Og³oszenie z dnia 2023-02-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00092788/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-13
- 2023/BZP 00102032/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00204558/01 - Wynik z dnia 2023-05-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie 2 mikroinstalacji PV na budynkach UG Dmosin i SP w Dmosinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Dmosin
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148213
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Dmosin 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dmosin
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-061
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dmosin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dmosin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie 2 mikroinstalacji PV na budynkach UG Dmosin i SP w Dmosinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4d09e66c-a7ca-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00089017
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00017364/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Wykonanie 2 miktoinstalacji PV na budynkach Urzêdu Gminy Dmosin i Szko³y Podstawowej w Dmosinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d09e66c-a7ca-11ed-9236-36fed59ea7dd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mai: inwestycje@dmosin.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
11.4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
11.10. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11.11. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
11.12. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
11.13. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
11.13.1. W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
zainstalowany jedne z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
przegl±darka Chrome 61 lub nowa
11.13.2. Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji danych SSL,
obs³ugi Java Script, oraz cookies;
11.13.3. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê
o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy.
Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z zastrze¿eniem
formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków, pozosta³e wymagania opisane zosta³y w Rozdziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, sekretariat@dmosin.pl; inwestycje@dmosin.pl tel. 46 874 73 77, 46 874 74 85.
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê za po¶rednictwem adresu e-mail: iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie 2 mikroinstalacji PV na budynkach UG Dmosin i SP w Dmosinie”
4. znak ZP.271.TP.2.2023, zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia dokumentacji z ni± zwi±zanej tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w zw. z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych.
5. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ:
Organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
Osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp.
Podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
6. Dane osobowe przetwarzane bêd± okres wskazany w obowi±zuj±cych przepisach tj.
protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przechowuje przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
dokumentacja konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej zosta³a ona sporz±dzona lub przekazana, w sposób gwarantuj±cy jej nienaruszalno¶æ i mo¿liwo¶æ odczytania zgodnie z Ustaw± Prawo Zamówieñ Publicznych (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1 Ustawa pzp).
7. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
8. Osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguje:
prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz otrzymania ich kopii
prawo sprostowania oraz uzupe³nienia danych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
prawo do ograniczenia przetwarzania z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego). Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
prawo wniesienia skargi do PUODO (Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9. Osobie, której dane s± przetwarzane nie przys³uguje:
prawo do usuniêcia danych
prawo do przenoszenia danych
prawo wniesienia sprzeciwu
10. W ramach dzia³alno¶ci Administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.TP.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Wykonanie 2 mikroinstalacji PV na budynkach UG Dmosin i SP w Dmosinie”
Zamówienie bêdzie realizowane w formule zaprojktuj i wybuduj. Zadanie polega na wykonaniu dokumentacji projektowej i uzyskanie niezbêdnych decyzji, opinii i pozwoleñ, w tym decyzji o pozwoleniu na budowê lub zg³oszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (o ile bêd± wymagane) oraz wykonanie dostaw oraz wykonanie prac instalacyjnych zwi±zanych realizacj± 2 mikroinstalacji fotowoltaicznych o mocy poni¿ej 50 kWp ka¿da.
Zamówienie obejmuje :
1) opracowanie projektów technicznych instalacji PV, bran¿e konstrukcyjna i elektryczna,
w postaci: a) wersja drukowana: - projekt budowlany - 2 egz.,
2) wersja elektroniczna wszystkich opracowañ w 1 egz.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia dokumentacji projektowej przed rozpoczêciem wykonywania dostaw I prac instalacyjnych. Ponadto, Wykonawca sporz±dzi tak± ilo¶æ egzemplarzy poszczególnych opracowañ projektowych, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych opinii, uzgodnieñ i decyzji oraz dla potrzeb wykonania prac instalacyjnych.
3) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnieñ i sprawdzeñ rozwi±zañ projektowych w zakresie wynikaj±cym z obowi±zuj±cych przepisów,
4) wystêpowanie w imieniu inwestora we wszystkich kwestiach zwi±zanych z wykonaniem prac oraz sprawach formalnych wymaganych przez dostawcê energii dotycz±cych przy³±czenia do sieci wykonanych instalacji,
5) sporz±dzenie przedmiaru robót,
6) pe³nienie nadzoru autorskiego,
7) wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych zwi±zanych z wykonaniem:
- monta¿em konstrukcji wsporczych pod panele PV
- monta¿em paneli PV na przygotowanych konstrukcjach
- monta¿u instalacji DC i AC
- monta¿u inwerterów
- wykonania uk³adów zabezpieczeñ
- po³±czenia z istniej±cymi instalacjami elektrycznymi w budynkach
- wykonaniem instalacji odgromowych zamontowanych generatorów fotowoltaicznych
- uruchomieniem instalacji
- przeprowadzenie szkolenia u¿ytkowników
- prac budowlanych zwi±zanych z wykonywaniem instalacji
- Budowy i przebudowy g³ównych wy³±czników pr±du – w zale¿no¶ci od potrzeb
- Wykonanie szkolenia obs³ugi
- Wykonanie pomiarów elektrycznych
8) Dokonanie skutecznego zg³oszenia instalacji do operatora systemu energetycznego i PSP.
9) Wykonawca zobowi±zany jest przenie¶æ na Zamawiaj±cego autorskie prawa maj±tkowe do wszelkiej dokumentacji bêd±cej przedmiotem postêpowania oraz do wszelkich egzemplarzy tej dokumentacji na wszystkich polach eksploatacji, znanych w chwili zawarcia umowy, na warunkach okre¶lonych w umowie.
10) Dokumentacja i instalacja fotowoltaiczna musi posiadaæ wszystkie niezbêdne elementy. w tym równie¿ instalacjê odgromow±. W przypadku gdy jakikolwiek element istniej±cej instalacji wymagaæ bêdzie dostosowania dla bezpiecznego i zgodnego z przepisami funkcjonowania budynku oraz wykonanej instalacji fotowoltaicznej, Wykonawca jest zobowi±zany do wykonania prac, które do tego doprowadz±.
11) Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania na w³asny koszt inwentaryzacji budynku lub ich elementów, instalacji oraz koniecznych badañ, analiz, ekspertyz niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia.
12) Wykonawca jest zobowi±zany do przeprowadzenia robót w taki sposób, aby ograniczyæ do niezbêdnego minimum teren do czasowego zajêcia, konieczny do wykonania robót. Teren po czasowym zajêciu nale¿y uporz±dkowaæ i przywróciæ do stanu pierwotnego.
13) Wykonawca udostêpni Zamawiaj±cemu dane dostêpowe (loginy, adresy mailowe, has³a) do systemu monitorowania i konfiguracji urz±dzeñ i zobowi±zuje siê do poinformowania Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach jakie zosta³yby wprowadzone w okresie obowi±zywania, umowy, gwarancji i rêkojmi.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku Nr 1 do SWZ. Sk³adaj± siê na niego nastêpuj±ce dokumenty:
1) Program Funkcjonalno U¿ytkowy dla zadania „Wykonanie 2 mikroinstalacji PV na budynkach UG Dmosin i SP w Dmosinie”
4.3. Rozwi±zania równowa¿ne.
W ka¿dym przypadku u¿ycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyj±æ, ¿e odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”. W przypadku u¿ycia w PFU odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu u¿ytemu w PFU towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne". W przypadku, gdy w PFU robót zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w PFU etykiety oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety, zamawiaj±cy, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w PFU wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany Wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z PFU.
4.4. Gwarancja.
D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane prace instalacyjne, wynosi od 60 miesiêcy (termin minimalny) do 120 miesiêcy (termin maksymalny) – termin ten jest kryterium oceny ofert.
Zamawiaj±cy wymaga udzielenia gwarancji na:
1) Panele fotowoltaiczne:
1.1) 12 lat na produkt;
1.2) 25 lat - gwarancja liniowa na moc.
2) Falowniki:
2.2) 12 lat na produkt,
Gwarancja na konstrukcje wsporcze minimum 10-letnia odporno¶æ na korozjê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane prace instalacyjne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: postêpowaniu6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
6.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie dostawy wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznych na budynkach u¿yteczno¶ci publicznej o mocy instalacji min. 20 kWp ka¿da instalacja - w tym 1 instalacj± z bateryjnym magazynem energii wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
a) min. jedn± osob± która bêdzie pe³ni³a funkcjê projektanta bran¿y elektrycznej, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadaj±c± minimum 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku projektanta ww. bran¿y (liczone od dnia uzyskania uprawnieñ budowlanych)
b) min. jedn± osob± która bêdzie pe³ni³a funkcjê projektanta w bran¿y konstrukcyjno-budowlnej, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjnej, posiadaj±c± minimum 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku projektanta ww. bran¿y (liczone od dnia uzyskania uprawnieñ budowlanych)
c) min. jedn± osob± posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych których zakres uprawnia go do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia.
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZ¡CE WARUNKÓW
UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyra¼nie okre¶liæ rodzaj oraz zakres i warto¶æ robót (moc oraz rodzaj wykonanych instalacji), aby mo¿na by³o ustaliæ, czy spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu.
2) Warto¶ci podane w dokumentach w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego bêd± przeliczane wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ publikacji og³oszenia o zamówieniu.
3) Przez posiadanie uprawnieñ budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia, rozumie siê uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz przepisów wcze¶niejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie z przepisami reguluj±cymi nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu.
4) Wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków okre¶lonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ mo¿e wskazaæ osobê bêd±c± obywatelem pañstwa cz³onkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z pó¼n. zm.), która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z pó¼n. zm.) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z pó¼n. zm.).
5) Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadaj±cej uprawnienia w wiêcej ni¿ jednej ze wskazanych funkcji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postêpowania
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
8.3.1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, (Zgodnie z za³±cznikiem Nr 5 do SWZ)oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt 1) SWZ.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 6 do SWZ - w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt 2) SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
12.1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 3000,00 PLN(s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100 z³).
12.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
12.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy w £owiczu Oddzia³ Dmosin
Nr 80 9288 1024 1430 0592 2000 0040
konto dla podmiotów zagranicznych: Pe³en numer rachunku bie¿±cego Gminy Dmosin do wykonywania przelewów miêdzynarodowych jest nastêpuj±cy: Spó³dzielcza Grupa Bankowa S.A. PL Nr 80928810241430059220000040 Kod SWIFT – GBWCPLPP
z adnotacj±: „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.TP.2.2023”
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe
i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
12.7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa
w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy, przy czym zmiana ta polegaæ bêdzie na przed³u¿eniu terminu wykonania umowy o okres wystêpowania ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci lub ich skutków:a) niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót,
b) likwidacja kolizji z urz±dzeniami, obiektami, znaleziskami, których istnienia nie przewidywa³a opracowana przez Wykonawcê dokumentacja projektowa lub których lokalizacja jest rozbie¿na z tre¶ci± dokumentacji projektowej, pod warunkiem, ¿e dokumentacja projektowa zosta³a wykonana z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci, a ww. braki lub rozbie¿no¶ci wynikaj± z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
c) konieczno¶æ wykonania robót nieprzewidzianych i nieuwzglêdnionych w dokumentacji projektowej, tj. robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, ¿e dokumentacja projektowa zosta³a wykonana z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci, a ww. braki wynikaj± z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
d) dzia³anie si³y wy¿szej w rozumieniu § 21 umowy,
e) nieterminowe przejêcie od Zamawiaj±cego terenu budowy lub jego czê¶ci, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
f) wstrzymanie prac budowlanych przez Zamawiaj±cego lub w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
g) zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
h) opó¼nienia wynikaj±cego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, zwi±zanych z uzyskiwaniem przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych w my¶l ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼niejszymi zmianami) i przepisów zwi±zanych, w szczególno¶ci pozwolenia na u¿ytkowanie lub innego odpowiedniego dokumentu,
i) odmowa wydania przez organy administracji, gestorów infrastruktury wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek braku akceptacji dokumentacji projektowej z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
j) przed³u¿enie procedury administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnieñ, postanowieñ i decyzji administracyjnych, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
k) konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikaj±ca z konieczno¶ci jej dostosowania do obowi±zuj±cych przepisów prawa, nakazów w³a¶ciwego organu, warunków terenowych realizacji robót, wymogów Zamawiaj±cego, rozbie¿nych z tre¶ci± zatwierdzonego przez w³a¶ciwy organ projektu budowlanego, pod warunkiem, ¿e dokumentacja projektowa zosta³a wykonana z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci, a konieczno¶æ wprowadzenia ww. zmian wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
l) stwierdzenie b³êdów w ewidencji gruntów lub innej dokumentacji prawnej dla nieruchomo¶ci po³o¿onych w obszarze objêtym projektem, o ile b³êdy te maj± wp³yw na przeprowadzenie procedur realizowanych w trakcie prac projektowych lub budowlanych.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego w przypadkach:
a) zmiany stawki podatku od towarów, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b) w przypadkach i na warunkach okre¶lonych w § 4 ust. 4-6 umowy.
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e warunki zawarte s± we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 14.1. Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d09e66c-a7ca-11ed-9236-36fed59ea7dd
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-17 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek zokoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp
Wykonawca podlega wykluczeniu tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 .04. 2022r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego tj.-wykonawcy wymienieni w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006
z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w
agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼. zm.3) i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z
dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ
terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼. zm.4))
albo wpisani na listê o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na ww. listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powo³anej ustawy;
-wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu
pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj±
na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼. zm.3) i
rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do
dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L
78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼. zm.4)) albo wpisani na listê o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego, lub bêd±cy takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani
na ww. listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na
Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. -wykonawcy, których jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 .09.1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot
wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego
¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE
L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼ zm.3) i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków
ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub
im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼ zm.4)) albo wpisany na listê o której mowa w art. 2 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu
agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego .
INNE PRZETARGI DMOSIN
wiêcej: przetargi DMOSIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego ¦wiêta Niepodleg³o¶ci w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. ¦wiêty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Uj¶cie Warty" w Chyrzynie 1
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kana³em Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowos±deckiego na terenie Gminy Che³miec
- Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.