eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³otówPrzebudowa drogi powiatowej nr 1022P Trudna - £±kie



Og³oszenie z dnia 2021-06-18


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00087808 z dnia 2021-06-18

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1022P Trudna - £±kie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Z³otowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570790928

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Piasta 32

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zlotow-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zlotow.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1022P Trudna - £±kie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b0eecc5e-d021-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00087808

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00009041/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1022P Trudna - £±kie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

zlotow.biuletyn.net

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: zlotow.biuletyn.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal [Adres ESP (skrytki ePUAP) zamawiaj±cego: /SP57090928/SkrytkaESP ] oraz poczty elektronicznej: przetargi@zlotow-powiat.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiaj±cy poda na stronie internetowej zamawiaj±cego link do postêpowania oraz ID postêpowania. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej e-mail: przetargi@zlotow-powiat.pl i dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
9. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: przetargi@zlotow-powiat.pl
10. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres: przetargi@zlotow-powiat.pl.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna
Dane osobowe na potrzeby postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego w Starostwie Powiatowym w Z³otowie s± przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). W zwi±zku z realizacj± w/w rozporz±dzenia informujemy, ¿e:
1) ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest POWIAT Z£OTOWSKI - STAROSTWO POWIATOWE W Z£OTOWIE, z siedzib± przy al. Piasta 32, 77-400 Z³otów.
2) INSPEKTOR OCHRONY DANYCH.
W sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Z³otowie mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ z INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH Adriann± Sobotk± w nastêpuj±cy sposób:
- drog± elektroniczn±: iodo@zlotow-powiat.pl
- pisemnie: na adres siedziby Administratora danych.
3) PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4) ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
5) OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZ¡.
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO .
Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7) PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8) INFORMACJA O WYMOGU / DOBROWOLNO¦CI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
9) INNE INFORMACJE
Podane dane nie bêd± podstaw± do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie bêd± te¿ profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ORO.272.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1022P Trudna - £±kie. £±czna d³ugo¶æ odcinka wynosi 5005,00 mb i szeroko¶ci 5,0 m. Przebudowa polegaæ bêdzie na mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu emulsj± asfaltow± nawierzchni i wykonaniu warstwy ¶cieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 4 cm po zagêszczeniu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryterów oceny ofert okre¶lonych w SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ Wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
- min. 1 zadanie obejmuj±ce budowê/przebudowê/remont drogi/ulicy z nawierzchni mineralno-bitumicznej, o d³ugo¶ci minimum 5 km

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz
o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 5 do SWZ). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ zast±pione innym podmiotowym ¶rodkiem dowodowym potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu; Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby i nale¿y z³o¿yæ je do oferty,
2. O¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy (wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 6 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z tych Wykonawców i nele¿y z³o¿yæ je do oferty,
3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o
których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn nie zale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (Za³±cznik Nr 7 do SWZ) i nale¿y go z³o¿yæ na wezwanie z art. 274 ust. 1 ustawy;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Opis rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku o którym mowa w Rozdziale II pkt 6 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci).
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia Wykonawcy ci sk³adaj± jeden wspólny ww. dokument.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Opis rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku o którym mowa w Rozdziale II pkt 6 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci).
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia Wykonawcy ci sk³adaj± jeden wspólny ww. dokument.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 1 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia Wykonawcy cisk³adaj± jeden wspólny ww. dokument.
2) Kosztorys ofertowy stanowi±cy Za³±cznik Nr 2 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia Wykonawcy ci sk³adaj± jeden wspólny ww. dokument.
3) pe³nomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 8);
4) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 3 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z tych Wykonawców.
5) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 4 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ w Za³±czniku Nr 3 do SWZ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wadium nale¿y wnie¶æ w wysoko¶ci: 20 000 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Decyduje moment wp³ywu ¶rodków do Zamawiaj±cego;
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu – wadium wnoszone w pieni±dzu winno byæ wp³acone na rachunek bankowy Zamawiaj±cego SBL 94 8941 0006 0018 2490 2000 0150,
2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (z zastrze¿eniem, ¿e porêczenie jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym) - Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej na miniPortalu.
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu zaleca siê, aby w tytule przelewu wyra¼nie oznaczyæ Wykonawcê wnosz±cego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pe³nomocnika.
4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia:
1) dokument gwarancji/porêczenia sporz±dzony w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski,
2) gwarancje/porêczenia podlegaæ musz± prawu polskiemu; wszystkie spory dotycz±ce gwarancji/porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich.
5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia z tre¶ci tych dokumentów musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ:
1) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji/porêczenia) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci,
2) termin obowi±zywania gwarancji/porêczenia, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.
6. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysoko¶ci i formie skutkuje odrzuceniem oferty.
7. W przypadku sk³adania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w dokumencie wadialnym (wnoszonym w innej formie ni¿ pieni±dz) winno byæ wyra¼nie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone.
Gwarancja wadialna bêdzie równie¿ skuteczna je¿eli w swojej tre¶ci powo³ywa³a siê bêdzie na udzielone liderowi pe³nomocnictwo od reszty konsorcjantów i bêdzie obejmowa³a zdarzenia spowodowane dzia³aniem i zaniechaniem innych cz³onków.
8. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium okre¶lone s± w art. 98 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium. W zwi±zku z powy¿szym zaleca siê aby w tre¶ci gwarancji/porêczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który nale¿y przes³aæ o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy przed zawarciem umowy, w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie bêdzie s³u¿y³o pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: pieni±dzu, porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej (z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczenia, tre¶æ gwarancji/porêczenia powinna wskazywaæ Powiat Z³otowski – Starostwo Powiatowe w Z³otowie Aleja Piasta 32, 77-400 Z³otów jako beneficjenta gwarancji/porêczenia.
5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczenia, gwarancje/porêczenia te podlegaæ musz± prawu polskiemu; wszystkie s pory odno¶nie gwarancji/porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich.
6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczenia, z tre¶ci tych gwarancji/porêczeñ musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ:
a) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³aty do wysoko¶ci okre¶lonej w gwarancji/porêczeniu kwoty, nieodwo³alnie i bezwarunkowo, na pierwsze ¿±danie beneficjenta gwarancji/porêczenia zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci zwi±zane z niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem umowy,
b) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³aty do wysoko¶ci okre¶lonej w gwarancji/porêczeniu kwoty, nieodwo³alnie i bezwarunkowo, na pierwsze ¿±danie beneficjenta gwarancji/porêczenia zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e wykonawca nie wykona³ zobowi±zania, o którym mowa w art. 452 ust. 8 ustawy (dotyczy sytuacji, gdy okres na jaki ma zostaæ wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, a wykonawca, zgodnie z ppkt 7 lit. a poni¿ej, wnosi zabezpieczenie w formie innej ni¿ w pieni±dzu, na okres nie krótszy ni¿ 5 lat),
c) termin obowi±zywania gwarancji/porêczenia.
7. Je¿eli okres na jaki ma zostaæ wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat:
a) zabezpieczenie w pieni±dzu wnosi siê na ca³y ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi siê na okres nie krótszy ni¿ 5 lat, z jednoczesnym zobowi±zaniem siê wykonawcy do przed³u¿enia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy,
b) w przypadku nieprzed³u¿enia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpó¼niej na 30 dni przed up³ywem terminu wa¿no¶ci dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie ni¿ w pieni±dzu, zamawiaj±cy zmieni formê na zabezpieczenie w pieni±dzu, poprzez wyp³atê kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia.
c) wyp³ata, o której mowa w lit. b, nast±pi nie pó¼niej ni¿ w ostatnim dniu wa¿no¶ci dotychczasowego zabezpieczenia.
8. Szczegó³owe zasady dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy zosta³y okre¶lone w projekcie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania w formie aneksów zmiany umowy, która nie prowadzi do modyfikacji ogólnego charakteru umowy, a tak¿e w przypadku wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, która ma wp³yw na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy – zmiany polegaæ bêd± na dostosowaniu umowy do zmienionych przepisów prawa z zachowaniem ogólnego charakteru umowy;
2) wyst±pienia okoliczno¶ci niele¿±cych po stronie Wykonawcy lub wynikaj±cych z uzasadnionych potrzeb Zamawiaj±cego i skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu okre¶lonego w § 2 umowy - zmiany polegaæ bêd± na zmianie terminu realizacji umowy. Termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu;
3) zaistnienia si³y wy¿szej, która ma wp³yw na prawid³ow± realizacjê przedmiotu umowy, przez któr± na potrzeby umowy rozumieæ nale¿y zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy oraz którego Strony nie mog³y unikn±æ, ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci. Za si³ê wy¿sz± uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia, kataklizmy wywo³ane si³ami przyrody, zarz±dzenia w³adz;
4) wydania poleceñ okre¶lonych w § 13 ust. 1 pkt 1) - 3) – zmiany polegaæ bêd± na zmianie terminu zakoñczenia robót na zasadach okre¶lonych w § 13 ust. 2 lub/i zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, na zasadach okre¶lonych w § 13 ust. 2 umowy;
5) wyst±pienia ró¿nicy pomiêdzy za³o¿on± ilo¶ci± robót do wykonania, okre¶lon± w Wycenionym Przedmiarze Robót, a ilo¶ci± robót faktycznie wykonanych, wynikaj±c± z obmiaru robót – zmiana polegaæ bêdzie na dostosowaniu wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy za faktycznie wykonany zakres robót zgodnie z § 3 ust. 2 umowy.
2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadku konieczno¶ci wykonania robót budowlanych nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i spe³nione zosta³y warunki okre¶lone art. 455 ust. 1 pkt. 3) ustawy Pzp.
3. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ je¿eli spe³nione zosta³y przes³anki okre¶lone art. 455 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
4. Zmiana umowy w trybie art. 455 ust. 1 pkt. 3) i 4) ustawy Pzp skutkowaæ mo¿e zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, w granicach okre¶lonych art. 455 Pzp.
5. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
6. Dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, w przypadku zamówieñ na us³ugi lub dostawy, albo 15%, w przypadku zamówieñ na roboty budowlane, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty, dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. 2. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-05 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-03

2021-06-18 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.