eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoOpracowanie koncepcji zagospodarowania terenu i Programu Funkcjonalno - Użytkowego z oszacowaniem kosztów dla projektu zagospodarowania terenu przy alei Sportowej w Opocznie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu i Programu Funkcjonalno - Użytkowego z oszacowaniem kosztów dla projektu zagospodarowania terenu przy alei Sportowej w Opocznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOCZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromiejska 6

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44/ 7860137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia21@um.opoczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opoczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.opoczno.pl/zamowienia-2022-r

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu i Programu Funkcjonalno - Użytkowego z oszacowaniem kosztów dla projektu zagospodarowania terenu przy alei Sportowej w Opocznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02159baa-7d41-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040167/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu i Programu Funkcjonalno - Użytkowego z oszacowaniem kosztów dla projektu zagospodarowania terenu przy alei Sportowej w Opocznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501815

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.47.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1..Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu i Programu Funkcjonalno - Użytkowego z oszacowaniem kosztów dla projektu zagospodarowania terenu przy alei Sportowej w Opocznie, w ramach Projektu pn. „Opoczno 2.0 – nowe otwarcie: Opoczno – bezpieczny ekologicznie regionalny ośrodek przedsiębiorczości o rozpoznawalnej marce i silnym poczuciu tożsamości lokalnej mieszkańców”.
5.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
1) Opracowaniu urbanistyczno – architektonicznej koncepcji zagospodarowania terenu, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia poprzez opracowanie minimum:
a) plansz zbiorczych opracowania, w czytelny sposób przedstawiających teren objęty zamówieniem, mogą one też przedstawiać zakres opracowania podzielony na fragmenty;
b) schematu zieleni;
c) schematu komunikacyjnego;
d) schematu funkcjonalnego;
e) części opisowej koncepcji;
f) wizualizacji koncepcji;
g) segmentacji rynku odbiorców zagospodarowywanego terenu wraz z wykazem założeń, lokalizacji w terenie
i propozycji rozwiązań infrastrukturalnych skierowanych do poszczególnych segmentów;
h) schematów poszczególnych elementów zagospodarowania terenu.
2) Konsultacjach społecznych
Zamawiający wymaga, żeby na potrzeby opracowania koncepcji zagospodarowania terenu Wykonawca przeprowadził konsultacje społeczne z interesariuszami metodą warsztatów Charette lub równoważną, która zagwarantuje osiągnięcie następujących efektów:
a) efekt jednoczesnej współpracy i opiniowania koncepcji przez wszystkich interesariuszy rozumiany jako bezpośrednia praca grupowa uczestników. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie warsztatów konsultacyjnych w formie on-line tylko w wyjątkowej sytuacji określonej odrębnymi przepisami krajowymi.
b) rzeczywisty czas trwania konsultacji rozumianych jako bezpośrednia interakcja z interesariuszami nie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych;
c) tryb konsultacji umożliwiający jednoczesne pozyskanie opinii dotyczącej koncepcji od podmiotów instytucjonalnych;
d) obowiązkowym elementem konsultacji są: spacer badawczy interesariuszy, panel ekspercki, panel projektowy, sesje otwierająca i zamykająca.
Obowiązkiem Wykonawcy jest skuteczne zaproszenie do uczestnictwa w warsztatach wszystkich interesariuszy instytucjonalnych, w szczególności przedstawicieli wszystkich niezbędnych do planowania i opiniowania planowanej inwestycji organów administracji publicznej.
Po stronie Zamawiającego będzie leżeć zapewnienie udziału w konsultacjach interesariuszy
pozainstytucjonalnych.
3) Opracowaniu Programu Funkcjonalno - Użytkowego z oszacowaniem kosztów dla projektu zagospodarowania terenu przy alei Sportowej w Opocznie w ramach Poddziałania: „Targowisko różności” – przekształcenie zdegradowanego targowiska miejskiego w nowoczesną, multifunkcyjną przestrzeń użyteczności publicznej, sporządzonego zgodnie z:
a) wymogami zawartymi w art. 103 ust. 3 ustawy PZP,
b) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 2458),
c) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2021 r., poz. 2454).

5.3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

79315000-5 - Usługi badań społecznych

98133100-5 - Usługi w zakresie poprawy oraz wspierania administracji samorządowej i wspólnot samorządowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94464,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7S GROUP Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982258341

7.3.3) Ulica: S. Żeromskiego 62/2

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-321

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94464,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.