eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare BabiceWykonanie oświetlenia ulic na terenie gminy Stare Babice w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oświetlenia ulic na terenie gminy Stare Babice w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://starebabice.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oświetlenia ulic na terenie gminy Stare Babice w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40978924-a856-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052169/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088187

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci elektroenergetycznej kablowej oświetlenia w podziale na zadania:
1) Zadanie 1 - Blizne Łaszczyńskiego;
2) Zadanie 2 - ul. Nikodema Sulika – Janów;
3) Zadanie 3 - ul. Cholewińskiego we wsi Zielonki Wieś,
4) Zadanie 4 - ul. Skrzetuskiego w Lipkowie;
5) Zadanie 5 - ul. Staffa w Blizne Jasińskiego;
6) Zadanie 6 - ul. Fredry w Blizne Jasińskiego;
7) Zadanie 7 - ul. Norwida w Blizne Jasińskiego.
2. Zadania będą realizowane jako zamówienie gwarantowane z prawem opcji.
3. Przedmiot umowy opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej tj. w projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i obejmuje zamówienie gwarantowane – które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie w ramach niniejszej umowy oraz zamówienie opcjonalne – które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków. Zakres prac jaki zostanie wykonany:
1) dla zadania 1:
a) zamówienie gwarantowane – wykonanie części robót budowlanych polegających na zdemontowaniu starych oraz zakupie i montażu nowych opraw oświetleniowych typu IZYLUM 1/5306/20LEDs 500mA WW 730 32,1 lub równoważne – 5 szt.;
(rys. A – lokalizacja lamp do wymiany);
b) zamówienie opcjonalne – zakup i montaż kolejnej oprawy oświetleniowej;
2) dla zadania 2:
a) zamówienie gwarantowane – wykonanie części robót budowlanych określonych w projekcie:
- budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 96 m;
- montaż słupa oświetleniowego aluminiowego na fundamencie z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową – 3 szt. (rys.1 – P1 – P3);
- w zależności od zaawansowania prac przebudowy ul. Andersa w miejscowości Janów należy wykonać zasilenie projektowanej linii kablowej wg wariantu I lub II zgodnie z projektem budowlanym punkt 1.5.2 Projektowane kablowe oświetlenie uliczne;
b) zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz z budową linii oświetleniowej kablowej;
3) dla zadania 3:
a) zamówienie gwarantowane – wykonanie części robót budowlanych określonych w projekcie:
- budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 109 m;
- montaż słupa oświetleniowego aluminiowego na fundamencie z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową – 3 szt. (rys. 2 – P2.1 – P2,3);
- wykonanie podłączenia do szafki sterowania oświetleniem znajdującej się na ulicy Tomczyka;
b) zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz z budową linii oświetleniowej kablowej;
4) dla zadania 4:
a) zamówienie gwarantowane – wykonanie części robót budowlanych określonych w projekcie:
- budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 164 m;
- montaż słupa oświetleniowego aluminiowego na fundamencie z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową – 4 szt. (rys. 1 – P1 – P4);
- wykonanie przecisku pod wjazdem na działkę nr 771 – wjazdy na posesje z kostki brukowej;
b) zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz
z budową linii oświetleniowej kablowej;
5) dla zadania 5:
a) zamówienie gwarantowane – wykonanie części robót budowlanych określonych w projekcie:
- budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 121 m;
- montaż słupa oświetleniowego aluminiowego na fundamencie z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową – 3 szt. (rys. T-01 – P1 – P3);
- szafa sterowania oświetleniem;
b) zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz
z budową linii oświetleniowej kablowej;
6) dla zadania 6:
a) zamówienie gwarantowane – wykonanie części robót budowlanych określonych w projekcie:
- budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 128 m;
- montaż słupa oświetleniowego aluminiowego na fundamencie z wysięgnikiem
i oprawą oświetleniową – 3 szt. (rys. T-01 – P1 – P3);
- szafa sterowania oświetleniem;
b) zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz
z budową linii oświetleniowej kablowej;
7) dla zadania 7:
a) zamówienie gwarantowane – wykonanie części robót budowlanych określonych w projekcie:
- budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 126 m;
- montaż słupa oświetleniowego aluminiowego na fundamencie z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową – 3 szt. (rys. T-01 – P1 – P3);
- szafa sterowania oświetleniem;
b) zamówienie opcjonalne – montaż kolejnego słupa i oprawy oświetleniowej wraz
z budową linii oświetleniowej kablowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278198,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ares Elektrotechnika Stanisław Wolanin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731007423

7.3.4) Miejscowość: Koszyce Wielkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.