41

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122811566

1.5.8.) Numer faksu: 12 281 28 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: niepolomice@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_niepolomice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/876715

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Obsługa stada żubrów na terenie OHŻ w Nadleśnictwie Niepołomice w 2024 r. wraz z produkcją siana i sianokiszonki przeznaczonych na potrzeby OHŻ" - II postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-915d4552-b6c7-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040736/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa stada OHŻ wraz z koszeniem łąk, produkcją siana i sianokiszonki na potrzeby OHŻ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053839

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213495,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia obejmuje:

1. Przygotowanie karmy dla żubrów:
a) gniecenie i śrutowanie ziarna zbóż – około 15 ton z częstotliwością 1 raz w tygodniu po około 1300 kg;
b) ręczne rozdrabnianie okopowych (buraki, ziemniaki, marchew) – codziennie po około 100 kg w okresie 01.02.2024 – 30.04.2024 i 01.11.2024 –31.12.2024 r.;
c) dorabianie komponentów mieszanki paszowej wg wskazań prowadzącego OHŻ oraz jej wymieszanie. Łącznie około 19 ton;
2. Codzienne karmienie żubrów wg wskazań prowadzącego OHŻ tj.:
a) zadawanie przygotowanej mieszanki paszowej do koryt na stanowiskach karmowych (średnio 16 koryt) w ilościach średnio 60 kg/dzień, jeden raz dziennie w godz. 8:00 do 10:00;
b) zadawanie siana i soli do paśników w ilościach zapewniających ciągłe korzystanie z karmy objętościowej przez żubry, średnio 80 - 90 kg/dzień,
c) w okresie 01.02. 2024 r. – 30.04.2024 r. oraz 01.11.2024 r – 31.12.2024 r.
zadawanie do koryt karmowych (średnio 16 sztuk) rozdrobnionej i zmieszanej karmy składającej się z buraków pastewnych, ziemniaków i marchwi średnio 30-40 kg/dzień;
d) uzupełnianie na bieżąco wody w wodopojach – szt. 6.;
3. Zebranie, przygotowanie i zadawanie karmy uzupełniającej wg wskazań prowadzącego OHŻ tj.:
a) zebranie na powierzchniach zrębowych i trzebieżowych z terenu leśnictw: Hysne, Dziewin, Gawłówek i Kłaj świeżych odpadów po wyróbce drewna w postaci gałęzi, załadunek na przyczepę i przewóz ciągnikiem Nadleśnictwa do OHŻ oraz rozładunek bezpośrednio na kwatery karmowe w ilości po około 400 kg/tydzień w okresie 01.02. – 30.04.2024 r. i 01.11.2024 r. – 31.12.2024 r.;
b) skoszenie kosiarką rotacyjną, zebranie i załadowanie na przyczepę oraz przewóz na kwatery karmowej rozładunek świeżej trawy. Trawa będzie zbierana w miejscach wskazanych przez Kierownika OHŻ. Dokarmianie świeżą trawą należy wykonywać 1 raz w tygodniu w godzinach ustalonych z Kierownikiem OHŻ w ilości około 2 ton w okresie 15.05.2024 – 30.09.2024. Zbiór trawy i gałęzi należy wykonywać przy użyciu sprzętu Nadleśnictwa Niepołomice;
4. Rozładunek i ułożenie w odpowiednich magazynach karmy dla żubrów:

a) okopowe (buraki, ziemniaki, marchew) – rozładunek do chłodni OHŻ – 4,3 tony, przebieranie i usuwanie egzemplarzy zepsutych nie nadających się do skarmienia;
b) siano, sianokiszona – rozładunek do stodoły i solenie – około 32 ton
5. Utrzymanie czystości koryt karmowych – szt. 16 oraz wodopojów – szt. 6 (w tym odśnieżanie);
6. Utrzymanie czystości i porządku na terenie OHŻ tj.:
a) wykaszanie traw na kwaterze gospodarczej na pow. 0,5 ha – 4 razy w okresie wegetacyjnym w terminie wskazanym przez osobę odpowiedzialną za OHŻ;
b) 2 razy w roku w kwietniu i listopadzie, czyszczenie rynien z igliwia i liści na budynkach gospodarczych, magazynowych i paśnikach,
c) bieżące utrzymanie czystości w magazynach i pomieszczeniach gospodarczych;
d) odśnieżanie szlaków komunikacyjnych na terenie OHŻ o łącznej długości 1,5 km przy użyciu ciągnika i pługu do odśnieżania z Nadleśnictwa oraz ręczne odśnieżanie stanowisk karmowych dla żubrów 4 razy w okresie zimowym;
7. Konserwacja i bieżące naprawy w infrastrukturze OHŻ polegające na:
a) utrzymaniu w dobrej sprawności wykorzystywanego sprzętu (ciągnik, maszyny będące na wyposażeniu OHŻ);
b) bieżąca i sezonowa konserwacja sprzętu;
c) bieżące naprawy elementów paśnika i stanowisk karmowych polegające na wymianie uszkodzonych elementów np. uszkodzonego szczebla drabiny do zadawania siana;
8. Zabezpieczenie epizootyczne OHŻ:
a) uzupełnianie trocin i zraszanie środkiem dezynfekującym mat dezynfekcyjnych z częstotliwością 1 raz w tygodniu;
b) odkażanie środkiem dezynfekującym terenu kwater karmowych 1 raz w roku w terminie podanym przez Kierownika OHŻ;
9. Usuwanie obornika z paśników 1 raz w roku bezpośrednio przed planowaną dezynfekcją kwater karmowych.
10. Produkcja siana (około 26 ton) i sianokiszonki (około 6 ton) przeznaczonych do karmienia żubrów na terenie OHŻ Niepołomice. Produkcja przy użyciu sprzętu, materiałów i paliwa Nadleśnictwa Niepołomice.


II. Zasady postępowania podczas wykonywania prac na terenie OHŻ :

1. Pracownicy wykonujący obsługę stada powinni być wyposażeni w ubiory służące tylko do tego celu. Odzież ta powinna być prana przynajmniej raz w tygodniu.

2. Na terenie OHŻ przy wykonywaniu czynności gospodarczych należy zachować ciszę i spokój.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213495,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213495,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213495,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Las Dylowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681771888

7.3.4) Miejscowość: Damienice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213495,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.