Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00151899/01 - Wynik z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie oświetlenia ulic na terenie gminy Stare Babice w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oświetlenia ulic na terenie gminy Stare Babice w 2023 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40978924-a856-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052169/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://starebabice.bip.net.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://starebabice.bip.net.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z IX Rozdziałem SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte w XXII Rozdziale SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci elektroenergetycznej kablowej oświetlenia w podziale na zadania:
1) Zadanie 1 - Blizne Łaszczyńskiego;
2) Zadanie 2 - ul. Nikodema Sulika – Janów;
3) Zadanie 3 - ul. Cholewińskiego we wsi Zielonki Wieś,
4) Zadanie 4 - ul. Skrzetuskiego w Lipkowie;
5) Zadanie 5 - ul. Staffa w Blizne Jasińskiego;
6) Zadanie 6 - ul. Fredry w Blizne Jasińskiego;
7) Zadanie 7 - ul. Norwida w Blizne Jasińskiego.
2. Zadania będą realizowane jako zamówienie gwarantowane z prawem opcji.
3. Przedmiot umowy opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej tj. w projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i obejmuje zamówienie gwarantowane – które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie w ramach niniejszej umowy oraz zamówienie opcjonalne – które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków. Zakres prac jaki zostanie wykonany:
1) dla zadania 1:
a) zamówienie gwarantowane – wykonanie części robót budowlanych polegających na zdemontowaniu starych oraz zakupie i montażu nowych opraw oświetleniowych typu IZYLUM 1/5306/20LEDs 500mA WW 730 32,1 lub równoważne – 5 szt.;
(rys. A – lokalizacja lamp do wymiany);
b) zamówienie opcjonalne – zakup i montaż kolejnej oprawy oświetleniowej;
2) dla zadania 2:
a) zamówienie gwarantowane – wykonanie części robót budowlanych określonych w projekcie:
- budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 96 m;
- montaż słupa oświetleniowego aluminiowego na fundamencie z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową – 3 szt. (rys.1 – P1 – P3);
- w zależności od zaawansowania prac przebudowy ul. Andersa w miejscowości Janów należy wykonać zasilenie projektowanej linii kablowej wg wariantu I lub II zgodnie z projektem budowlanym punkt 1.5.2 Projektowane kablowe oświetlenie uliczne;
b) zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz z budową linii oświetleniowej kablowej;
3) dla zadania 3:
a) zamówienie gwarantowane – wykonanie części robót budowlanych określonych w projekcie:
- budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 109 m;
- montaż słupa oświetleniowego aluminiowego na fundamencie z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową – 3 szt. (rys. 2 – P2.1 – P2,3);
- wykonanie podłączenia do szafki sterowania oświetleniem znajdującej się na ulicy Tomczyka;
b) zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz z budową linii oświetleniowej kablowej;
4) dla zadania 4:
a) zamówienie gwarantowane – wykonanie części robót budowlanych określonych w projekcie:
- budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 164 m;
- montaż słupa oświetleniowego aluminiowego na fundamencie z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową – 4 szt. (rys. 1 – P1 – P4);
- wykonanie przecisku pod wjazdem na działkę nr 771 – wjazdy na posesje z kostki brukowej;
b) zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz
z budową linii oświetleniowej kablowej;
5) dla zadania 5:
a) zamówienie gwarantowane – wykonanie części robót budowlanych określonych w projekcie:
- budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 121 m;
- montaż słupa oświetleniowego aluminiowego na fundamencie z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową – 3 szt. (rys. T-01 – P1 – P3);
- szafa sterowania oświetleniem;
b) zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz
z budową linii oświetleniowej kablowej;
6) dla zadania 6:
a) zamówienie gwarantowane – wykonanie części robót budowlanych określonych w projekcie:
- budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 128 m;
- montaż słupa oświetleniowego aluminiowego na fundamencie z wysięgnikiem
i oprawą oświetleniową – 3 szt. (rys. T-01 – P1 – P3);
- szafa sterowania oświetleniem;
b) zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz
z budową linii oświetleniowej kablowej;
7) dla zadania 7:
a) zamówienie gwarantowane – wykonanie części robót budowlanych określonych w projekcie:
- budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 126 m;
- montaż słupa oświetleniowego aluminiowego na fundamencie z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową – 3 szt. (rys. T-01 – P1 – P3);
- szafa sterowania oświetleniem;
b) zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz
z budową linii oświetleniowej kablowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) dla zadania 1 zamówienie opcjonalne – zakup i montaż kolejnej oprawy oświetleniowej;2) dla zadania 2 zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz z budową linii oświetleniowej kablowej;
3) dla zadania 3 zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz z budową linii oświetleniowej kablowej;
4) dla zadania 4 zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz z budową linii oświetleniowej kablowej;
5) dla zadania 5 zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz z budową linii oświetleniowej kablowej;
6) dla zadania 6 zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz z budową linii oświetleniowej kablowej;
7) dla zadania 7 zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz z budową linii oświetleniowej kablowej.
8) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest jednostronnym uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nie posiadania środków finansowych na ten cel a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, co akceptuje poprzez podpisanie niniejszej umowy;
9) zamówienia opcjonalne mogą zostać udzielone w trakcie trwania umowy;
10) w celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej;
11) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w niniejszej umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy;
12) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy za zamówienie opcjonalne przysługiwać będzie wynagrodzenie określone w § 3 ust. 2 umowy;
13) w zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji zapisy niniejszej umowy stosuje się odpowiednio.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 131 262,50 zł i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym w szczególności robót związanych
z wykonaniem oświetlenia na terenie gminy Stare Babice, montaż opraw i wysięgników, ustawienie słupów, budowę/przebudowę linii energetycznych, a także inne roboty, dostawy lub usługi, które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, tj. wykonanie oświetlenia na terenie gminy Stare Babice.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 zadania (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na wykonaniu doświetlenia ulic;2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do kierowania robotami budowlanymi związanymi z budową sieci oświetlenia ulicznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z IV Rozdziałem SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z IV Rozdziałem SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych);
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu:
1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania WIZiF.271.9.2023 pn.: „Wykonanie oświetlenia ulic na terenie gminy Stare Babice w 2023 r.”
2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,
3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z VII Rozdziałem SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-24 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-24 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-25
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: opis przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w postępowaniu, rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi złożyć, kryteria oceny ofert dostępne, informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice.INNE PRZETARGI STARE BABICE
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.