eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraKonserwacja i czyszczenie rowów przy DW adm. przez ZDW w Zielonej Górze: zad. 1 - RDW w ZG, zad. 2 - RDW w Kożuchowie, zad. 3 - OD Kłodawa oraz OD Drezdenko, zad. 4 - OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja i czyszczenie rowów przy DW adm. przez ZDW w Zielonej Górze: zad. 1 – RDW w ZG, zad. 2 – RDW w Kożuchowie, zad. 3 – OD Kłodawa oraz OD Drezdenko, zad. 4 – OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300

1.5.8.) Numer faksu: +48683280332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i czyszczenie rowów przy DW adm. przez ZDW w Zielonej Górze: zad. 1 – RDW w ZG, zad. 2 – RDW w Kożuchowie, zad. 3 – OD Kłodawa oraz OD Drezdenko, zad. 4 – OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85730ebf-88b9-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044827/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach woj. administrowanych przez ZDW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050230/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW-ZG-WZA-3320-8/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zadania obejmuje: - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu 20 cm - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu 40 cm - czyszczenie przepustów o średnicy 0,4 m, bez względu na stopień zamulenia - czyszczenie przepustów o średnicy 0,6 m, bez względu na stopień zamulenia - czyszczenie przepustów o średnicy 0,8 m, bez względu na stopień zamulenia - czyszczenie przepustów o średnicy 1,0 m lub 1,25 m bez względu na stopień zamulenia - roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 3 km, gr. o normalnej wilgotności kat. III-IV. Roboty będą wykonywane na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Zielonej Górze na terenach Obwodów Drogowych: Zielona Góra, Bobrowice, Babimost. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 202812,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zadania obejmuje: - odtworzenie rowu z odwozem mas ziemnych na składowisko wykonawcy (wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków, profilowaniem skarp i dna rowu do wymaganego spadku - odtworzenie rowu (bez odwozu mas ziemnych) wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków, rozplantowaniem wydobytego urobku oraz profilowaniem skarp i dna rowu do wymaganego spadku - konserwacja rowu wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków przy gł. namułu 20cm i odwozem na składowisko wykonawcy. Wyprofilowanie dna i skarp rowu. - konserwacja rowu wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków przy gł. namułu 20cm (bez wywozu). Wydobycie
i rozplantowanie namułu na przyległy teren. Wyprofilowanie dna i skarp rowu. - konserwacja rowu wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków przy gł. namułu 40cm i odwozem na składowisko wykonawcy. Wyprofilowanie dna i skarp rowu. - konserwacja rowu wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków przy gł. namułu 40cm (bez wywozu). Wydobycie i rozplantowanie namułu na przyległy teren. Wyprofilowanie dna i skarp rowu. - czyszczenie przepustów o średnicy 30-50cm, grubość namułu do 75% jego średnicy (z wywozem nieczystości). - czyszczenie przepustów o średnicy 60-80cm, grubość namułu do 75% jego średnicy (z wywozem nieczystości). - czyszczenie przepustów o średnicy 90-100cm, grubość namułu do 75% jego średnicy (z wywozem nieczystości). - czyszczenie przepustów o średnicy 110-150cm, grubość namułu do 75% jego średnicy (z wywozem nieczystości). - czyszczenie przepustów o średnicy 30-50cm, grubość namułu do 100% jego średnicy (z wywozem nieczystości). - czyszczenie przepustów o średnicy 60-80cm, grubość namułu do 100% jego średnicy (z wywozem nieczystości). - czyszczenie przepustów o średnicy 90-100cm, grubość namułu do 100% jego średnicy (z wywozem nieczystości). - czyszczenie przepustów o średnicy 110-150cm, grubość namułu do 100% jego średnicy (z wywozem nieczystości).
Prace będą wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kożuchowie na terenach Obwodów Drogowych: Kożuchów, Lubsko, Sława i Żagań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 203212,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zadania obejmuje: - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20 cm wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, grubość namułu 40 cm wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu,
- czyszczenie przepustów o średnicy 0.4 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie przepustów o średnicy 0.6 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie przepustów o średnicy 0.8 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie przepustów o średnicy 1.0 m lub 1.25 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - roboty ziemne wykonywane koparkami o pojemności łyżki 0.60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 3 km, grunt o normalnej wilgotności kat. III-IV (wykonanie 1m3 rowu na gotowo tj. wraz ze skarpowaniem, profilowaniem), - rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o średnicy 40 - 60 cm wraz z wywozem materiałów z rozbiórki,
- ręczne wykoszenie porostów w obrębie rowów z wygrabieniem,
- ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia w obrębie rowów wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę pozostałości po ścince. Robota drogowa będzie wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kłodawie na terenach Obwodów Drogowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 40386,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zadania obejmuje: - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20 cm wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, grubość namułu 40 cm wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu,
- czyszczenie przepustów o średnicy 0.4 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie przepustów o średnicy 0.6 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie przepustów o średnicy 0.8 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - czyszczenie przepustów o średnicy 1.0 m lub 1.25 m bez względu na stopień zamulenia wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę materiału po oczyszczeniu, - roboty ziemne wykonywane koparkami o pojemności łyżki 0.60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 3 km, grunt o normalnej wilgotności kat. III-IV (wykonanie 1m3 rowu na gotowo tj. wraz ze skarpowaniem, profilowaniem), - rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o średnicy 40 - 60 cm wraz z wywozem materiałów z rozbiórki,
- ręczne wykoszenie porostów w obrębie rowów z wygrabieniem,
- ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia w obrębie rowów wraz z uprzątnięciem terenu, wywozem i utylizacją przez Wykonawcę pozostałości po ścince. Robota drogowa będzie wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kłodawie na terenach Obwodów Drogowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 40386,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251473,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251473,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251473,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zenon Kokoszka PHU "AKOR" w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9261010344

7.3.3) Ulica: Kosierz 52A

7.3.4) Miejscowość: Bobrowice

7.3.5) Kod pocztowy: 66-627

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251473,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201851,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201851,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201851,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Łucki Józef

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9251001817

7.3.3) Ulica: Wierzyńskiego 20

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201851,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58179,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58179,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58179,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Leśne i Ogólnobudowlane Ewa Cimander

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5991665009

7.3.3) Ulica: Szkolna 8

7.3.4) Miejscowość: Kłodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 66-415

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58179,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37459,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37459,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37459,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIWRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8952014433

7.3.3) Ulica: Os. Konstytucji 3 Maja 25F/71

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37459,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.