eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁagówDostawa wyposażenia do świetlic środowiskowych w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do świetlic środowiskowych w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Łagowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290635400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62

1.5.2.) Miejscowość: Łagów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@lagowgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgopslagow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do świetlic środowiskowych w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cc5581c-8564-46a8-9c26-fa0d40d2e54c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00548516/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia do świetlic środowiskowych w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu Gminy Łagów"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt realizowany jest w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Priorytet 9. Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie 9.4 Zwiększenie dostępności usług społecznych i zdrowotnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549126

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS 26.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Zakup wyposażenie do świetlicy środowiskowej w Gęsicach
1. Komputer przenośny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym - 2 zestawy
2. Mop elektryczny - 1 szt.
3. Ściągacz do szyb wraz z myjką - 1 szt.
4. Zmiotka z szufelka - 2 szt.
5. Szczotka z szufelką - 2 szt.
6. Rękawiczki jednorazowe - 150 par
7. Ściereczki z mikrofibry - 25 szt.
8. Odkurzacz piorący - 1 zestaw
9. Środki chemiczne -czyszczące do odkurzacza piorącego - 1 kpl
10. Gra dodawanie i odejmowanie - 1 szt.
11. Gra państwa i miasta - 1 szt.
12. Gra kodeks dobrego zachowania - 1 szt.
13. Gra scrabble - 1 szt.
14. Gra monopol - 1 szt.
15. Gra - 1 szt.
16. Gra kalambury dla dzieci - 1 szt.
17. Gra logiczna rummikub - 1 szt.
18. Gra 5 sekund - 1 szt.
19. Gra tabliczka mnożenia - 1 szt.
20. Gra gorący ziemniak - 1 szt.
21. Gra bierki - 1 szt.
22. Gra liczmania - 1 szt.
23. Gra nie śmiej się - 1 szt.
24. Gra łubu dubu - 1 szt.
25. Gra chińczyk - 1 szt.
26. Gra zręcznościowa - 1 szt.
27. Warcaby - 1 szt.
28. Szachy - 1 szt.
29. Gra było sobie życie - 1 szt.
30. Gra budowa ekologicznego miasta - 1 szt.
31. Gra podróżnicy - 1 szt.
32. Gra kosmos - 1 szt.
33. Gra odkrywanie nowych lądów - 1 szt.
34. Gra odkrywcy i piraci - 1 szt.
35. Apteczka - 1 zestaw
36. Rolety - 1 zestaw
37. Cymbergay - 1 zestaw
38. Kubek - 15 szt.
39. Szklanka - 15 szt.
40. Dzbanek - 5 szt.
41. Dzbanek - 5 szt.
42. Garnek- 1 zestaw
43. Wieszak - 3 szt.
44. Szafka - 1 szt.
45. Szafka - 1 szt.
46. Szafa - 1 szt.
47. Dywan - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

37524000-7 - Gry

37524100-8 - Gry edukacyjne

39221110-1 - Naczynia

4.5.5.) Wartość części: 26801,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Dostawa środków czystości i materiałów higienicznych
1. Mydło - 84 szt.
2. Ręcznik papierowy - 12 opakowań
3. Ręcznik papierowy na rolce - 24 rolki
4. Papier toaletowy - 36 opakowań
5. Worki na śmieci 35l - 24 szt.
6. Płyn do szyb - 12 szt.
7. Rękawiczki jednorazowe - 12 opakowań
8. Gąbka do naczyń - 12 opakowań
9. Płyn uniwersalny - 12 szt.
10. Płyn do naczyń - 12 szt.
11. Spray do mebli - 12 szt.
12. Ściereczki uniwersalne - 12 szt.
13. Płyn do dezynfekcji rąk - 12 szt.
14. Płyn do toalet - 12 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39831200-8 - Detergenty

4.5.5.) Wartość części: 6102,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - ZAKUP POMOCY DO PROWADZENIA WARSZTATÓW „Krok w natury świat”
1. Zestaw do wyrobu ekologicznych świec sojowych - 100 zestawów
2. Formy silikonowe do świec - 50 szt.
3. Formy silikonowe pojedyncze - 50 szt.
4. Szpikulec do przebijania form silikonowych - 50 szt.
5. Olejek zapachowy do świec - 200 szt.
6. Barwniki tłuszczowe do świec - 200 szt.
7. Zestaw do produkcji świec - 5 zestawów
8. Knoty drewniane do świec 100 szt. opakowanie - 5 opakowań
9. Wosk sojowy do świec - 100 kg
10. Silikon w sprayu - 50 szt.
11. Forma silikonowa choinka - 20 szt.
12. Forma silikonowa walec - 10 szt.
13. Forma silikonowa kula - 10 szt.
14. Forma silikonowa aniołek - 5 szt.
15. Forma do świec jajo - 10 szt.
16. Nożyczki do knotów - 10 szt.
17. Kubek stalowy do wosku - 10 szt.
18. Pipeta z podziałka do 100 szt. opakowanie - 1 opakowanie
19. Topielnik do wosku - 25 szt.
20. Termometr kuchenny szpilkowy - 5 szt.
21. Drewniane patyczki 100 szt. - 1 opakowanie
22. Drewniane szczypce - 25 szt.
23. Wosk sypany do świec - 100 kg
24. Drewniany stabilizator do bawełnianych knotów - 50 szt.
25. Stabilizator do drewnianych knotów - 100 szt.
26. Susz dekoracyjny do świec kwiaty - 5 zestawów
27. Susz dekoracyjny plastry pomarańczy - 50 opakowań
28. Zestaw do robienia mydełek - 50 zestawów
29. Foremki silikonowe - 50 szt.
30. Zestaw do robienia musujących kul - 50 zestawów
31. Zestaw do decoupage - 50 zestawów
32. Papier ryżowy do decoupage - 100 szt.
33. Zestaw serwetek do decoupage - 100 szt.
34. Zestaw farbek akrylowych 24 kolory - 25 zestawów
35. Lakier do spękań decoupage - 100 szt.
36. Pędzle syntetyczne płaskie - 25 zestawów
37. Pędzle okrągłe do topowania - 25 zestawów
38. Klej do decoupagu - 100 szt.
39. Zestaw las w słoiku - 50 zestawów
40. Zestaw do dekoracji z mchu - 50 zestawów
41. Mech - 30 kg
42. Klej do pistoletu - 10 kg
43. Mech poduszkowy - 5 zestawów
44. Pistolet do kleju na gorąco - 15 szt.
45. Ramka 3D - 50 szt.
46. Płyta MDF - 50 szt.
47. Doniczka osłonka z kory - 50 szt.
48. Doniczka osłonka serce - 50 szt.
49. Gąbka florystyczna sucha do kwiatów - 200 szt.
50. Sklejka - 100 szt.
51. Plastry drewna - 100 szt.
52. Żwirek biały - 20 kg
53. Doniczki osłonki drewniane - 100 szt.
54. Gąbka florystyczna mokra - 100 szt.
55. Pinholdery florystyczne do gąbki suchej i mokrej - 300 szt.
56. Flower box pudełka - 100 szt.
57. Rafia naturalna - 10 szt.
58. Taśma jutowa - 50 szt.
59. Tasiemki satynowe szer. 25 mm - 100 szt.
60. Taśma jutowa szr.3 cm - 100 szt.
61. Tasiemka satynowa 12 mm - 50 szt.
62. Tasiemka satynowa 6 mm - 50 szt.
63. Sznurek lina jutowa 10 mm - 200 metrów
64. Słoik do świec sojowych z nakrętką 180 ml - 100 szt.
65. Kora drewna plastry arkusz - 150 arkuszy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne

37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 96593,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - ZAKUP POMOCY DO PROWADZENIA WARSZTATÓW „Modelarstwo”
1. Modele samolotów - 50 szt.
2. Model pociągów - 50 szt.
3. Modele czołgów - 50 szt.
4. Modele samochodów - 50 szt.
5. Modele statków - 50 szt.
6. Puzzel 3D - 25 szt.
7. Puzzle dla dzieci starszych - 50 szt.
8. Puzzle dla dzieci młodszych - 50 szt.
9. Plastelina - 50 szt.
10. Modelina - 50 szt.
11. Gips do odlewów - 50 kg.
12. Glina rzeźbiarska - 50 kg.
13. Szafka z klockami - 5 zestawów
14. Mobilny stolik z pojemnikami i klockami - 5 zestawów

4.5.3.) Główny kod CPV: 34999400-0 - Modele w skali

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

37523000-0 - Puzzle

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 101970,25 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - ZAKUP POMOCY DO PROWADZENIA WARSZTATÓW „KREATYWNE – ZRÓB TO SAM”
1. Zestaw do robótek ręcznych - 5 zestawów
2. Zestaw do robienia bransoletek - 10 zestawów
3. Drewniane serca - 250 szt.
4. Serduszko - 100 szt.
5. Filc dekoracyjny - 15 zestawów
6. Witraż - 120 szt.
7. Torba do ozdabiania - 100 szt.
8. Plastry drewniane - 100 kg
9. Rękawica kuchenna - 100 szt.
10. Pudełka – kwadrat do ozdabiania - 50 szt.
11. Tkanina bawełniana - 250 m2
12. Nici - 150 szt.
13. Nożyce - 50 szt.
14. Kulka sylikonowa – wypełnienie - 500 kg
15. Sznurek makramowy - 50 rolek
16. Drążki drewniane - 500 szt.
17. Elementy drewniane do makramy - 5 zestawów
18. Włóczka bawełna, motek - 75 szt.
19. Tamborki do haftu - 50 szt.
20. Mulina - 10 zestawów
21. Igły do haftu - 10 zestawów
22. Kanwa do haftu z wzorem - 50 szt.
23. Kanwa do haftu biała - 50 szt.
24. Kanwa plastikowa - 50 szt.
25. Zestaw do tworzenia biżuterii/ koraliki - 5 zestawów
26. Zestaw do haftowania - 50 zestawów
27. Maszyna owerlock - 5 szt.
28. Maszyna hafciarka - 5 szt.
29. Naklejki na porcelanę 3D - 5 kpl
30. Kartonowe wyszywanki - 5 kpl
31. Pastele suche - 5 kpl
32. Blok do akwareli A4 - 5 kpl
33. Krosno - 5 szt.
34. Włoczka - 60 szt.
35. Stemple geometryczne - 5 kpl
36. Stemple fakturowane - 5 kpl
37. Tempera - 5 kpl
38. Piankowe mini kuleczki - 5 kpl
39. Glinka modelarska żółta - 5 szt.
40. Wałek do glinki - 5 szt.
41. Kółka do origami - 5 kpl
42. Zestaw plastyczny - 5 zestawów
43. Ploter laserowy - 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne

37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

42715000-1 - Maszyny do szycia

4.5.5.) Wartość części: 126008,25 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - ZAKUP POMOCY DO PROWADZENIA WARSZTATÓW „Świat bez barier”
1. Słownik obrazkowy polsko – niemiecki - 10 szt.
2. Słownik obrazkowy polsko – angielski - 10 szt.
3. Słownik obrazkowy polsko – włoski - 10 szt.
4. Słownik obrazkowy polsko – francuski - 10 szt.
5. Plansze dzieci świata - 5 szt.
6. Gra pamięciowa kraje [flagi] - 5 szt.
7. Moje emocje - 5 szt.
8. Karta edukacyjna Polska - Ukraina - 5 szt.
9. Pozytywne nastawienie - 5 szt.
10. Myślę, czuje , działam - 5 szt.
11. Kredki - 25 szt.
12. Papier ksero A4 Bały - 50 ryz
13. Papier kolorowy A4 - 25 ryz
14. Maski zwierząt - 10 zestawów

4.5.3.) Główny kod CPV: 22114000-2 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.5.) Wartość części: 6974,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 - ZAKUP POMOCY DO PROWADZENIA WARSZTATÓW „Świetlicowy Eko Ludek”
1. Donice drewniane - 15 szt.
2. Kwietnik drewniany - 5 szt.
3. Warzywniak - 5 szt.
4. Karamzyt granula - 15 worków
5. Nasiona warzyw - 300 szt.
6. Nasiona kwiatów - 150 szt.
7. Zbiornik na deszczówkę z akcesoriami - 10 szt.
8. Kompostownik - 5 szt.
9. Skrzynka wózek ogrodowa - 5 szt.
10. Konewka metalowa - 25 szt.
11. Łopatka ogrodowa - 25 szt.
12. Domek dla owadów - 15 szt.
13. Pazurki ogrodowe - 25 szt.
14. Wiaderko ogrodowe - 25 szt.
15. Prasa do suszenia - 15 szt.
16. Stolik ogrodnika - 10 szt.
17. Rękawice ogrodnicze - 125 par
18. Karmniki dla ptaków - 10 szt.
19. Ziemia - 60 worków
20. Zestaw ogrodnika - 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03121000-5 - Produkty ogrodnicze

44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze

03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

4.5.5.) Wartość części: 22550,60 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8 - ZAKUP POMOCY DO PROWADZENIA WARSZTATÓW „Trening niwelowania agresji”
1. Przyrząd do mierzenia emocji - 5 szt.
2. Dobre wychowanie plansza - 5 szt.
3. Worek do boksowania złości - 5 szt.
4. Plansza do wytupywania złości - 5 szt.
5. Kształtka do wyładowywania złości - 5 szt.
6. Sygnalizator z buziami - 5 szt.
7. Skrzynka skarbów z 2 otworami - 5 szt.
8. Programy multimedialny do rozwijania kompetencji emocjonalno – społecznych - 5 szt.
9. Pomoce dydaktyczne pakiet społeczno – emocjonalny z interaktywnym robotem - 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 24050,90 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9 - ZAKUP POMOCY DO PROWADZENIA WARSZTATÓW „W zdrowym ciele zdrowy duch”
1. Interaktywna skakanka - 10 szt.
2. Piłka nożna - 15 szt.
3. Piłka do siatkówki - 15 szt.
4. Hula hop - 25 szt.
5. Szarfy - 50 szt.
6. Pompony duże - 50 szt.
7. Zestaw do badmintona - 10 szt.
8. Mata do ćwiczeń - 50 szt.
9. Piłka gumowa do skakania - 25 szt.
10. Piłka piankowa - 25 szt.
11. Zestaw ring - 5 zestawów
12. Kijki do Nordig Walking - 76 kpl

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37441700-8 - Piłki do ćwiczeń

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 16635,75 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
1. Papier ksero A4 - 24 ryzy
2. Papier kolorowy A4 - 24 ryzy
3. Blok techniczny A3 - 180 szt.
4. Blok techniczny kolorowy A3 - 180 szt.
5. Krepina - 180 szt.
6. Farby plakatowe 500 ml - 15 zestawów
7. Paletka do farb - 15 szt.
8. Pędzle - 15 szt.
9. Kredki - 15 szt.
10. Plastelina - 15 szt.
11. Farby akrylowe - 15 zestawów
12. Farby do malowania na szkle - 15 zestawów
13. Brystol - 15 zestawów
14. Dziurkacz - 15 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197644-2 - Papier kserograficzny

37822100-7 - Kredki

39292300-8 - Przybory do rysowania

44812000-5 - Farby do celów artystycznych

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 12195,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243381,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Bliżej Ludzi

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572963978

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166992,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7999,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo i Zaopatrzenie Szkolne KRULEX Leszek Krupiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561064118

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7999,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117777,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149137,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117777,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETKOM Przemysław Rafałowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 661-167-80-42

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117777,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99365,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288666,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117777,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo i Zaopatrzenie Szkolne KRULEX Leszek Krupiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561064118

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117777,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139454,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148777,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETKOM Przemysław Rafałowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 661-167-80-42

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148777,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8555,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123011,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8555,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo i Zaopatrzenie Szkolne KRULEX Leszek Krupiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561064118

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8555,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25555,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132258,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572913756

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25555,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160977,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25555,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo i Zaopatrzenie Szkolne KRULEX Leszek Krupiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561064118

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25555,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14555,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149770,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14555,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo i Zaopatrzenie Szkolne KRULEX Leszek Krupiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561064118

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14555,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12555,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147584,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12555,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo i Zaopatrzenie Szkolne KRULEX Leszek Krupiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561064118

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12555,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.