eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Modernizacja wentylacji mechanicznej w budynku Krytej P³ywalni w Bochni



Og³oszenie z dnia 2023-02-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja wentylacji mechanicznej w budynku Krytej P³ywalni w Bochni

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661033

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 014 61-49-100

1.5.8.) Numer faksu: 014 61-18-399

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bochnia.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wentylacji mechanicznej w budynku Krytej P³ywalni w Bochni

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-24a38922-a85f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00088817

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00034241/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.14 Modernizacja wentylacji mechanicznej w budynku Krytej P³ywalni w Bochni

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24a38922-a85f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. oraz poczty elektronicznej e-mail: zp@um.bochnia.pl (z wy³±czeniem sk³adania ofert).
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w instrukcjach:
1) Komunikacja w postêpowaniu- instrukcja interaktywna
2) Oferty, wnioski i prace konkursowe- instrukcja interaktywna
dostêpne na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w zak³adce centrum pomocy>instrukcje interaktywne.
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej,
w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
9. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane
w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
10. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

Pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ rozdzia³ X

XI.1. KOMUNIKOWANIE SIÊ ZAMAWIAJ¡CEGO Z WYKONAWCAMI (nie dotyczy sk³adania ofert)
1. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) dostêpnych na stornie https://ezamowienia.gov.pl. lub za pomoc± poczty elektronicznej na adres email: zp@um.bochnia.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Bochnia reprezentowan± przez Burmistrza Miasta Bochnia, z
siedzib± przy ul. Kazimierza Wielkiego 2, 32-700 Bochnia;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta Bochnia tel. (014) 61-49-110, e-mail: iod@um.bochnia.pl*;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia objêtego niniejszym postêpowaniem jest wykonanie w formule zaprojektuj
i wykonaj zadanie inwestycyjne pn.: Modernizacja wentylacji mechanicznej w budynku Krytej P³ywalni w Bochni.
2. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wymaganej do realizacji zadania, wykonanie robót polegaj±cych na demonta¿u istniej±cej centrali wentylacyjnej obs³uguj±cej halê basenow± i monta¿u w jej miejsce centrali wentylacyjno – klimatyzacyjnej o wysokiej efektywno¶ci energetycznej w tym dostosowanie instalacji wentylacyjnej, ciep³a technologicznego i elektrycznej do potrzeb nowej centrali wentylacyjno – klimatyzacyjnej.
3. Inwestycja realizowana bêdzie w dwóch etapach.
etap I
- projektowanie
1) wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z opisem programu funkcjonalno – u¿ytkowego;
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, zezwoleñ oraz opinii;
etap II
- wykonanie na podstawie w/w dokumentacji robót w zakresie obejmuj±cym
1) demonta¿ istniej±cych central wentylacyjnych obs³uguj±cych hale basenow±;
2) monta¿ nowej specjalistycznej basenowej centrali wentylacyjno – klimatyzacyjnej;
3) pod³±czenie do nowej centrali systemu kana³ów wentylacyjnych, instalacji elektrycznej, instalacji ciep³a technologicznego oraz odprowadzenia skroplin;
4) uruchomienie zamontowanych urz±dzeñ i instalacji;
5) wykonanie robót budowlanych w pe³nym zakresie wraz z przeprowadzeniem wszystkich niezbêdnych odbiorów i dopuszczenia do u¿ytkowania obiektu po modernizacji;
6) przeprowadzenie wymaganych pomiarów i badañ.
4. Wykonawca jest zobowi±zany do pe³nienia nadzoru autorskiego w czasie wykonywania robót budowlanych oraz do dnia up³ywu okresu gwarancji na roboty budowlane, bez naliczania dodatkowych kosztów.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) program funkcjonalno – u¿ytkowy wraz z za³±cznikami, obejmuj±cy opis przedsiêwziêcia inwestycyjnego, przeznaczenie robót budowlanych oraz stawiane wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materia³owe i funkcjonalne;
2) archiwalna dokumentacja architektoniczno-budowlana krytej p³ywalni
3) raport z audytu energetycznego
4) wzór umowy;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne

51000000-9 - Us³ugi instalowania (z wyj±tkiem oprogramowania komputerowego)

31700000-3 - Urz±dzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

48100000-9 - Przemys³owe specyficzne pakiety oprogramowania

50700000-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

51900000-1 - Us³ugi instalowania systemów sterowania i kontroli

31720000-9 - Urz±dzenia elektromechaniczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

50710000-5 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

48150000-4 - Pakiety oprogramowania do kontroli przemys³owej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45351000-2 - Mechaniczne instalacje in¿ynieryjne

50712000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

48151000-1 - Komputerowy system steruj±cy

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Us³ugi in¿ynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urz±dzenia i wyroby elektryczne; o¶wietlenie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± uznanie zostanie oferta, która w sumie uzyska
najwiêksz± ilo¶æ punktów w oparciu o podane kryteria

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez zamawiaj±cego, a umo¿liwiaj±ce ocenê zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia w nastêpuj±cym zakresie:
1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
4. Zdolno¶ci techniczne lub zawodowe.
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca spe³nia³ wymienione poni¿ej minimalne poziomy zdolno¶ci dotycz±ce niezbêdnego wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci.
Wykonawca wyka¿e, ¿e skieruje do realizacji zamówienia:
1) osoby projektantów posiadaj±ce uprawnienia do projektowania i sprawdzania projektów
w specjalno¶ciach:
a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych;
2) osoby posiadaj±ce uprawnienia budowlane w specjalno¶ciach:
a) kierownik budowy w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
b) kierownik robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych
wraz z o¶wiadczeniem, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. z pó¼n. zm.) oraz ustawy
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2021.1646 t.j.)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie
w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3. za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania
z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie
w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
5. Je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Zamawiaj±cy zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
o których mowa w rozdziale V SWZ i za¿±da od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale VI.2.punkt od (1-3) SWZ.

DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH:
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w rozdziale VI.2 pkt 1, 2, 3 SWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, (VI.2. pkt 2, 3 SWZ);
b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. (VI.2. pkt 1 SWZ)
2. Dokumenty o których mowa w pkt 1 a) i b) powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym; (nie dotyczy niniejszego postêpowania)
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów; (nie dotyczy niniejszego postêpowania)
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: (nie dotyczy niniejszego postêpowania).
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2) o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 8 500,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy piêæset z³otych i 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Bank Polska Kasa Opieki S.A. ul. Rynek, Bochnia nr 74 1240 1431 1111 0010 0293 1934.
4. Wadium w formie niepieniê¿nej (porêczeñ, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej) wystawione na potrzeby niniejszego postêpowania powinno byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez upowa¿nionego przedstawiciela Gwaranta.
5. Wymóg u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej, dotyczy wszelkiej komunikacji pomiêdzy zamawiaj±cym, a wykonawc± w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
w tym równie¿ komunikacji w zakresie przekazywania zamawiaj±cemu dokumentu stanowi±cego potwierdzenie wniesienia wadium.
6. Wadium w formie niepieniê¿nej Wykonawca sk³ada wraz z ofert± przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”
7. Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta.
8. Gwarancja musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.
9. Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowo zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust 6 ustawy.
10. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert.
11. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli do wyznaczonego terminu sk³adania ofert znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego (wspólnicy spó³ki cywilnej lub cz³onkowie konsorcjum) maj± obowi±zek ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich
w postêpowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego musz± do³±czyæ do oferty stosowne pe³nomocnictwo.
3. Pe³nomocnictwo musi zawieraæ stwierdzenie, ¿e upe³nomocnieni s± uprawnieni do reprezentowania w postêpowaniu i zaci±gania zobowi±zañ w imieniu podmiotów wystêpuj±cych wspólnie.
4. Pe³nomocnictwo sk³adane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upowa¿nionej/upowa¿nionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej, lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy zaakceptowanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ zgodnie z warunkami okre¶lonymi w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a ponadto w przypadkach , a ponadto w poni¿ej wymienionym zakresie:
1) terminu wykonania z powodu:
a) przestojów i opó¼nieñ nie zawinionych przez Wykonawcê;
b) przed³u¿ania siê procedur administracyjnych na etapie wykonania dokumentacji projektowej
i uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowê, zg³oszenia robot budowlanych, przed³u¿ania siê okresu uzyskania wymaganych prawem opinii i zezwoleñ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
c) wstrzymania lub przerwania realizacji prac przez w³a¶ciwe organy b±d¼ prawomocnym wyrokiem s±du, bez winy Wykonawcy; niezawinionych przez niego opó¼nieñ w dostawie materia³ów;
d) zdarzenia bêd±cego wynikiem dzia³ania si³y wy¿szej, którego wyst±pienia strony nie mog³y przewidzieæ, a które uniemo¿liwia wykonawcy realizacjê jego zobowi±zania wynikaj±cego
z umowy
e) gdy wykonanie robót zamiennych lub robót dodatkowych, spowoduje niemo¿no¶æ dotrzymania terminu realizacji zamówienia
f) wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej (w tym PFU), w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, b±d¼ te¿ na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
2) sposobu i zakresu wykonania z powodu wprowadzenia innych rozwi±zañ technicznych ni¿ te przewidziane w dokumentacji projektowej lub w przedmiocie umowy, ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa lub gdy zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ by³oby niemo¿liwe do wykonania lub grozi³oby wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy
3) podwykonawców – w przypadku powierzenia czê¶ci robót podwykonawcy, zmiany lub rezygnacji
z podwykonawcy przy zastrze¿eniu, ¿e je¿eli jest on podmiotem, na którego zasoby Wykonawca
powo³ywa³ siê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest
obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca
samodzielnie spe³nia te warunki w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania
o udzielenie zamówienia,
4) wynagrodzenia wykonawcy w przypadkach:
a) ustawowej zmiany w zakresie stawek podatku od towarów i us³ug – w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i us³ug wynagrodzenie brutto ulega odpowiednio zmniejszeniu lub zwiêkszeniu do kwot wynikaj±cych ze zmiany stawek, zmiana wynagrodzenia obejmuje wy³±cznie tê czê¶æ, która nie zosta³a objêta fakturami wystawionymi przed dniem wej¶cia
w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawki podatku;
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych – je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przez Wykonawcê;
3. Mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 2 pkt 4 lit. a mo¿liwa jest wy³±cznie na pisemny wniosek Wykonawcy; w zakresie niezrealizowanej czê¶ci zamówienia; o ile wniosek zostanie z³o¿ony Zamawiaj±cemu w terminie do 30 dni przed dniem wej¶cia w ¿ycie przepisów stanowi±cych podstawê zmiany. Niedochowanie tego warunku mo¿e spowodowaæ zmianê wynagrodzenia najwcze¶niej
w terminie 30 dni od dnia z³o¿enia wniosku.
4. W przypadku wyst±pienia zdarzeñ stanowi±cych podstawê do zmiany terminu wykonania przedmiotu
zamówienia, termin ten przed³u¿a siê o czas niezbêdny do dokonania czynno¶ci warunkuj±cych zmianê terminu lub do dokonania czynno¶ci wynikaj±cych z tych zdarzeñ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-24 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Oferta musi zawieraæ:
1) wype³niony i podpisany formularz oferty;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania (w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców) – na za³±czniku Nr 2;
3) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - na za³±czniku Nr 3;
4) o¶wiadczenie wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy
(je¿eli dotyczy);
5) zobowi±zanie innych podmiotów, o którym mowa w rozdziale VI.6. pkt 3 SWZ – (je¿eli dotyczy) - na za³±czniku Nr 4;
6) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (je¿eli dotyczy) - na za³±czniku Nr 5;
7) szczegó³owy wykaz cen do formularza ofertowego - na za³±czniku Nr 6;
8) dowody potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ oferty w przypadku oferowania materia³ów równowa¿nych, o których mowa w rozdziale XII SWZ (je¿eli dotyczy);
9) za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy);
10) pe³nomocnictwo, je¿eli oferta bêdzie podpisana przez pe³nomocnika podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (konsorcja, spó³ki cywilne) zgodnie z obowi±zkiem wynikaj±cym z art.58 ust. 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (je¿eli ofertê i za³±czone do niej dokumenty podpisuj± osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwa udzielone przez osobê/osoby ujawnion± w rejestrze lub ewidencji), pe³nomocnictwo musi zawieraæ stwierdzenie, ¿e upe³nomocnieni s± uprawnieni do zaci±gania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy lub podmiotów wystêpuj±cych wspólnie;

Wykonawca zobowi±zany jest do zrealizowania zadania w terminie:
1) etap I: wykonanie i przekazanie Zamawiaj±cemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz
z pozosta³ymi elementami tego etapu do 28 dni od podpisania umowy
2) etap II - wykonanie robót budowlanych do 105 dni od podpisania umowy przy za³o¿eniu, ¿e obiekt bêdzie wy³±czony z eksploatacji nie d³u¿ej, ni¿ przez 2 tygodnie. W pozosta³ym okresie obiekt bêdzie funkcjonowa³ normalnie i prace zwi±zane z realizacj± zadania nale¿y organizowaæ tak, aby nie kolidowa³y z bie¿±c± eksploatacj±.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.