Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00547636/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350138871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Balice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-083
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: balice.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/8bltr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99696d3e-98e5-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150038/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usługa odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych powstających w wyniku działalności 8 BLTr oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547636
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 54/SI/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211327,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych powstających w wyniku działalności 8. Bazy Lotnictwa Transportowego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym 8. Bazy Lotnictwa transportowego w zakresie:• Zadanie nr 1: Usługa odbioru odpadów ze zbiorników urządzeń sozotechnicznych i ścieków przemysłowych zawierających glikol oraz wykonanie przeglądu serwisowego urządzeń.
Zadanie nr 1.1: Usługa odbioru odpadów pochodzących ze zbiorników urządzeń sozotechnicznych.
Zadanie nr 1.2: Usługa odbioru ścieków przemysłowych zawierających glikol.
Zadanie nr 1.3: Usługa serwisowania urządzeń sozotechnicznych (separatorów substancji ropopochodnych).
2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
- zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;
- zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
- zał. nr 5 A do SWZ – Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej
90913000-0 - Usługi czyszczenia zbiorników i rezerwuarów
4.5.5.) Wartość części: 113835,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych powstających w wyniku działalności 8. Bazy Lotnictwa Transportowego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym 8. Bazy Lotnictwa transportowego w zakresie:• Zadanie nr 2: Usługa odbioru, transportu, zbierania lub przetworzenia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.
2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
- zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;
- zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
- zał. nr 5 B do SWZ – Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 20180,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych powstających w wyniku działalności 8. Bazy Lotnictwa Transportowego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym 8. Bazy Lotnictwa transportowego w zakresie:• Zadanie nr 3: Usługa odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów medycznych.
2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
- zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;
- zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
- zał. nr 5 C do SWZ – Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.5.5.) Wartość części: 9180,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych powstających w wyniku działalności 8. Bazy Lotnictwa Transportowego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym 8. Bazy Lotnictwa transportowego w zakresie:• Zadanie nr 4: Usługa odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów spożywczych
i kuchennych.
2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
- zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;
- zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
- zał. nr 5 D do SWZ – Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 68132,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
– wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania nr 1, Zamawiający odrzucił jedyną złożoną ofertę.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19218,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19218,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19218,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132515
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19218,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9914,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9914,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9914,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ECO-ABC Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ECO CLEAN ENERGY S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130021751
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9914,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73768,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73768,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73768,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-ART Gospodarka Odpadami Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832126447
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73768,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BALICE
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
- Dostawa mleka, przetworów mleczarskich i roślinnych tłuszczy smarownych.
więcej: przetargi BALICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie gminy Poświętne
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowe Warpno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości i porządku poprzez zbiórkę, transport oraz zagospodarowanie odpadów z miejsc publicznych położonych w Boszkowie-Letnisku i Dominicach w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz całoroczne utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2025 roku
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie sołectw w gminie Pińczów - Sektor II".
więcej: Usługi gospodarki ściekowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.