Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00620081/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Administracja Samorządowa Placówek Oświatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850390098
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 12
1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aspo@ciezkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciezkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2c52195-6d25-4942-b842-040159bab332
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ASPO.261.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Usługa polega na dowożeniu uczniów z wyznaczonego miejsca do jednostki oświatowej oraz powrót zgodnie z trasami przejazdu- załącznik nr 1 do SWZ.2) Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia tj. szacunkową liczbę dowożonych dzieci (211 uczniów + 6 opiekunów) oraz przykładowe godziny dowozów zawarte są w harmonogramie rozkładu jazdy w załączniku nr 2 do SWZ.
3) Ilość biletów zakupionych przez Zamawiającego 1266 biletów dla uczniów oraz 36 bilety dla opiekunów (211 uczniów x 6 miesięcy, 6 opiekunów x 6 miesięcy)
4) Obszar na jakim będzie świadczona usługa- gmina Ciężkowice.
5) Przewozy odbywają się w dni nauki szkolnej wg uzgodnionego z Zamawiającym przebiegiem tras przewozów oraz godzin przejazdu i odjazdu autobusów.
6) Wszystkie elementy kosztów muszą zostać zawarte w biletach miesięcznych uczniów oraz opiekunów.
7) Do przewozu uczniów mogą zostać zastosowane wyłącznie takie środki transportu spełniające wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2024 r., poz.834 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2024 roku, poz.731 ze zm.).
8) Zamawiający zapewnia opiekę nad dziećmi w czasie przewozów. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie czekać na autobus/bus wraz z dziećmi na przystanku początkowym.
9) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
10) Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz i odwóz uczniów do szkół.
11) Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem w zakresie OC posiadacza pojazdu oraz NNW przewożonych osób.
12) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów oraz opiekunów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, z możliwością modyfikacji trasy przejazdu.
13) Ze względu na zróżnicowany teren, różne nawierzchnie dróg a także usytuowanie przystanków Zamawiający zaleca, by złożenie oferty były poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na poszczególnych trasach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 142501,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Transport uczniów z terenu gminy Ciężkowice na zajęcia sportowe i zawody w roku szkolnym 2024/2025.2) Przewidywana liczba km 4 831.
3) Obszar na jakim będzie świadczona usługa- Województwo Małopolskie.
4) Przewozy odbywać się będą wg harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym.
5) Wszystkie elementy kosztów muszą zostać zawarte w stawce za 1 km.
6) Wykonawca po każdej wykonanej usłudze ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu podpisaną przez opiekuna dzieci kartę drogową.
7) Do przewozu uczniów mogą zostać zastosowane wyłącznie takie środki transportu spełniające wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2024 r., poz.834 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 roku, poz.731 ze zm.).
8) Zamawiający zapewnia opiekę nad dziećmi w czasie transportu. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie czekać na autobus/bus wraz z dziećmi na przystanku początkowym.
9) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
10) Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz i odwóz uczniów do szkół.
11) Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem w zakresie OC posiadacza pojazdu oraz NNW przewożonych osób.
12) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów oraz opiekunów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, z możliwością modyfikacji trasy przejazdu.
13) Ze względu na zróżnicowany teren, różne nawierzchnie dróg a także usytuowanie przystanków Zamawiający zaleca, by złożenie oferty były poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na poszczególnych trasach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 26570,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Dowóz 6 uczniów niepełnosprawnych do placówek szkolno-wychowawczych znajdujących się poza terenem Gminy Ciężkowice.2) Transport 3 uczniów niepełnosprawnych odbywać się będzie z miejsca zamieszkania tj. Zborowice do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Tarnowie przy ul. Romanowicza 9, 33-100 Tarnów, następnie, po zakończeniu zajęć, z placówki do miejsca zamieszkania wraz z opieką natomiast 1 uczeń niepełnosprawny z miejsca zamieszkania tj. Bruśnik do Regionalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Pogórskiej Woli 162,33-152 Pogórska Wola, następnie, po zakończeniu zajęć, z placówki do miejsca zamieszkania. Transport świadczony będzie od poniedziałku do piątku.
3) Transport 2 uczniów niepełnosprawnych odbywać się będzie w poniedziałek z dz. nr 1160 w Jastrzębia do Bursy Międzyszkolnej w Tarnowie przy ul. Romanowicza 9, 33-100 Tarnów natomiast w piątek przywóz dzieci z Bursy Międzyszkolnej w Tarnowie przy ul. Romanowicza 9, 33-100 Tarnów do miejscowości Jastrzębia dz. nr 1160.
4) Trasa odwozu od wtorku do czwartku- Bruśnik-Zborowice-Tarnów-Pogórska Wola.
5) Punkt początkowy rozpoczęcia usługi w m. Bruśnik dz. nr 414/3.
6) Trasa powrotna od wtorku do czwartku Pogórska Wola- Tarnów-Zborowice-Bruśnik.
7) Trasa odwozu w poniedziałek- Jastrzębia- Bruśnik-Zborowice-Tarnów-Pogórska Wola
8) Punkt początkowy rozpoczęcia usługi w m. Jastrzębia dz. nr 1160.
9) Trasa powrotna w piątek Pogórska Wola-Tarnów-Jastrzębia- Zborowice- Bruśnik.
10) Szacowana liczba km 18 492.
11) Cena usługi przedstawiona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym powinna uwzględniać dojazd środka transportu do miejsca świadczenia usługi.
12) Wykonawca powinien dowieź uczniów do placówki szkolnej/bursy do godz. 8:00 a odebrać pomiędzy godz. 15:00-15:30.
13) Szczegółowy harmonogram transportu oraz szczegóły organizacyjne transportu poszczególnych uczniów ustalone zostaną z Wykonawcą przy podpisaniu umowy.
14) Wykonawca zapewnia osobę pełniącą funkcję opiekuna, która będzie sprawować opiekę nad dziećmi w czasie przewozów. Opiekunem nie może być kierowca pojazdu.
15) Do przewozu uczniów mogą zostać zastosowane wyłącznie takie środki transportu spełniające wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2024 r., poz.834 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2024 roku, poz.731 ze zm.).
16) Wykonawca powinien zapewnić środek transportu dostosowany do transportu osób niepełnosprawnych (nie jest wymagane miejsce na wózek).
17) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
18) Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz i odwóz uczniów do szkół.
19) Wykonawca ubezpiecza pojazd od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem w zakresie OC posiadacza pojazdu oraz NNW przewożonych osób.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów oraz opiekunów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, z możliwością modyfikacji trasy przejazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 126704,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262298,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280458,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262298,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Przewozowo – Handlowe „Libropol” Spółka Jawna Rafał Libront, Ryszard Urbanek, Mirosław Libront, Stefan Libront
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 738 214 65 96
7.3.4) Miejscowość: Siedliska
7.3.5) Kod pocztowy: 38-324
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262298,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70285,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70285,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70285,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Przewozowo – Handlowe „Libropol” Spółka Jawna Rafał Libront, Ryszard Urbanek, Mirosław Libront, Stefan Libront
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 738 214 65 96
7.3.4) Miejscowość: Siedliska
7.3.5) Kod pocztowy: 38-324
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70285,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149259,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220151,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149259,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PODRÓŻY POLTRANS SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930666382
7.3.3) Ulica: Księdza Jarosza 5
7.3.4) Miejscowość: Żabno
7.3.5) Kod pocztowy: 33-240
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY POLTRANS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY POLTRANS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149259,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI CIĘŻKOWICE
więcej: przetargi CIĘŻKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa grupowego przewozu/transportu uczestników projektu Gdańsk Miastem Zawodowców -Etap II w roku 2025
- Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów w podziale na dwie części.
- Dowozy do Stolicy eXperymentu na potrzeby realizacji projektu Wsparcie rozwoju edukacji w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Gniezna
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji "Miasta Historyczne 3.0"
- Dowóz dzieci i dorosłych niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r.
- "Usługi transportu sanitarnego polegające na wykonywaniu przewozów osób, w tym dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia, środkami transportu specjalistycznego"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.