Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00302155/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
- 2024/BZP 00321515/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-13
- 2024/BZP 00361501/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00426735/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00444540/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00463955/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00520175/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00567850/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-29
- 2024/BZP 00620279/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-27
- 2024/BZP 00640052/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17
1.5.2.) Miejscowość: Żagań
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68441040
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadmiasta.zagan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37869479-023a-11ef-b21f-3ab44b58c1d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37869479-023a-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062602/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302155
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa kąpieliska miejskiego w Żaganiu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Szczegółowy zakres prac został opisany ww. Programie Funkcjonalno-Użytkowym autorstwa spółki z o.o. Argaria. Zamówienie realizowane będzie dla pierwszego etapu, którego zakres opisano w punkcie 2.1.4.1 Wymagania Zamawiającego w/w PFU.
Zakres zamówienia obejmuje:
- wykonanie dla przedmiotu zamówienia niezbędnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej (budowlanej, wykonawczej, kosztorysowej) wraz z pozyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, opinii, warunków i innych formalnych dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia,
- dokonanie wszelkich uzgodnień z Zamawiającym i przyszłym Użytkownikiem,
- wykonanie robót budowlanych na podstawie ww. dokumentacji projektowej, w tym również:
organizacja placu budowy, pozyskanie niezbędnych zgód na wejście w teren (dotyczy sąsiednich działek),
pełne uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy, w tym odtworzenie istniejących nawierzchni na trasie prowadzonych przyłączy, zewnętrznych odcinków instalacji wewnętrznych oraz terenie prowadzonych prac,
•pozyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Załączony Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowano na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021, poz. 2454) i stanowi podstawę do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty szczególnie w zakresie obliczania ceny oferty oraz wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej, w zakresie pełnobranżowej dokumentacji budowlanej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę, realizację robót budowlanych według niniejszego programu oraz wykonanej na jego podstawie dokumentacji
Inwestycja planowana jest w kompleksie zabytkowego Kąpieliska Miejskiego przy ul. Niepodległości 6, na działkach o numerach ewidencyjnych 812 i 813 położonych w obrębie ewidencyjnym 0002 Żagań. Inwestycja jest realizowana na terenie zespołu pałacowego – parkowego, który wpisany jest do rejestru zabytków pod nr L-116/A. Po stronie Wykonawcy leży zapewnienie nadzoru i badań archeologicznych oraz konserwatorskich w trakcie trwania inwestycji.
Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
4.2. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia.
2) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji sporządzanej dokumentacji projektowej, przed złożeniem jej do dalszych uzgodnień i pozwoleń.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców.
4) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, gdyż podział zamówienia na części albo dopuszczenie składania ofert częściowych wiązałby się z nadmiernymi trudnościami technicznymi w realizowaniu zadania i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia i mógłby zagrozić terminowości realizacji całości zamówienia.
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
7) W przypadku, gdy Zamawiający w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia, odwołuje się opisując przedmiot zamówienia do znaków towarowych, patentów, pochodzenia produktu, czy jego źródła, wówczas takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Przez „ lub równoważny” należy rozumieć materiał, sprzęt, wyposażenie o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w dokumentacji projektowej stanowiącej SWZ., a dotyczącym wskazanego materiału, sprzętu, wyposażenia.
8)Inwestycja objęta jest dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład :
Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawca ma obowiązek informować opinię publiczną o fakcie dofinansowania na realizację zadania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program inwestycji– w formie tablicy informacyjnej o wymiarach 80x120 cm (z tekstem i logo podanym przez Zamawiającego) w trakcie realizacji inwestycji i po jej zakończeniu.
9)Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizę lokalną w miejscu realizacji inwestycji i zapoznał się z dokumentami udostępnionymi przez Zamawiającego na stronie prowadzonego postępowania.
10)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu przedmiotu umowy, tj.: projektanta, kierownika budowy oraz kierowników robót branży sanitarnej i elektrycznej, którzy posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w danej specjalności.
11)Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót budowlanych oraz ilości i jakości wyposażenia przewidzianego do montażu, zgodnie z opracowaną przez siebie dokumentacją projektową i kosztorysową oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej. Z uwagi na to, że umowa na wykonanie zadania, będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót budowlanych większej ilości obmiarowej określonych robót budowlanych ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji kosztorysu nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w opracowanym przez Wykonawcę kosztorysie robót koniecznych do wykonania, a wynikających z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie własnego projektu w cenie podanej w złożonej ofercie. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki ani w dokumentacji, ani w kosztorysie i w oparciu o nie, żądać zwiększenia wynagrodzenia. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w SWZ oraz którymkolwiek z dokumentów stanowiących załącznik do SWZ.”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14585340 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22136677,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14585340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techbud sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160132200
7.3.3) Ulica: Kępska 6
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-129
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace projektowe, instalacje sanitarne i elektryczne, technologię basenową
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14585340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.