Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00096251/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Gminy Żabno w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żabno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000529137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. Władysława Jagiełły 1
1.5.2.) Miejscowość: Żabno
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zabno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Gminy Żabno w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffc0f516-0510-44f5-86a2-f73e54d04ae1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020419/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyberbezpieczny Samorząd
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
8) Realizacja zamówienia publicznego współfinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 Wzmacnianie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffc0f516-0510-44f5-86a2-f73e54d04ae13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, dzp@zabno.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie
wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
7) Poza komunikacją za pomocą platformy e-Zamówienia, Zamawiający przewiduje również komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca za pomocą poczty elektronicznej (z wyłączeniem składania ofert)::
a) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia
– Piotr Fiłonowicz, Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300, tel. +48/14 645 60 12, e-mail: dzp@zabno.pl
b) w sprawach proceduralnych:
– Tomasz Gdowski Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300,tel. +48/14 645 60 12, e-mail: dzp@zabno.pl
– Arkadiusz Mosio Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300,tel. +48/14 645 60 12, e-mail: dzp@zabno.pl
8) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
10) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt..
11) Wykonawcy w korespondencji kierowanej do Zamawiającego powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania (znakiem sprawy).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Gminy Żabno w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
3) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8, art. 18, art. 74, oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
6) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
7) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
– obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
– obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
8) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Sposób i zasady udostępniania danych osobowych określają zapisy SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.1.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z wdrożeniem dla jednostek Gminy Żabno w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” z podziałem na części” a współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 Wzmacnianie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2) Przedmiot zamówienia jest realizowany dla 4 jednostek organizacyjnych Gminy Żabno
z różnym zakresem ilościowym i rzeczowym :
a) Ośrodek Pomocy Społecznej, 33-240 Żabno ul. Św. Jana 3a,
b) Miejsko – Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej 33-240 Żabno ul. Św. Jana 3,
c) Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli, 33-240 Żabno ul. Św. Rynek 29,
d) Urząd Miejski, 33-240 Żabno ul. W. Jagiełły 1.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Dla zadania 1 pn. Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia:
• Załącznik nr 4.1 – OPZ (zadanie 1)
• Załącznik nr 5.1 – Projektowane postanowienia umowy (zadanie 1)
4) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą, opisu zaoferowanego sprzętu i oprogramowania umożliwiającego Zamawiającemu weryfikację spełnienia przez oferowany sprzęt i oprogramowanie wymagań minimalnych, określonych w załącznikach 4.1 – OPZ (zadanie 1), 4.2 – OPZ (zadanie 2) i 4.3 – OPZ (zadanie 3) analogicznie do części, na którą Wykonawca składa ofertę.
5) W zestawieniu rzeczowo – ilościowym opracowanym w załączniku 4.1 – OPZ (zadanie 1), 4.2 – OPZ (zadanie 2) i 4.3 – OPZ (zadanie 3) analogicznie do części, na którą Wykonawca składa ofertę, należy podać: nazwę i model proponowanego rozwiązania lub nazwę i wersję proponowanego oprogramowania, oraz zaznaczyć (TAK/NIE) odnosząc się do wszystkich pól określających minimalne wymagania. W przypadku gdy Wykonawca w którejkolwiek z pozycji zaoferuje parametry nie spełniające wymagań określonych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt.5 ustawy PZP. Zamawiający dla Zadania 1, Zadania 2 i Zadania 3 przedstawia również tabelę z technicznymi parametrami, dla których Wykonawca nie jest zobligowany do uzupełniania parametrów technicznych zaznaczonych w tabeli jako Spełnia TAK/NIE, nie zaznaczenie w tabeli żadnej z opcji zostanie potraktowanie jako odpowiedź NIE i dla tego rozwiązania nie zostaną doliczone punkty odpowiadające danemu parametrowi technicznemu.
6) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub patenty mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równorzędnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisanym przez Zamawiającego opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez Niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek wykazania przez Wykonawcę, że rozwiązanie równoważne spełnia wymogi Zamawiającego jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji, obowiązek ten winien być spełniony na etapie składania dokumentacji. W przypadku niezłożenia pełnej dokumentacji stwierdzającej spełnienie przez rozwiązania równoważne wymogów opisanych w załącznikach 4.1 – OPZ (zadanie 1), 4.2 – OPZ (zadanie 2) i 4.3 – OPZ (zadanie 3) zamawiający uzna że Wykonawca zaproponował rozwiązanie opisane. Dopuszcza się zaoferowania rozwiązań o wyższych parametrach.
7) Zamawiający wymaga, aby urządzenia oraz oprogramowanie zaproponowane dla Zadania 1 opisane w załączniku nr 4.1 do SWZ posiadały co najmniej 2 letnie wsparcie producenta oraz 2 letnią licencję niezbędną dla prawidłowego funkcjonowania (spełniających wymagania minimalne) zaproponowanych rozwiązań, chyba że warunki gwarancji lub wsparcia producenta opisane w załączniku nr 4.1 do SWZ stanowią inaczej.
8) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie zaproponowane dla Zadania 2 i Zadania 3 opisanej w załączniku nr 4.2 i 4.3 do SWZ posiadały co najmniej 2 letnie licencje niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania (spełniających wymagania minimalne) zaproponowanych rozwiązań oraz minimum 1 roczne wsparcie producenta, chyba że długość licencji lub wsparcia producenta opisana w załączniku nr 4.2 i 4.3 do SWZ stanowi inaczej.
9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy, stanowiących nieodłączną część tego SWZ, odpowiednich dla poszczególnych części zamówienia, tj. załączników nr 5.1 do SWZ (Projekt umowy dla Zadania 1) lub 5.2 do SWZ (Projekt umowy dla Zadania 2) lub 5.3 do SWZ (Projekt umowy dla Zadania 3).
10) Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług wsparcia polegających na udzielaniu konsultacji i wskazówek dotyczących dostarczonego sprzętu i oprogramowania na każdorazowe żądanie Zamawiającego. Usługi wsparcia muszą być dostępne co najmniej w godzinach pracy Zamawiającego przez 12. miesięcy od dnia odbioru w ilości 4 godzin miesięcznie. Dopuszcza się świadczenie usług przez Wykonawcę z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, jednak wykorzystanie środków komunikacji elektronicznej nie może wiązać się z dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, w szczególności nie może on być zobowiązany do nabywania dodatkowych usług, licencji na oprogramowanie, praw itd.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla Zadania 1 i Zadania 2 zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (pkt.)
1. Cena 60 punktów
2. Parametry techniczne 40 punktów
Razem 100 punktów
a) Sposób dokonywania oceny:
• Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
gdzie:
Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
• Sposób oceny ofert w kryterium Parametry techniczne (Pt):
Ocena dokonywana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy poprzez wpisanie w zestawieniu rzeczowo - ilościowym opracowanym (analogicznie dla każdej z części na którą Wykonawca składa ofertę) w dziale IV załącznika 4.1 – OPZ (zadanie 1) oraz 4.2 – OPZ (zadanie 2) dla każdego subkryteriów (w każdej pozycji) w kolumnie „spełnia” słów „TAK” lub „NIE”. Wykonawca, który wpisze „TAK” otrzyma maksymalna liczbę punktów określoną dla każdej pozycji ww. zestawieniu, natomiast jeśli wpisze „NIE” otrzyma „0” punktów. Całkowita liczba punktów w tym kryterium ustalona zostanie jako suma punktów za poszczególne subkryteria określone w zestawieniu rzeczowo – ilościowym.
b) Całkowita „Liczba punktów”, dla poszczególnych części zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pt
gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pt – liczba punktów uzyskanych w kryterium parametry techniczne
4) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z wdrożeniem dla jednostek Gminy Żabno w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” z podziałem na części” a współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 Wzmacnianie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2) Przedmiot zamówienia jest realizowany dla 4 jednostek organizacyjnych Gminy Żabno
z różnym zakresem ilościowym i rzeczowym :
a) Ośrodek Pomocy Społecznej, 33-240 Żabno ul. Św. Jana 3a,
b) Miejsko – Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej 33-240 Żabno ul. Św. Jana 3,
c) Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli, 33-240 Żabno ul. Św. Rynek 29,
d) Urząd Miejski, 33-240 Żabno ul. W. Jagiełły 1.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
b) Dla zadania 2 pn. Dostawa oprogramowania do monitorowania zasobów z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia:
• Załącznik nr 4.2 – OPZ (zadanie 2)
• Załącznik nr 5.2 – Projektowane postanowienia umowy (zadanie 2)
4) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą, opisu zaoferowanego sprzętu i oprogramowania umożliwiającego Zamawiającemu weryfikację spełnienia przez oferowany sprzęt i oprogramowanie wymagań minimalnych, określonych w załącznikach 4.1 – OPZ (zadanie 1), 4.2 – OPZ (zadanie 2) i 4.3 – OPZ (zadanie 3) analogicznie do części, na którą Wykonawca składa ofertę.
5) W zestawieniu rzeczowo – ilościowym opracowanym w załączniku 4.1 – OPZ (zadanie 1), 4.2 – OPZ (zadanie 2) i 4.3 – OPZ (zadanie 3) analogicznie do części, na którą Wykonawca składa ofertę, należy podać: nazwę i model proponowanego rozwiązania lub nazwę i wersję proponowanego oprogramowania, oraz zaznaczyć (TAK/NIE) odnosząc się do wszystkich pól określających minimalne wymagania. W przypadku gdy Wykonawca w którejkolwiek z pozycji zaoferuje parametry nie spełniające wymagań określonych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt.5 ustawy PZP. Zamawiający dla Zadania 1, Zadania 2 i Zadania 3 przedstawia również tabelę z technicznymi parametrami, dla których Wykonawca nie jest zobligowany do uzupełniania parametrów technicznych zaznaczonych w tabeli jako Spełnia TAK/NIE, nie zaznaczenie w tabeli żadnej z opcji zostanie potraktowanie jako odpowiedź NIE i dla tego rozwiązania nie zostaną doliczone punkty odpowiadające danemu parametrowi technicznemu.
6) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub patenty mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równorzędnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisanym przez Zamawiającego opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez Niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek wykazania przez Wykonawcę, że rozwiązanie równoważne spełnia wymogi Zamawiającego jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji, obowiązek ten winien być spełniony na etapie składania dokumentacji. W przypadku niezłożenia pełnej dokumentacji stwierdzającej spełnienie przez rozwiązania równoważne wymogów opisanych w załącznikach 4.1 – OPZ (zadanie 1), 4.2 – OPZ (zadanie 2) i 4.3 – OPZ (zadanie 3) zamawiający uzna że Wykonawca zaproponował rozwiązanie opisane. Dopuszcza się zaoferowania rozwiązań o wyższych parametrach.
7) Zamawiający wymaga, aby urządzenia oraz oprogramowanie zaproponowane dla Zadania 1 opisane w załączniku nr 4.1 do SWZ posiadały co najmniej 2 letnie wsparcie producenta oraz 2 letnią licencję niezbędną dla prawidłowego funkcjonowania (spełniających wymagania minimalne) zaproponowanych rozwiązań, chyba że warunki gwarancji lub wsparcia producenta opisane w załączniku nr 4.1 do SWZ stanowią inaczej.
8) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie zaproponowane dla Zadania 2 i Zadania 3 opisanej w załączniku nr 4.2 i 4.3 do SWZ posiadały co najmniej 2 letnie licencje niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania (spełniających wymagania minimalne) zaproponowanych rozwiązań oraz minimum 1 roczne wsparcie producenta, chyba że długość licencji lub wsparcia producenta opisana w załączniku nr 4.2 i 4.3 do SWZ stanowi inaczej.
9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy, stanowiących nieodłączną część tego SWZ, odpowiednich dla poszczególnych części zamówienia, tj. załączników nr 5.1 do SWZ (Projekt umowy dla Zadania 1) lub 5.2 do SWZ (Projekt umowy dla Zadania 2) lub 5.3 do SWZ (Projekt umowy dla Zadania 3).
10) Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług wsparcia polegających na udzielaniu konsultacji i wskazówek dotyczących dostarczonego sprzętu i oprogramowania na każdorazowe żądanie Zamawiającego. Usługi wsparcia muszą być dostępne co najmniej w godzinach pracy Zamawiającego przez 12. miesięcy od dnia odbioru w ilości 4 godzin miesięcznie. Dopuszcza się świadczenie usług przez Wykonawcę z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, jednak wykorzystanie środków komunikacji elektronicznej nie może wiązać się z dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, w szczególności nie może on być zobowiązany do nabywania dodatkowych usług, licencji na oprogramowanie, praw itd.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla Zadania 1 i Zadania 2 zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (pkt.)
1. Cena 60 punktów
2. Parametry techniczne 40 punktów
Razem 100 punktów
a) Sposób dokonywania oceny:
• Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
gdzie:
Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
• Sposób oceny ofert w kryterium Parametry techniczne (Pt):
Ocena dokonywana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy poprzez wpisanie w zestawieniu rzeczowo - ilościowym opracowanym (analogicznie dla każdej z części na którą Wykonawca składa ofertę) w dziale IV załącznika 4.1 – OPZ (zadanie 1) oraz 4.2 – OPZ (zadanie 2) dla każdego subkryteriów (w każdej pozycji) w kolumnie „spełnia” słów „TAK” lub „NIE”. Wykonawca, który wpisze „TAK” otrzyma maksymalna liczbę punktów określoną dla każdej pozycji ww. zestawieniu, natomiast jeśli wpisze „NIE” otrzyma „0” punktów. Całkowita liczba punktów w tym kryterium ustalona zostanie jako suma punktów za poszczególne subkryteria określone w zestawieniu rzeczowo – ilościowym.
b) Całkowita „Liczba punktów”, dla poszczególnych części zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pt
gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pt – liczba punktów uzyskanych w kryterium parametry techniczne
4) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z wdrożeniem dla jednostek Gminy Żabno w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” z podziałem na części” a współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 Wzmacnianie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2) Przedmiot zamówienia jest realizowany dla 4 jednostek organizacyjnych Gminy Żabno
z różnym zakresem ilościowym i rzeczowym :
a) Ośrodek Pomocy Społecznej, 33-240 Żabno ul. Św. Jana 3a,
b) Miejsko – Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej 33-240 Żabno ul. Św. Jana 3,
c) Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli, 33-240 Żabno ul. Św. Rynek 29,
d) Urząd Miejski, 33-240 Żabno ul. W. Jagiełły 1.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
c) Dla zadania 3 pn. Dostawa oprogramowania do monitorowania zasobów mobilnych z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia:
• Załącznik nr 4.3 – OPZ (zadanie 3)
• Załącznik nr 5.3 – Projektowane postanowienia umowy (zadanie 3)
4) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą, opisu zaoferowanego sprzętu i oprogramowania umożliwiającego Zamawiającemu weryfikację spełnienia przez oferowany sprzęt i oprogramowanie wymagań minimalnych, określonych w załącznikach 4.1 – OPZ (zadanie 1), 4.2 – OPZ (zadanie 2) i 4.3 – OPZ (zadanie 3) analogicznie do części, na którą Wykonawca składa ofertę.
5) W zestawieniu rzeczowo – ilościowym opracowanym w załączniku 4.1 – OPZ (zadanie 1), 4.2 – OPZ (zadanie 2) i 4.3 – OPZ (zadanie 3) analogicznie do części, na którą Wykonawca składa ofertę, należy podać: nazwę i model proponowanego rozwiązania lub nazwę i wersję proponowanego oprogramowania, oraz zaznaczyć (TAK/NIE) odnosząc się do wszystkich pól określających minimalne wymagania. W przypadku gdy Wykonawca w którejkolwiek z pozycji zaoferuje parametry nie spełniające wymagań określonych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt.5 ustawy PZP. Zamawiający dla Zadania 1, Zadania 2 i Zadania 3 przedstawia również tabelę z technicznymi parametrami, dla których Wykonawca nie jest zobligowany do uzupełniania parametrów technicznych zaznaczonych w tabeli jako Spełnia TAK/NIE, nie zaznaczenie w tabeli żadnej z opcji zostanie potraktowanie jako odpowiedź NIE i dla tego rozwiązania nie zostaną doliczone punkty odpowiadające danemu parametrowi technicznemu.
6) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub patenty mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równorzędnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisanym przez Zamawiającego opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez Niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek wykazania przez Wykonawcę, że rozwiązanie równoważne spełnia wymogi Zamawiającego jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji, obowiązek ten winien być spełniony na etapie składania dokumentacji. W przypadku niezłożenia pełnej dokumentacji stwierdzającej spełnienie przez rozwiązania równoważne wymogów opisanych w załącznikach 4.1 – OPZ (zadanie 1), 4.2 – OPZ (zadanie 2) i 4.3 – OPZ (zadanie 3) zamawiający uzna że Wykonawca zaproponował rozwiązanie opisane. Dopuszcza się zaoferowania rozwiązań o wyższych parametrach.
7) Zamawiający wymaga, aby urządzenia oraz oprogramowanie zaproponowane dla Zadania 1 opisane w załączniku nr 4.1 do SWZ posiadały co najmniej 2 letnie wsparcie producenta oraz 2 letnią licencję niezbędną dla prawidłowego funkcjonowania (spełniających wymagania minimalne) zaproponowanych rozwiązań, chyba że warunki gwarancji lub wsparcia producenta opisane w załączniku nr 4.1 do SWZ stanowią inaczej.
8) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie zaproponowane dla Zadania 2 i Zadania 3 opisanej w załączniku nr 4.2 i 4.3 do SWZ posiadały co najmniej 2 letnie licencje niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania (spełniających wymagania minimalne) zaproponowanych rozwiązań oraz minimum 1 roczne wsparcie producenta, chyba że długość licencji lub wsparcia producenta opisana w załączniku nr 4.2 i 4.3 do SWZ stanowi inaczej.
9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy, stanowiących nieodłączną część tego SWZ, odpowiednich dla poszczególnych części zamówienia, tj. załączników nr 5.1 do SWZ (Projekt umowy dla Zadania 1) lub 5.2 do SWZ (Projekt umowy dla Zadania 2) lub 5.3 do SWZ (Projekt umowy dla Zadania 3).
10) Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług wsparcia polegających na udzielaniu konsultacji i wskazówek dotyczących dostarczonego sprzętu i oprogramowania na każdorazowe żądanie Zamawiającego. Usługi wsparcia muszą być dostępne co najmniej w godzinach pracy Zamawiającego przez 12. miesięcy od dnia odbioru w ilości 4 godzin miesięcznie. Dopuszcza się świadczenie usług przez Wykonawcę z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, jednak wykorzystanie środków komunikacji elektronicznej nie może wiązać się z dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, w szczególności nie może on być zobowiązany do nabywania dodatkowych usług, licencji na oprogramowanie, praw itd.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla Zadania 3 zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (pkt.)
1. Cena 60 punktów
2. Parametry techniczne 40 punktów
Razem 100 punktów
a) Sposób dokonywania oceny:
• Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
gdzie:
Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
• Sposób oceny ofert w kryterium Parametry techniczne (Pt):
Ocena dokonywana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy poprzez wpisanie w zestawieniu rzeczowo - ilościowym opracowanym w dziale IV załączniku 4.3 – OPZ (zadanie 3) dla każdego subkryteriów (w każdej pozycji) w kolumnie „spełnia” słów „TAK” lub „NIE”. Wykonawca, który wpisze „TAK” otrzyma maksymalna liczbę punktów określoną dla każdej pozycji ww. zestawieniu, natomiast jeśli wpisze „NIE” otrzyma „0” punktów. Całkowita liczba punktów w tym kryterium ustalona zostanie jako suma punktów za poszczególne subkryteria określone w zestawieniu rzeczowo – ilościowym.
b) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pt
gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pt – liczba punktów uzyskanych w kryterium parametry techniczne
4) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności technicznej lub zawodowej – zadanie 1:
• Doświadczenie Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykażę, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, minimum trzy dostawy wraz z wdrożeniem środowiska kopii zapasowej którego integralną częścią stanowił sprzęt oraz oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowej,
o wartości nie niższej niż 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych brutto)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców lub podmiot trzeci, na zasoby którego powołują się Wykonawcy.
• Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami posiadającymi następujące kwalifikacje, tj.:
o minimum jedna (1) osoba posiadająca ważny certyfikat wystawiany przez producenta oferowanego serwera Typ-1 oraz Typ-2 dotyczące Zadania Nr 1, na poziomie minimum specjalisty „ang. Specialist/Professional” lub wyższy, potwierdzający kwalifikacje do wdrożenia oraz konfiguracji proponowanych serwerów
o minimum dwie (2) osoby posiadające ważne certyfikaty wystawiane przez producenta oferowanego deduplikatora fizycznego dotyczące dla Zadania Nr 1, na poziomie minimum specjalisty „ang. Specialist/Professional” lub wyższy, potwierdzający kwalifikacje do wdrożenia oraz konfiguracji proponowanego deduplikatora fizycznego
o minimum dwie (2) osoby posiadające ważne certyfikaty wystawiane przez producenta oferowanej macierzy dyskowej dotyczące Zadania Nr 1 na poziomie minimum specjalisty „ang. Specialist/Professional” lub wyższy, potwierdzający kwalifikacje do wdrożenia oraz konfiguracji proponowanej macierzy dyskowej
o minimum jedna (1) osoba posiadająca ważny certyfikat wystawiony przez producenta oferowanego oprogramowania dotyczące Zadania Nr 1 do realizowania kopii zapasowych, potwierdzający kwalifikacje do wdrożenia zróżnicowanych polityk backupowych proponowanego rozwiązania
o Minimum jeden (1) kierownik projektu posiadający:
1. kwalifikacje zarządzania projektami potwierdzone ważnym certyfikatem metodyki PRINCE2 na poziomie Practitioner lub równoważnym oraz posiadająca minimum pięcioletnie (5) doświadczenie w prowadzeniu projektów IT potwierdzonego min. 2 referencjami,
2. Udokumentowane doświadczenie w co najmniej trzech (3) wdrożeniach systemu informatycznego na stanowisku kierownika wdrożenia /projektu.
o Zespół wdrożeniowy - co najmniej dwóch (2) specjalistów posiadających co najmniej trzy (3) letnie doświadczenie w zakresie wdrożeniach systemów informatycznych.
Jedna osoba nie może posiadać więcej niż dwa z powyższych certyfikatów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z warunków musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców lub podmiot trzeci, na zasoby którego powołują się Wykonawcy.
b) zdolności technicznej lub zawodowej – zadanie 2:
• Doświadczenie Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, minimum trzy wdrożenia wraz z dostawą licencji, oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa (NAC, DLP lub oprogramowanie antywirusowe) o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców lub podmiot trzeci, na zasoby którego powołują się Wykonawcy.
• Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami posiadającymi następujące kwalifikacje, tj.:
o minimum dwie (2) osoby posiadające ważne certyfikaty wystawione przez producenta oferowanego oprogramowania typu NAC potwierdzający kwalifikacje do wdrożenia proponowanego rozwiązania dotyczące Zadania Nr 2,
o minimum dwie (2) osoby posiadające ważne certyfikaty wystawione przez producenta oferowanego oprogramowanie typu DLP, potwierdzający kwalifikacje do wdrożenia proponowanego rozwiązania dotyczące Zadania Nr 2,
o minimum jedna (1) osoba posiadająca ważny certyfikat wystawiony przez producenta oferowanego antywirusowego, potwierdzający kwalifikacje do wdrożenia proponowanego rozwiązania dotyczące Zadania Nr 2,
Jedna osoba nie może posiadać więcej niż dwa z powyższych certyfikatów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z warunków musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców lub podmiot trzeci, na zasoby którego powołują się Wykonawcy
c) zdolności technicznej lub zawodowej – zadanie 3:
• Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami posiadającymi następujące kwalifikacje, tj.:
o minimum jedna (1) osoba posiadająca ważny certyfikat wystawiony przez producenta oferowanego oprogramowania typu MDM, potwierdzający kwalifikacje do wdrożenia proponowanego rozwiązania dotyczące Zadania Nr 3.
2) Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane/usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony został w Załączniku nr 9 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
2) W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
o Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy– zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SWZ, (dot. zadania 1 i 2)
o Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SWZ. ( dot. zadania 1, 2 i 3)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przedmiotowe środki dowodowe, zdefiniowane w art. 7 pkt 20) ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanych usług z wymaganiami i cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.2) Tym samym, zgodnie z treścią art. 107 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca w przypadku składania oferty na Zadanie 1, winien załączyć szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4.1 do SWZ, wraz z następującymi dokumentami:
a) wydruki ze strony internetowej www.spec.org potwierdzające wyniki testów dla procesorów zainstalowanych w oferowanych serwerach (dotyczy pozycji „Serwer TYP-1” i „Serwer TYP-2”), dopuszcza się wydruk w języku angielskim;
b) wydruki ze stron producenta systemu operacyjnego stanowiące potwierdzenie kompatybilności oferowanych serwerów z oferowanym systemem operacyjnym (dotyczy pozycji „Serwer TYP-1” i „Serwer TYP-2”), dopuszcza się wydruk w języku angielskim;
c) deklaracji zgodności z dyrektywą RoHS dla oferowanych serwerów (dotyczy pozycji „Serwer TYP-1” i „Serwer TYP-2”) dopuszcza się wydruk w języku angielskim;.
3) W związku z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4) Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp, powyższe nie będzie miało zastosowania, gdy pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlegałaby odrzuceniu albo zaszłyby przesłanki unieważnienia postępowania.
5) Zgodnie z art. 107 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
6) Również, zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) wydruki ze strony internetowej www.spec.org potwierdzające wyniki testów dla procesorów zainstalowanych w oferowanych serwerach (dotyczy pozycji „Serwer TYP-1” i „Serwer TYP-2”), dopuszcza się wydruk w języku angielskim;b) wydruki ze stron producenta systemu operacyjnego stanowiące potwierdzenie kompatybilności oferowanych serwerów z oferowanym systemem operacyjnym (dotyczy pozycji „Serwer TYP-1” i „Serwer TYP-2”), dopuszcza się wydruk w języku angielskim;
c) deklaracji zgodności z dyrektywą RoHS dla oferowanych serwerów (dotyczy pozycji „Serwer TYP-1” i „Serwer TYP-2”) dopuszcza się wydruk w języku angielskim;.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium:a) Dla części 1 w kwocie: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
b) Dla części 2 w kwocie: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
c) Dla części 3 w kwocie: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 13.03.2025 r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku BSR oddział Żabno Nr 58 8589 0006 0290 0930 4053 0012 z dopiskiem “wpłata wadium – sprawa nr RG.271.1.25- cz. ……. /wskazać część zamówienia na którą wykonawca składa ofertę/”.
5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Żabno z siedzibą ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp.
8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany treści umowy:a) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli ta zmiana powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia należnego WYKONAWCY –dopuszcza się odpowiednio zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia WYKONAWCY o wynikającą z tych zmian różnicę w kwocie podatku VAT,
b) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu umowy - dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy adekwatną do wprowadzonych zmian przepisów,
c) w przypadku zaistnienia, po zawarciu Umowy, siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności - dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy adekwatną do zaistniałej sytuacji. Za siłę wyższą warunkującą zmianę Umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej
d) w przypadku wprowadzenia przez Producenta dostarczanego przez WYKONAWCĘ oprogramowania, po zawarciu Umowy, nowszej wersji tego Oprogramowania w stosunku do wersji podanej w Ofercie WYKONAWCY - dopuszcza się zmianę Oprogramowania pod warunkiem, że nie spowodowuje to podwyższenia ceny Przedmiotu umowy oraz obniżenia jego parametrów technicznych i funkcjonalnych wynikających z Oferty WYKONAWCY,
e) w przypadku zmiany przez Producenta Oprogramowania, po zawarciu Umowy, warunków jego licencjonowania - dopuszcza się możliwość zmiany tego Oprogramowania w stosunku do wersji podanej w Ofercie WYKONAWCY pod warunkiem, że nie spowodowuje to podwyższenia ceny Przedmiotu umowy oraz obniżenia jego parametrów funkcjonalnych wynikających z Oferty WYKONAWCY,
f) w przypadku konieczności dostarczenia Sprzętu komputerowego innego niż określony w Umowie, spowodowanej zakończeniem jego produkcji lub dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - dopuszcza się możliwość zmiany tego Sprzętu komputerowego, pod warunkiem, że nie spowodowuje to podwyższenia ceny Przedmiotu umowy oraz obniżenia jego parametrów technicznych i funkcjonalnych wynikających z Oferty WYKONAWCY,
g) zmiany danych adresowych WYKONAWCY lub ZAMAWIAJĄCEGO (tj. np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
h) zmiany osób wyznaczonych przez Strony w Umowie do jej realizacji,
i) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści Umowy.
Szczegółowy opis rodzaju i zakresu zmian umowy określa załącznik nr 5.1, 5.2 i 5.3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffc0f516-0510-44f5-86a2-f73e54d04ae1
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-12 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-13
INNE PRZETARGI ŻABNO
- Modernizacja wewnętrznej instalacji wodno-hydrantowej w budynku Szkoły Podstawowej w Łęgu Tarnowskim
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Gminy Żabno w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 w Żabnie
więcej: przetargi ŻABNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania informatycznego - systemu DLP wraz z wdrożeniem rozwiązania
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Miechowski"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żagań realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.