Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00302155/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
- 2024/BZP 00321515/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-13
- 2024/BZP 00361501/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00426735/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00444540/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00463955/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00520175/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00567850/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-29
- 2024/BZP 00640052/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-09
- 2025/BZP 00088372/01 - Wynik z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: pl. Słowiański 17
1.4.2.) Miejscowość: Żagań
1.4.3.) Kod pocztowy: 68-100
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 68441040
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadmiasta.zagan.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620279
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00302155
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu, na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Metropolis Biuro Architektoniczne ul. Narutowicza 12, 70-240 Szczecin oraz na podstawie projektu budowlanego zamiennego sporządzonego przez : Agraria Sp. z o.o. ul. M. Konopnickiej 6 , 00-491 Warszawa. Inwestycja planowana jest w kompleksie zabytkowego Kąpieliska Miejskiego przy ul. Niepodległości 6, na działkach o numerach ewidencyjnych 812 i 813 położonych w obrębie ewidencyjnym 0002 Żagań. Inwestycja będzie realizowana na terenie zespołu pałacowo-parkowego, który wpisany jest do rejestru zabytków pod nr L-116 /A. Po stronie Wykonawcy leży zapewnienie nadzoru i badań archeologicznych oraz konserwatorskich w trakcie trwania inwestycji.
Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy do wyceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia i oszacowania ilości wymaganych robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że wynagrodzenie za realizację umowy na roboty będzie ryczałtowe, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości obmiarowej określonych robót ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia.
W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty, ponieważ w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów stanowiących załącznik do SWZ.
Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia.
4.8. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców;
3) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, gdyż podział zamówienia na części albo dopuszczenie składania ofert częściowych wiązałby się z nadmiernymi trudnościami technicznymi w realizowaniu zadania i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia i mógłby zagrozić terminowości realizacji całości zamówienia.
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp;
6) W przypadku, gdy Zamawiający w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia,
odwołuje się opisując przedmiot zamówienia do znaków towarowych, patentów, pochodzenia produktu, czy jego źródła, wówczas takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Przez „ lub równoważny” należy rozumieć materiał, sprzęt, wyposażenie o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w dokumentacji projektowej stanowiącej SWZ., a dotyczącym wskazanego materiału, sprzętu, wyposażenia;
7) Inwestycja objęta jest dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawca ma obowiązek informować opinię publiczną o fakcie dofinansowania na realizację zadania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program inwestycji– w formie tablicy informacyjnej o wymiarach 80x120 cm (z tekstem i logo podanym przez Zamawiającego) w trakcie realizacji inwestycji i po jej zakończeniu;
8) Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizę lokalną w miejscu realizacji inwestycji i zapoznał się z dokumentami udostępnionymi przez Zamawiającego na stronie prowadzonego postępowania.
Po zmianie:
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa kąpieliska miejskiego w Żaganiu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Szczegółowy zakres prac został opisany ww. Programie Funkcjonalno-Użytkowym autorstwa spółki z o.o. Argaria. Zamówienie realizowane będzie dla pierwszego etapu, którego zakres opisano w punkcie 2.1.4.1 Wymagania Zamawiającego w/w PFU.
Zakres zamówienia obejmuje:
- wykonanie dla przedmiotu zamówienia niezbędnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej (budowlanej, wykonawczej, kosztorysowej) wraz z pozyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, opinii, warunków i innych formalnych dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia,
- dokonanie wszelkich uzgodnień z Zamawiającym i przyszłym Użytkownikiem,
- wykonanie robót budowlanych na podstawie ww. dokumentacji projektowej, w tym również:
organizacja placu budowy, pozyskanie niezbędnych zgód na wejście w teren (dotyczy sąsiednich działek),
pełne uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy, w tym odtworzenie istniejących nawierzchni na trasie prowadzonych przyłączy, zewnętrznych odcinków instalacji wewnętrznych oraz terenie prowadzonych prac,
•pozyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Załączony Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowano na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021, poz. 2454) i stanowi podstawę do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty szczególnie w zakresie obliczania ceny oferty oraz wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej, w zakresie pełnobranżowej dokumentacji budowlanej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę, realizację robót budowlanych według niniejszego programu oraz wykonanej na jego podstawie dokumentacji
Inwestycja planowana jest w kompleksie zabytkowego Kąpieliska Miejskiego przy ul. Niepodległości 6, na działkach o numerach ewidencyjnych 812 i 813 położonych w obrębie ewidencyjnym 0002 Żagań. Inwestycja jest realizowana na terenie zespołu pałacowego – parkowego, który wpisany jest do rejestru zabytków pod nr L-116/A. Po stronie Wykonawcy leży zapewnienie nadzoru i badań archeologicznych oraz konserwatorskich w trakcie trwania inwestycji.
Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
4.2. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia.
2) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji sporządzanej dokumentacji projektowej, przed złożeniem jej do dalszych uzgodnień i pozwoleń.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców.
4) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, gdyż podział zamówienia na części albo dopuszczenie składania ofert częściowych wiązałby się z nadmiernymi trudnościami technicznymi w realizowaniu zadania i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia i mógłby zagrozić terminowości realizacji całości zamówienia.
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
7) W przypadku, gdy Zamawiający w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia, odwołuje się opisując przedmiot zamówienia do znaków towarowych, patentów, pochodzenia produktu, czy jego źródła, wówczas takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Przez „ lub równoważny” należy rozumieć materiał, sprzęt, wyposażenie o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w dokumentacji projektowej stanowiącej SWZ., a dotyczącym wskazanego materiału, sprzętu, wyposażenia.
8)Inwestycja objęta jest dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład :
Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawca ma obowiązek informować opinię publiczną o fakcie dofinansowania na realizację zadania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program inwestycji– w formie tablicy informacyjnej o wymiarach 80x120 cm (z tekstem i logo podanym przez Zamawiającego) w trakcie realizacji inwestycji i po jej zakończeniu.
9)Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizę lokalną w miejscu realizacji inwestycji i zapoznał się z dokumentami udostępnionymi przez Zamawiającego na stronie prowadzonego postępowania.
10)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu przedmiotu umowy, tj.: projektanta, kierownika budowy oraz kierowników robót branży sanitarnej i elektrycznej, którzy posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w danej specjalności.
11)Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót budowlanych oraz ilości i jakości wyposażenia przewidzianego do montażu, zgodnie z opracowaną przez siebie dokumentacją projektową i kosztorysową oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej. Z uwagi na to, że umowa na wykonanie zadania, będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót budowlanych większej ilości obmiarowej określonych robót budowlanych ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji kosztorysu nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w opracowanym przez Wykonawcę kosztorysie robót koniecznych do wykonania, a wynikających z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie własnego projektu w cenie podanej w złożonej ofercie. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki ani w dokumentacji, ani w kosztorysie i w oparciu o nie, żądać zwiększenia wynagrodzenia. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w SWZ oraz którymkolwiek z dokumentów stanowiących załącznik do SWZ.”
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,Roboty w zakresie kształtowania terenu,Montaż konstrukcji metalowych,Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania,Wykonywanie pokryć dachowych,Wznoszenie konstrukcji budynków,Roboty murarskie i murowe,Roboty w zakresie okablowania elektrycznego,Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne,Tynkowanie,Roboty w zakresie stolarki budowlanej,Instalowanie sufitów podwieszanych,Roboty ciesielskie,Kładzenie i wykładanie podłóg,Roboty malarskie,Roboty remontowe i renowacyjne,Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
Po zmianie:
Tynkowanie,Przygotowanie terenu pod budowę,Próbne wiercenia i wykopy,Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty,Roboty instalacyjne w budynkach,Roboty instalacyjne elektryczne,Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie,Pokrywanie podłóg i ścian,Roboty malarskie i szklarskie,Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne,Usługi architektoniczne i podobne,Usługi projektowania architektonicznego,Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych,Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych,Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe,Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków,Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,Różne usługi inżynieryjne,Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu,Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu,Usługi związane z budownictwem
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zadanie dofinansowane jest z Programu Rządowego Funduszu " Polski Ład"
-Zamawiający informuje również, iż na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) w związku z art. 1 pkt 3 cytowanej ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust.1 Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą jak 1 000 000 zł. (jeden milion złotych) ;
2) Zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni ten warunek jeżeli :
- wykaże się, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie bądź budowie basenu o wartości nie mniejszej niż 5 000 000 zł. brutto ( pięć milionów brutto ) Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie załączonego wykazu robót budowlanych, o którym mowa w punkcie 8.2 podpunkt 3) SWZ;
- dysponuje personelem, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia tj. :
- co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, oraz posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych na dwóch zadaniach obejmujących przebudowę bądź
budowę basenu o wartości nie mniejszej niż 5 000 000 zł. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia wymagane w art. 37 c ustawy z dnia 23.07.2023 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2020 r. , poz. 256 ze zm.);
- co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika robót branży elektrycznej, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, oraz posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami budowlanymi w zakresie branży elektroenergetycznej;
- co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika robót branży sanitarnej, która posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami budowlanymi w zakresie branży sanitarnej. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie załączonego wykazu osób, o którym mowa w punkcie 8.2. podpunkt 4) SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania w/w zakresach uprawnień.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust.1 Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą jak 1 000 000 zł. (jeden milion złotych).
2)Zdolności technicznej lub zawodowej – O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wykonał (ukończył) co najmniej jedno zadanie w formule zaprojektuj i wybuduj LUB oddzielnie jedno zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, rozbudowy lub przebudowy basenu odkrytego o wartości minimum 5. 000. 000,00 zł oraz jedno zadanie polegające na realizacji/wykonaniu
roboty budowlanej, obejmującej: budowę, rozbudowę lub przebudowę basenu odkrytego o wartości minimum 5.000.000,00 zł.
- dysponuje personelem, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia tj.: projektant, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej (o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo budowlane) oraz która posiada doświadczenie w projektowaniu obiektów sportowych, to znaczy w okresie ostatnich pięciu lat zaprojektowała (jako główny projektant) budowę, przebudowę, rozbudowę ) basenu odkrytego, o wartości minimum 5 000 000,00 zł brutto.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
8.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą :
Uwaga! przekazanie interaktywnego formularza ofertowego (wypełnionego przez Wykonawcę na Platformie dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl nie stanowi złożenia oferty zgodnie z wymaganiami SWZ, ale jest wymagane, zgodnie z Regulaminem Platformy e-Zamówienia, celem wzięcia udziału w niniejszym postępowaniu i prawidłowego złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami. Szczegóły oferty uzupełniane w interaktywnym formularzu oferty na platformie , zamieszczonym w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe” muszą być zbieżne z tymi, które Wykonawca zaoferuje w Formularzu ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie z art. 125 ust.1 Pzp ) -zał. nr 2
SWZ ,
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestry Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że
osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Uwaga! Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli i
Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, i o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
3) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania
nie wynika z dokumentów, o których mowa w podpunkcie poprzedzającym :
pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy
8.2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) dokument (aktualna polisa lub inny dokument) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą jak 1 000 000 zł. ( jeden milion)
2) wykaz robót budowlanych- zał. nr 5 SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -zał. nr 6 SWZ;
Po zmianie:
8.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą :
Uwaga! przekazanie interaktywnego formularza ofertowego (wypełnionego przez Wykonawcę na Platformie dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl nie stanowi złożenia oferty zgodnie z wymaganiami SWZ, ale jest wymagane, zgodnie z Regulaminem Platformy e-Zamówienia, celem wzięcia udziału w niniejszym postępowaniu i prawidłowego złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami. Szczegóły oferty uzupełniane w interaktywnym formularzu oferty na platformie , zamieszczonym w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe” muszą być zbieżne z tymi, które Wykonawca zaoferuje w Formularzu ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie z art. 125 ust.1 Pzp ) -zał. nr 2 SWZ ,
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestry Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Uwaga! Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli i Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, i o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
3) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania
nie wynika z dokumentów, o których mowa w podpunkcie poprzedzającym :
pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy
8.2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) dokument (aktualna polisa lub inny dokument) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą jak 1 000 000 zł. ( jeden milion)
2)Wykaz robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ) oraz dokumenty (referencje) potwierdzające, że Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał (ukończył) co najmniej jedno zadanie w formule zaprojektuj i
wybuduj LUB oddzielnie jedno zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, rozbudowy lub przebudowy basenu odkrytego o wartości minimum 5. 000 000,00 zł oraz jedno zadanie polegające na realizacji/wykonaniu roboty budowlanej, obejmującej: budowę, rozbudowę lub przebudowę basenu odkrytego o wartości minimum 5.000.000,00 zł.
4)wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -zał. nr 6 SWZ.”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-28 10:00
Po zmianie:
2024-12-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-28 10:30
Po zmianie:
2024-12-23 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-27
Po zmianie:
2025-01-21
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żagań realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP nr 2 w Żaganiu
- Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Żagań w 2025 roku.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Żagańskiego realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160497K i 160528K Wronin -Łyszkowice-Koniusza, gm. Koniusza
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 180423W ul. Lipowej w miejscowości Borowa Góra, gm. Serock
- Budowa Publicznego Żłobka w miejscowości Kościelna Wieś
- Przebudowa drogi gminnej w Jodłowniku
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni gruntowej i brukowej oraz profilowanie na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w 2025 roku.
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 460616W Będzymin - Rzężawy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.