Og³oszenie z dnia 2025-04-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa 3 klubów malucha na Jazach- "Wiewiórki", "Liski" i "¯ubrzyki"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Niepo³omice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niepo³omice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122509468
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.niepolomice.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa 3 klubów malucha na Jazach- "Wiewiórki", "Liski" i "¯ubrzyki"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-27c5367b-e298-46bc-a7c4-0937e421dc12
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00209019
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00061122/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Budowa zespo³u trzech Klubów Malucha na Jazach w Niepo³omicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl (dalej jako: ”Platforma”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies
Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki w formatach okre¶lonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie
Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest GMINA NIEPO£OMICE, Pl. Zwyciêstwa 13 , 32-005 Niepo³omice. 2) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; 3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy informuje, ¿e; 1) udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; 2) udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; 3) w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; 4) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; 5) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; 6) w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia realizowanego w formule "zaprojektuj i wybuduj" jest budowa budynku us³ugowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i instalacjami, uk³adem dróg i chodników w miejscowo¶ci Niepo³omice, dz. nr 1867/5 gmina Niepo³omice.
Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze ¶rodków KPO w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 "Aktywny Maluch" 2022-2029.
Zamówienie obejmuje:
Etap I - opracowanie kompletnej wielobran¿owej dokumentacji projektowo- wykonawczej (zgodnie z opisem PFU) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowê. Dokumentacje ca³ej inwestycji nale¿y wykonaæ w 4 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej, z zastrze¿eniem, i¿ dokumentacjê w wersji elektronicznej nale¿y sporz±dziæ: cze¶æ opisowa w programie z pakietu MS OFFICE w formacie DOC oraz w formacie PDF, rysunki - w formacie PDF oraz DWG.
Etap II - to budowa budynku na siedzibê 3 klubów malucha -"Wiewiórki", "Liski" i "¯ubrzyki" wraz z placem zabaw oraz z uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie.
Roboty musz± zostaæ wykonane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami Prawa Budowlanego
Wykonawca najpó¼niej w dniu podpisania umowy przedstawi harmonogram rzeczowo - finansowy w rozbiciu kwartalnym
Pierwsza p³atno¶æ po uzyskaniu Decyzji Pozwolenia na budowê.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - U¿ytkowy.
Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe s³u¿± tylko i wy³±cznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i okre¶leniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz okre¶leniu standardów jako¶ciowych i technologicznych. Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod wzglêdem posiadanych parametrów jako¶ciowych i technicznych od produktów okre¶lonych za pomoc± nazw producentów pod warunkiem, ¿e oferowane produkty posiadaj± parametry techniczne i jako¶ciowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomoc± nazw producenta w dokumentacji.
Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1) Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci ogólnobudowlane (w tym roboty ziemne, roboty betoniarskie i zbrojarskie, roboty murarskie, roboty instalacyjne, roboty monta¿owe, roboty brukarskie, roboty wykoñczeniowe oraz pozosta³e roboty)
Osoby wykonuj±ce czynno¶ci wskazane przez Zamawiaj±cego powinny byæ zatrudnione przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy, co najmniej przez ca³y okres, w którym bêd± realizowaæ wskazane wy¿ej czynno¶ci.
1. Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ug transportowych, sprzêtowych i podobnych.
2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1773). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
3. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
4. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45410000-4 - Tynkowanie
45261200-6 - Wykonywanie pokryæ dachowych i malowanie dachów
45262522-6 - Roboty murarskie
45262310-7 - Zbrojenie
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena
okres rêkojmi i gwarancji
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rêkojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony poprzez wykazanie przez Wykonawcê, ¿e:
1) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykona³:
a) co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegaj±ce na budowie/rozbudowie/ modernizacji/przebudowie z bran¿y budowlanej w zakres którego wchodzi³y w szczególno¶ci roboty zwi±zane z budow± obiektu u¿yteczno¶ci publicznej warto¶ci tego zamówienia minimum 3 000 000 z³ brutto (powy¿sz± warto¶æ mo¿na wykazaæ w nie wiêcej ni¿ w 1 zamówieniu),
b) co najmniej 1 (jedn±) wielobran¿ow±, budowlan± dokumentacjê projektow± budowy/ rozbudowy/ przebudowy/ odbudowy w bran¿y budowlano- konstrukcyjnej o kubaturze co najmniej 1 000,00m3 obiektu o funkcji publicznej,
Uwaga: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony gdy Wykonawca wyka¿e powy¿sze w jednym zamówieniu realizowanym w formule zaprojektuj i wykonaj, pod warunkiem, ¿e bêdzie potwierdzenie spe³nienia powy¿szych warunków.
ponadto:
2) dysponuje co najmniej:
a) jedn± osob±(g³ówny projektant- koordynator) przeznaczona na funkcjê odpowiedzialn± za ca³o¶æ wykonania dokumentacji projektowej, posiadaj±c± uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci budowlano- konstrukcyjnej,
b) osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami ( kierownik budowy) w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej
Uwaga: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony gdy Wykonawca wyka¿e powy¿sze w jednym zamówieniu realizowanym w formule zaprojektuj i wykonaj, pod warunkiem, ¿e bêdzie potwierdzenie powy¿szych warunków.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasobyZobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów ( je¶li dotyczy)
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, us³ug lub robót budowlanych, które wykonaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ( je¶li dotyczy)
O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby ( je¶li dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy poza mo¿liwo¶ci± zmiany na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach:1) Zmiany nazwy siedziby lub innych danych Wykonawcy;
2) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawnych, je¿eli w wyniku tych zmian konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego;
3) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzy³ podwykonawcom, a które s± okre¶lone w z³o¿onej ofercie;
4) wprowadzenia do realizacji czê¶ci zamówienia przez podwykonawcê, pomimo ¿e Wykonawca nie dopu¶ci³ takiej mo¿liwo¶ci w tre¶ci oferty, za zgod± Zamawiaj±cego i z zachowaniem zasad dotycz±cych podwykonawców;
5) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeñ losowych miêdzy innymi takich jak: ¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy, utrata uprawnieñ, inne uzasadnione okoliczno¶ci niepozwalaj±ce wykonywaæ wskazanej osobie powierzonych czynno¶ci pod warunkiem, ¿e osoby zaproponowane bêd± posiada³y takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie;
6) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci których wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególno¶ci, gdy jest spowodowana:
a) wyst±pieniem niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych Wykonawcy wykonanie robót zgodnie z warunkami wykonania,
b) innych okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy,
c) zmian± umowy okre¶lon± w art. 455 Pzp (po spe³nieniu przes³anek) a wp³ywaj±cych na termin wykonania robót,
d) okoliczno¶ciami, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd±cych nastêpstwem nieterminowego przekazania placu budowy, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia,
e) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami okre¶lonymi w kodeksie postêpowania administracyjnego,
f) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
g) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
h) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy;
Pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego, termin mo¿e ulec przed³u¿eniu o czas trwania w/w okoliczno¶ci.
7) Wprowadzeniu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego;
8) zmiany warunków finansowania w szczególno¶ci zmiana zasad p³atno¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy;
9) zmiany terminów kwot p³atno¶ci, w szczególno¶ci, je¿eli zmiana taka umo¿liwi Zamawiaj±cemu sprawne i zgodne z zawartymi umowami pozyskanie zewnêtrznych ¶rodków finansowych;
10) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego nie wp³ywaj±ce na dochowanie terminów umownych.
2. Warunki zmiany: Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci (nie dotyczy zmiany harmonogramu pkt.9 i 10.)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-16 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, wraz z za³±cznikami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy https://e-ProPublico.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-16 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-14
INNE PRZETARGI NIEPO£OMICE
wiêcej: przetargi NIEPO£OMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeñskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobran¿. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleñ.
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduñskich w lokalach wchodz±cych w sk³ad mieszkaniowego zasobu Miasta £odzi administrowanych przez Zarz±d Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodoci±gowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Z±bkowicach ¦l±skich" - opracowanie kompleksowej - wielobran¿owej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowê
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.