Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071512/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089191 z dnia 2021-06-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup automatów biletowych do Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI MAZOWIECKIEJ W SIERPCU
1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum w Sierpcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007010881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 64
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242752883
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skansen@mwmskansen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwmskansen.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mwmskansen1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup automatów biletowych do Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b97eb22f-c2d6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006561/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup automatów biletowych do Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071512/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DzAI221/02/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 280488 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dostawa, montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i uruchomienie 4 sztuk automatów biletowych zwanych dalej Automatami - Szczegółowe określenie przedmiotu Umowy, zawarte jest w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy – „Opis przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Umowie i Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2) Wykonawca dostarczy dokumentację techniczną powykonawczą oraz procedurę na wypadek awarii.
3) Wykonawca przeprowadzi instruktaż dla użytkowników i administratorów systemów. Instruktaż odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, a jego dokładny termin i zakres zostaną ustalone przez strony Umowy po jej podpisaniu. Protokoły z przeprowadzonego instruktażu wraz z adnotacją
o uczestniczących w nim osobach zostaną sporządzone w dwóch egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisane przez obie strony.
4) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania w okresie do upływu terminu rękojmi do dodatkowych czynności konserwacyjnych w postaci okresowych przeglądów technicznych oraz okresowych przeglądów konserwacyjnych
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na dostarczone, zamontowane i uruchomione automaty, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 24 miesiące licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi również kryterium oceny ofert z wagą 20 % i będzie oceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 20.0 SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy opisany jest we wzorze Umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ, w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik Nr 4 do SWZ oraz w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42933000-5 - Automaty sprzedające
48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami
50316000-3 - Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów
72212110-3 - Usługi opracowywania oprogramowania dla punktów sprzedaży
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318324 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318324 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318324 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mera Systemy Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252588685
7.3.3) Ulica: ul. M.Langiewicza 16
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318324 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
więcej: przetargi w Sierpcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.