Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00080800/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
- 2022/BZP 00089054/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00118923/01 - Wynik z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów nabiałowych dla potrzeb Kuchni i Małej Gastronomi Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A
1.4.2.) Miejscowość: Jaroszowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-310
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.7.) Numer telefonu: 326428090
1.4.8.) Numer faksu: 326428100
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088522
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00080800/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 455 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie:
1) terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
2) możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w formularzu cenowym,
a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy;
3) nazwy producenta danego asortymentu – w przypadku braku dostępności - pod warunkiem zachowania tej samej lub lepszej jakości; cena zamiennika nie może być wyższa od podanej w formularzu cenowym;
4) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 1A,
w sytuacji niewykorzystania ilości asortymentów wskazanych w tym załączniku,
z zastrzeżeniem ust. 5 oraz pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 5 ust. 2 umowy.
3. Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
4. W przypadku kiedy zapotrzebowanie Zamawiającego na dany asortyment przewyższy ilości tego asortymentu określone w załączniku nr 1A do SWZ Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnych asortymentów określonych w tym załączniku, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 1A do SWZ kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie asortymentu wskazanego w załączniku nr 1A do SWZ, z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia maksymalnej wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 5 ust. 2 umowy. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
Po zmianie:
1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 455 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie:
1) terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
2) możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w formularzu cenowym,
a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy;
3) nazwy producenta danego asortymentu – w przypadku braku dostępności - pod warunkiem zachowania tej samej lub lepszej jakości; cena zamiennika nie może być wyższa od podanej w formularzu cenowym;
4) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 1A,
w sytuacji niewykorzystania ilości asortymentów wskazanych w tym załączniku,
z zastrzeżeniem ust. 5 oraz pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 5 ust. 2 umowy.
5) Zamawiający z uwagi na ewentualny wzrost (spadek) cen spowodowany wzrostem ( obniżeniem) stawki VAT na artykuły będące przedmiotem zamówienia. Strony , mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają , iż w przypadku ich zmiany przez właściwe organy władzy państwowej, może ulec zmianie cena brutto, przy zachowaniu następujących warunków:
a) w sytuacji podwyższenia stawki podatku od towarów i usług dla danego towaru
( asortymentu) – Wykonawca uprawniony jest do podwyższenia ceny brutto za dany towar o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku nr 1A do SWZa stawką obowiązującą po zmianie stawki. Wykonawca nie jest uprawniony do podwyższenia ceny brutto za towary dostarczone Zamawiającemu, przed dniem zmiany stawki podatku,
b) w sytuacji obniżenia stawki podatku VAT od towarów i usług dla danego towaru
( asortymentu) – Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia ceny brutto za dany towar o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku nr 1A do SWZ a stawką obowiązującą po zmianie stawki podatku.
3. W przypadku określonym w pkt 2 ppkt 5 a i b, każdorazowo niezmienna pozostaje cena netto danego towaru, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku od towarów i usług.
4. W przypadku zmiany stawki VAT konieczne będzie sporządzenie stosownego aneksu do umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
6. W przypadku kiedy zapotrzebowanie Zamawiającego na dany asortyment przewyższy ilości tego asortymentu określone w załączniku nr 1A do SWZ Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnych asortymentów określonych w tym załączniku, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 1A do SWZ kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie asortymentu wskazanego w załączniku nr 1A do SWZ, z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia maksymalnej wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 5 ust. 2 umowy. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
7. Zamawiający przewiduje również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zmiana wartości umowy jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie spowodują zmiany ogólnego charakteru umowy, zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-03-17 13:00
Po zmianie:
2022-03-22 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-03-17 13:30
Po zmianie:
2022-03-22 13:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-04-15
Po zmianie:
2022-04-22
INNE PRZETARGI JAROSZOWIEC
więcej: przetargi JAROSZOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa produktów nabiałowych
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.