Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038093/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
- 2021/BZP 00045499/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088668 z dnia 2021-06-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji OZE na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Koszarawa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszarawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: brak
1.5.2.) Miejscowość: Koszarawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-332
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8639 407
1.5.8.) Numer faksu: 33 8693 373
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminakoszarawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminakoszarawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ . Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.gwkoszarawa.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji OZE na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Koszarawa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9a1200b-a282-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002164/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa instalacji OZE na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Koszarawa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038093/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 426777,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach:
1) Urzędu Gminy Koszarawa, Koszarawa 17;
2) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, Koszarawa 434;
3) Budynek nr 142 ( była Szkoła Mistrzostwa Sportowego im. Jana Pawła II, Koszarawa 142)
4) Budynek ośrodka zdrowia, Koszarawa 142 a; (Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żywcu, Podstawowa Opieka Zdrowotna, Koszarawa 142 a);
5) Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Koszarawie Bystrej, Koszarawa 675;
Pozostałe wymagania:
- Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykonania zadania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające aktualne wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta. Wraz z dokumentacją powykonawczą Wykonawca złoży wszystkie wymagane certyfikaty i atesty. Dokumenty - należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie inwestycji zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac montażowych, za ich zgodność z dokumentacją prowadzonego postepowania.
- Następstwa jakiegokolwiek błędu w pracach, spowodowanego przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia.
- W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP i odpowiednio zabezpieczyć wykonywanie prac. Wszelkie prace instalacyjne należy wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną.
- Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich prób i sprawdzeń a także pierwszego rozruchu tak aby oddać w pełni gotową instalację do użytkowania.
- Wykonawca w okresie gwarancji na montowane instalacje, wykona wszelkie przeglądy, naprawy objęte gwarancją, przeglądy gwarancyjne, koszty dojazdu itp. bezpłatnie na rzecz Zamawiającego. Obsługa gwarancyjna będzie pełniona w miejscu użytkowania instalacji.
- Z przeprowadzonych badań i pomiarów należy sporządzić odpowiednie protokoły stanowiące podstawę do uruchomienia i oddania do eksploatacji objętej projektem instalacji PV.
2. Szczegółowy zakres prac określa:
1) Dokumentacja projektowa
2) Opis przedmiotu zamówienia
3. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny przedstawia dokumentacja projektowa, dlatego Zamawiający zaleca przy dokonaniu wyceny oferty dokładną weryfikację tego dokumentu. Przedmiary stanowią funkcję pomocniczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 524936,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524936,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 524936,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FlexiPower Group sp. z o.o. Sp. K.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200
7.3.3) Ulica: brak
7.3.4) Miejscowość: Kudrowice 12
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 524936,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.