Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Naprawa nawierzchni sztucznych na lotnisku w 8. Bazie Lotnictwa Transportowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350138871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Balice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-083
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: balice.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa nawierzchni sztucznych na lotnisku w 8. Bazie Lotnictwa Transportowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4214a585-502a-4e9a-9dca-cb229ae33125
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00103582/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Naprawa i konserwacja sztucznych nawierzchni lotniskowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10823233.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1082323
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwaną także „platformą zakupową”) pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/8blt
2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna, inna
przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ w dziale X.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/SI/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa nawierzchni sztucznych na lotnisku w 8. Bazie Lotnictwa Transportowego w Balicach.
2. Szczegółowy zakres, standardy jakościowe, częstotliwość i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
- zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;
- zał. nr 4 do SWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych”;
- zał. nr 5 A do SWZ – Przedmiar robót – zamówienie podstawowe,
- zał. nr 5 B do SWZ – Przedmiar robót – opcja.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45235111-4 - Roboty budowlane w zakresie nawierzchni lotnisk
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
a. Skorzystanie przez Zamawiającego z opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym – zamówienie w ramach opcji. Opcja w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zamówienia dodatkowego zakresu robót oprócz zakresu podstawowego, określonego w „Kosztorysie ofertowym - zamówienie podstawowe”.b. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczny zakres robót w ramach opcji będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
c. Zamawiający może z opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnego zakresu określonego dla opcji w „Kosztorysie ofertowym – zamówienie w ramach opcji” w całym okresie obowiązywania umowy.
d. Uruchomienie opcji nastąpi po wyczerpaniu zakresu robót w zamówieniu podstawowym w poszczególnych częściach robót wymienionych w ust. 3 oraz pozyskaniu przez Zamawiającego środków finansowych na realizację opcji.
e. O zamiarze skorzystania z opcji, jego zakresie i terminach realizacji robót opcjonalnych Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę. Skorzystanie z opcji nie wymaga aneksowania umowy.
f. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy będzie się należało wynagrodzenie wg cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego określonych w zał. nr 2 do umowy – Kosztorys ofertowy - zamówienie w ramach opcji.
g. Roboty realizowane w ramach opcji muszą spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu i/lub naprawy betonowych lub asfaltobetonowych nawierzchni sztucznych na lotnisku, każda robota w ramach jednego kontraktu, zlecenia umowy o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 zł brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł).
W celu dokonania oceny spełnienia warunku udziału w postepowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do przedstawienia oświadczenia sporządzonego zgodnie z zał. nr 7 do SWZ – „Wykaz wykonanych robót” - wymieniony w dziale IX SWZ wraz z załączeniem dowodów, określających czy roboty zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty.
2. Dysponuje co najmniej jedną osobą przewidzianą do nadzoru nad realizacją całości zamówienia, pełniącą funkcję kierownika robót, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) oraz ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego.
W celu dokonania oceny spełnienia warunku udziału w postepowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do przedstawienia oświadczenia sporządzonego zgodnie z zał. nr 6 do SWZ – „Wykaz osób”, wymieniony w dziale IX SWZ.
Wyżej wymieniona osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, musi posiadać wymagane uprawnienia, określone szczegółowo wyżej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) lub równoważne, tzn.: odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Dopuszcza się przedstawienie zamiast uprawnień budowlanych w danej specjalności innych uprawnień, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 poz.334).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru:
w zakresie wynikającym z art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone zgodnie z zał. nr 8 do SWZ – „Oświadczenie o grupie kapitałowej”.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, sporządzony zgodnie z zał. nr 7 do SWZ – „Wykaz wykonanych robót”;
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami – w ww. wykazie należy wskazać te roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Dowodami o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty.
Wskazane jest aby załączone przez Wykonawcę referencje zawierały co najmniej:
- informację, że wykonane przez Wykonawcę roboty budowlane polegały na wykonaniu remontu i /lub naprawy sztucznych nawierzchni lotniskowych,
- informację, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty budowlane, których dokumenty dotyczą,
- nazwę podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty,
- datę i miejsce wykonania robót,
- wartość wykonanych robót,
- opinię, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami przy uwzględnieniu warunku opisanego w dziale V pkt 1.4. SWZ zgodnie z zał. nr 6 do SWZ – „Wykaz osób”.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga w przedmiotowym postępowaniu złożenia przedmiotowych środków dowodowych, za wyjątkiem sytuacji, w której Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego.W przypadku oferowania przez wykonawcę urządzeń lub materiałów równoważnych, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty zestawienie równoważnych materiałów i urządzeń
i dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
W zestawieniu należy wskazać urządzenie/materiał wskazany w opisie przedmiotu zamówienia oraz oferowane zamiennie do niego urządzenie/materiał równoważny. Nieumieszczenie w ofercie zestawienia równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zestawienie równoważnych materiałów i urządzeńi dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacjio Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru:
w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy zgodne, co do treści z zał. nr 9 do SWZ – „Oświadczenie na podstawie art. 117 Ustawy” lub zawierające, co najmniej informacje,
o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.
3. Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy – w wypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału
w postępowaniu, zgodne co do treści z zał. nr 10 do SWZ lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 118 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2 – jeżeli dotyczy.
5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymóg ten dotyczy również spółki cywilnej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 Ustawy, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa wyżej, winno być załączone do oferty.
3. Zgodnie z art. 59 Ustawy, w przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców wraz
z ewentualnymi kopiami aneksów do tej umowy.
4. W wypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
o którym mowa w art. 125 Ustawy, składane jest zgodnie z działem VIII pkt. 1 SWZ. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw do wykluczenia Wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zał. nr 8 do SWZ - „Oświadczenie o grupie kapitałowej”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone np.: na podstawie wzoru będącego zał. nr 9 do SWZ lub zawierające, co najmniej informacje, o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek o których mowa w dziale V pkt 1.4.1 SWZ zostanie spełniony wyłącznie wtedy, jeżeli co najmniej jeden z nich, wykaże samodzielne spełnienie tego warunku, tzn. doświadczenie Wykonawców NIE SUMUJE SIĘ.
9. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1082323
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-08 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówieniarozpoczęcie: do 5 dni roboczych po podpisaniu umowy
zakończenie: 5 miesięcy od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 30.09.2025r.
INNE PRZETARGI BALICE
więcej: przetargi BALICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.