Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00050944/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088893 z dnia 2021-06-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dwóch sanitariatów ogólnodostępnych w budynku Lodowiska BOSiR przy ul.11 Listopada 28 w Białymstoku.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włókiennicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-465
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 856652870
1.5.8.) Numer faksu: 856652871
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bosir.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejskoaktywni.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miejskoaktywni.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu oraz utrzymania terenów rekreacyjnych, obiektów i urządzeń sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja dwóch sanitariatów ogólnodostępnych w budynku Lodowiska BOSiR przy ul.11 Listopada 28 w Białymstoku.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4baffbc9-af24-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000662/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja dwóch sanitariatów ogólnodostępnych w budynku Lodowiska BOSiR przy ul.11 Listopada 28 w Białymstoku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050944/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.262.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160420,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja dwóch sanitariatów ogólnodostępnych w budynku Lodowiska BOSiR przy ul.11 Listopada 28 w Białymstoku.”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) rozbiórkę istniejących ścian, podłóg (płytki gresowe), okładzin ściennych, sufitu, kolidującej armatury sanitarnej w tym centralnego ogrzewania i wentylacyjnej, punktów elektrycznych, stolarki drzwiowej, likwidacja istniejących ścianek z płyt wiórowych itp.;
2) dostosowanie instalacji sanitarnej do nowej aranżacji wnętrz. Wymiana rur i armatury instalacji wodnej, kanalizacyjnej, c.o. i wentylacji, montaż rewizji w zabudowach umożliwiających swobodny dostęp do armatury, korekta lokalizacji i wymiana wpustów i kratek odpływowych;
3) dostosowanie instalacji elektrycznej do nowej aranżacji wnętrz, zmiana oświetlenia na typu LED,
4) wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych (gres),
5) wydzielenie kabin WC z HPL oraz po jednej kabinie dostosowanej dla osób niepełnosprawnych w sanitariacie męskim i damskim,
6) dostosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych,
7) wykonanie instalacji przyzywowej dla osób niepełnosprawnych,
8) wyposażenie pomieszczeń sanitarnych w nową armaturę sanitarną,
9) kompleksową wymianę stolarki drzwiowej wraz z obróbką,
10) demontaż czujek p-poż i ich ponowny montaż wraz ze sprawdzeniem skuteczności działania.
3. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
1) zabezpieczenia, oznakowania terenu robót oraz dbałości o stan techniczny i prawidło-wość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przyjęcia placu budowy;
2) zorganizowania terenu budowy własnym staraniem i zapewnienie ochrony mienia;
3) stosowania materiałów i wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; zastosowane materiały i urządzenia po-winny być najwyższej jakości, o udokumentowanym pochodzeniu, dopuszczone do obrotu, (Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności na wbudowane materiały, sprzęt i urządze-nia przed ich montażem);
4) przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów bhp, ppoż, przepisów ochrony środowiska naturalnego;
5) zapewnienia przy robotach odpowiedniego nadzoru technicznego oraz pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do odpowiedniego i terminowego wykonania robót;
6) naprawy uszkodzeń lub odtworzenia obiektów lub infrastruktury w przypadku ich uszkodzenia w okresie realizacji umowy, w tym naprawy uszkodzeń i wykonania wszelkich prac odtworzeniowych na terenach przyległych;
7) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z okre-ślonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej;
8) natychmiastowego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach i trudnościach mających wpływ na terminową i bezusterkową realizację przedmiotu umowy oraz przedstawienia propozycji ich rozwiązania;
9) przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zasad eksploatacji
10) zagospodarowania wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji umowy na koszt Wykonawcy;
11) przedkładania do akceptacji Zamawiającego kolorów, struktur itp. elementów wykoń-czeniowych;
12) przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego kosztorysu ofertowego zawierającego ceny poszczególnych czynników produkcji najpóźniej w dniu przekazania placu budo-wy;
13) przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu robót najpóźniej w dniu przekazania placu budowy;
14) dopuszczenia na teren budowy do wykonywania robót budowlanych innych wykonawców wskazanych przez Zamawiającego;
15) umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz innym upoważnionym przez Zamawiającego podmiotom;
16) przekazania Zamawiającemu po zakończeniu robót budowlanych, w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego przedmiotu umowy, kompletu dokumentacji powykonawczej (wraz z wymaganymi świadectwami dopuszczenia, certyfikatami, atestami, DTR, pro-tokołami prób itp.) odbieranych prac i robót z naniesionymi wszystkimi zmianami w stosunku do pierwotnej dokumentacji z podziałem na branże i spisem treści każdego tomu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 1 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie roboty budowlane i wbudowane urządzenia.
6. Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241449,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241449,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komplex Budownictwo Tomasz Wądołowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661835982
7.3.3) Ulica: Jacka Soplicy nr 7
7.3.4) Miejscowość: Zaścianki
7.3.5) Kod pocztowy: 15-521
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMPLEKS BUDOWNICTWO Tomasz Wądołowski
jakie przetargi wygrała firma
KOMPLEKS BUDOWNICTWO Tomasz Wądołowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241449,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-232021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 647 Dęby - Kolno - Gromadzyn-Wykno - Stawiski na odcinku od km 11+178 do km 28+435.
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 11+607 do km 14+674,70.
- Dostawa sprzętu komputerowego do POZ
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową dotyczącą robót termomodernizacyjnych i ogólnobudowlanych w przedszkolach samorządnych
- Wykonywanie remontów nawierzchni ulic, parkingów, zatok, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Białegostoku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, na pow. powyżej 100 m2 /.../
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.