eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja"Organizacja i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych podwyższających kompetencję nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych im. mjra Henryka Sucharskiego w Złotoryi"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088130 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Organizacja i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych podwyższających kompetencję nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych im. mjra Henryka Sucharskiego w Złotoryi"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM MJR HENRYKA SUCHARSKIEGO W ZŁOTORYI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000195966

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 50

1.5.2.) Miejscowość: Złotoryja

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 768783647

1.5.8.) Numer faksu: 768783647

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kamila.brzozowska@powiat-zlotoryja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsz.ehost.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.powiat-zlotoryja.pl/p,158,aktualne-przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Organizacja i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych podwyższających kompetencję nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych im. mjra Henryka Sucharskiego w Złotoryi"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d77f94d7-a0fb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004908/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń podwyższających kompetencję nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Złotoryi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie złotoryjskim

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035706/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.ZSZ.272.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 442000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych podwyższających kompetencję nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych im. mjra Henryka Sucharskiego w Złotoryi w ramach projektu „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie złotoryjskim” realizowanego przez Zespół Szkół Zawodowych im. mjra Henryka Sucharskiego w Złotoryi obejmującego następujące szkolenia:
1) „Szkolenie z wykorzystania w nauczaniu e-podręczników bądź e-zasobów/e-materiałów” – 1 grupa (46 osób), w wymiarze 10 godzin dydaktycznych zajęć,
2) „Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych”: - (5 osób), w wymiarze 80 godzin dydaktycznych zajęć,
3) „Szkolenie Tworzenie witryn internetowych” – 1 grupa (3 osoby), w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć,
4) „Szkolenie Przygotowanie potraw zgodnie z trendami rynkowymi i zasadami zdrowego żywienia” – 1 grupa (3 osób), w wymiarze 60 godzin dydaktycznych zajęć,
5) „Szkolenie Prowadzenie spraw kadrowo – płacowych wraz z egzaminem i certyfikatem” – 1 grupa (2 osoby), w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć,
6) „Pracownika HR wraz z egzaminem i certyfikatem” – 1 grupa (4 osoby), w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38804,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59687,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: ul. Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59687,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.