Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00050230/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja i czyszczenie rowów przy DW adm. przez ZDW w Zielonej Górze: zad. 1 – RDW w ZG, zad. 2 – RDW w Kożuchowie, zad. 3 – OD Kłodawa oraz OD Drezdenko, zad. 4 – OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300
1.5.8.) Numer faksu: +48683280332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i czyszczenie rowów przy DW adm. przez ZDW w Zielonej Górze: zad. 1 – RDW w ZG, zad. 2 – RDW w Kożuchowie, zad. 3 – OD Kłodawa oraz OD Drezdenko, zad. 4 – OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85730ebf-88b9-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044827/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach woj. administrowanych przez ZDW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050230/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW-ZG-WZA-3320-8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje: - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu 20 cm - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu 40 cm - czyszczenie przepustów o średnicy 0,4 m, bez względu na stopień zamulenia - czyszczenie przepustów o średnicy 0,6 m, bez względu na stopień zamulenia - czyszczenie przepustów o średnicy 0,8 m, bez względu na stopień zamulenia - czyszczenie przepustów o średnicy 1,0 m lub 1,25 m bez względu na stopień zamulenia - roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 3 km, gr. o normalnej wilgotności kat. III-IV. Roboty będą wykonywane na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Zielonej Górze na terenach Obwodów Drogowych: Zielona Góra, Bobrowice, Babimost. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 202812,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje: - odtworzenie rowu z odwozem mas ziemnych na składowisko wykonawcy (wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków, profilowaniem skarp i dna rowu do wymaganego spadku - odtworzenie rowu (bez odwozu mas ziemnych) wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków, rozplantowaniem wydobytego urobku oraz profilowaniem skarp i dna rowu do wymaganego spadku - konserwacja rowu wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków przy gł. namułu 20cm i odwozem na składowisko wykonawcy. Wyprofilowanie dna i skarp rowu. - konserwacja rowu wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków przy gł. namułu 20cm (bez wywozu). Wydobyciei rozplantowanie namułu na przyległy teren. Wyprofilowanie dna i skarp rowu. - konserwacja rowu wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków przy gł. namułu 40cm i odwozem na składowisko wykonawcy. Wyprofilowanie dna i skarp rowu. - konserwacja rowu wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków przy gł. namułu 40cm (bez wywozu). Wydobycie i rozplantowanie namułu na przyległy teren. Wyprofilowanie dna i skarp rowu. - czyszczenie przepustów o średnicy 30-50cm, grubość namułu do 75% jego średnicy (z wywozem nieczystości). - czyszczenie przepustów o średnicy 60-80cm, grubość namułu do 75% jego średnicy (z wywozem nieczystości). - czyszczenie przepustów o średnicy 90-100cm, grubość namułu do 75% jego średnicy (z wywozem nieczystości). - czyszczenie przepustów o średnicy 110-150cm, grubość namułu do 75% jego średnicy (z wywozem nieczystości). - czyszczenie przepustów o średnicy 30-50cm, grubość namułu do 100% jego średnicy (z wywozem nieczystości). - czyszczenie przepustów o średnicy 60-80cm, grubość namułu do 100% jego średnicy (z wywozem nieczystości). - czyszczenie przepustów o średnicy 90-100cm, grubość namułu do 100% jego średnicy (z wywozem nieczystości). - czyszczenie przepustów o średnicy 110-150cm, grubość namułu do 100% jego średnicy (z wywozem nieczystości).
Prace będą wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kożuchowie na terenach Obwodów Drogowych: Kożuchów, Lubsko, Sława i Żagań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 203212,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje: - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20 cm wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, grubość namułu 40 cm wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu,- czyszczenie przepustów o średnicy 0.4 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie przepustów o średnicy 0.6 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie przepustów o średnicy 0.8 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie przepustów o średnicy 1.0 m lub 1.25 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - roboty ziemne wykonywane koparkami o pojemności łyżki 0.60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 3 km, grunt o normalnej wilgotności kat. III-IV (wykonanie 1m3 rowu na gotowo tj. wraz ze skarpowaniem, profilowaniem), - rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o średnicy 40 - 60 cm wraz z wywozem materiałów z rozbiórki,
- ręczne wykoszenie porostów w obrębie rowów z wygrabieniem,
- ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia w obrębie rowów wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę pozostałości po ścince. Robota drogowa będzie wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kłodawie na terenach Obwodów Drogowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 40386,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje: - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20 cm wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, grubość namułu 40 cm wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu,- czyszczenie przepustów o średnicy 0.4 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie przepustów o średnicy 0.6 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie przepustów o średnicy 0.8 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie przepustów o średnicy 1.0 m lub 1.25 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - roboty ziemne wykonywane koparkami o pojemności łyżki 0.60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 3 km, grunt o normalnej wilgotności kat. III-IV (wykonanie 1m3 rowu na gotowo tj. wraz ze skarpowaniem, profilowaniem), - rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o średnicy 40 - 60 cm wraz z wywozem materiałów z rozbiórki,
- ręczne wykoszenie porostów w obrębie rowów z wygrabieniem,
- ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia w obrębie rowów wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę pozostałości po ścince. Robota drogowa będzie wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kłodawie na terenach Obwodów Drogowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 40386,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251473,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251473,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251473,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zenon Kokoszka PHU "AKOR" w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9261010344
7.3.3) Ulica: Kosierz 52A
7.3.4) Miejscowość: Bobrowice
7.3.5) Kod pocztowy: 66-627
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zenon Kokoszka Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "AKOR"
jakie przetargi wygrała firma
Zenon Kokoszka Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "AKOR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251473,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201851,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201851,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201851,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Łucki Józef
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9251001817
7.3.3) Ulica: Wierzyńskiego 20
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201851,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58179,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58179,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58179,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Leśne i Ogólnobudowlane Ewa Cimander
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5991665009
7.3.3) Ulica: Szkolna 8
7.3.4) Miejscowość: Kłodawa
7.3.5) Kod pocztowy: 66-415
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE, LEŚNE I OGÓLNOBUDOWLANE - EWA CIMANDER
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE, LEŚNE I OGÓLNOBUDOWLANE - EWA CIMANDER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58179,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37459,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37459,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37459,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIWRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8952014433
7.3.3) Ulica: Os. Konstytucji 3 Maja 25F/71
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37459,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG oraz metodą TIG
- Dostawa owoców, warzyw oraz owoców cytrusowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 4 w Zielonej Górze w 2025 roku
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- Dostawa energii elektrycznej
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa przepompowni ścieków w ul. W. Polskiego w Żarowie wraz z rurociągiem tłoczonym w dz. Nr 838 obręb Żarów.
- Budowa ul. Nowej w Studziankach
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Borętach w gminie Lichnowy
- Remont drogi gminnej nr 292956K w km od 0+000 do 0+276 w miejscowości Muszyna, gmina Muszyna
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.