Og³oszenie z dnia 2024-12-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych do pojazdów samochodowych wykorzystywanych przez Starostwo Powiatowe w Sierpcu i jednostki organizacyjne w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SIERPECKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Sierpcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016169
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¦wiêtokrzyska 2A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 91 01
1.5.8.) Numer faksu: 24 275 91 00 wew. 144
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiat.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.sierpc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw p³ynnych do pojazdów samochodowych wykorzystywanych przez Starostwo Powiatowe w Sierpcu i jednostki organizacyjne w roku 2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0b5681e5-ce57-407b-85c2-fd841722aba7
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00652392
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00036842/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa paliw p³ynnych do pojazdów samochodowych wykorzystywanych przez Starostwo Powiatowe w Sierpcu i jednostki organizacyjne w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b5681e5-ce57-407b-85c2-fd841722aba73.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± ( Dz. U. z 2020 r poz. 344).
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia@gov.pl, a w przypadku problemów technicznych Platformy e-Zamówienia za pomoc± poczty elektronicznej pod adresem e-mail ra@powiat.sierpc.pl,
4. Korzystanie z Platformy e-zamówienia jest bezp³atne.
5. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania ( link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu ,,Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zawarte w zak³adce ,,Centrum Pomocy”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznych tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
9. Komunikacja w postêpowaniu z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce ,,Formularze” (,,Formularz do komunikacji”). Za po¶rednictwem ,,Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przes³anej wiadomo¶ci (przycisk ,,dodaj za³±cznik”).
10. W przypadku za³±czników, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektroniczny, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
11. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z ,,Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/POD-5.2.pdf
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, tym samym dane osobowe podane prze Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi
2. Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Sierpecki ul. ¦wiêtokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Sierpcu jest Pani Ewa Oniszczuk, kontakt: email: ido@powiat.sierpc.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.);
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno – prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
a) obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego;
b) obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.32.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne tankowanie olejem napêdowym (ON) oraz benzyn± bezo³owiow± (Pb95) pojazdów s³u¿bowych Starostwa Powiatowego w Sierpcu oraz podleg³ych mu jednostek. Odbiorcami paliw p³ynnych bêd±:
- Starostwo Powiatowe w Sierpcu,
- Zarz±d Dróg Powiatowych w Sierpcu,
- Centrum Kszta³cenia Zawodowego w Sierpcu,
- Powiatowy Zespó³ Jednostek Bud¿etowych w Sierpcu,
- Powiatowy Urz±d Pracy w Sierpcu,
- Zespó³ Szkó³ Nr 1 w Sierpcu,
- Dom Pomocy Spo³ecznej w Szczutowie,
- Dzienny Dom Senior +
- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu,
- Samodzielny Publiczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu,
- Powiatowy Dom Dzieci w Szczutowie,
- Specjalny O¶rodek Szkolno-Wychowawczy,
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca posiada³ stacjê paliw w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego.
Szacunkowe ilo¶ci paliw p³ynnych wynosiæ bêd± oko³o:
Olej napêdowy (ON) - 59.000 litrów tankowanie na stacji paliw
Benzyna bezo³owiowa (Pb 95) - 11.000 litrów tankowanie na stacji paliw,
1.2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci zakupionego paliwa przy zachowaniu sta³ych upustów wskazanych przez Wykonawcê w formularzu ofertowym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug kryteriów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy posiadali aktualna koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi zgodnie z art. 32 Prawa energetycznego ( ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. tj. DZ. U. z 2024 r. poz. 266 )
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy na ka¿dym etapie postêpowania, mo¿e uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy, mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - wykonawca nie jest jednak zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane (np. NIP, REGON, KRS) umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
2) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1616) , z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, lub wniosku do dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ,
3) Aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi w zakresie przedmiotu zamówienia.
Wymagane jest aby Wykonawca posiada³ aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z art. 32 Prawa energetycznego ( ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 tj. DZ. U. z 2024 r. poz. 266)
4) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – za³±cznik nr 6 do SWZ je¶li dotyczy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Wype³niony i podpisany Za³±cznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy2) Wype³niony i podpisany Za³±cznik nr 2 do SWZ – O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Wype³niony i podpisany Za³±cznik nr 3 do SWZ – O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
z postêpowania.
4) Dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania spe³niaj±ce wymagania okre¶lone przepisami rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) ich oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:1) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
2) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ lidera (pe³nomocnika) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie mo¿e wynikaæ z tre¶ci umowy konsorcjum lub zostaæ przed³o¿one oddzielnie wraz z ofert±. Fakt ustanowienia pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów.
3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z liderem (pe³nomocnikiem).
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na którego zasoby Wykonawca siê powo³uje, zobowi±zuje Wykonawcê do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia i na wezwanie Zamawiaj±cego dokumenty potwierdzaj±ce niepodleganie wykluczeniu tego podwykonawcy (o¶wiadczenia i dokumenty s± sk³adane na zasadach okre¶lony w SWZ jak dla Wykonawcy).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – za³±cznik nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzglêdnieniem postanowieñ wynikaj±cych z tre¶ci niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie.2. Postanowienia umowy zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 5 do SWZ
3. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem ,,Formularza do z³o¿enia, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Dostawa paliw p³ynnych do pojazdów samochodowych wykorzystywanych przez Starostwo Powiatowe w Sierpcu i jednostki organizacyjne w roku 2025
- Wykonanie us³ugi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze ¶niegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Sierpc
wiêcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw p³ynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zak³ad Bud¿etowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudziñcu w 2025 roku z podzia³em na czê¶ci
- Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb taboru PCM Sp. z o.o.
- Zakup paliw p³ynnych na potrzeby Gminy Firlej i jednostek podleg³ych w roku 2025
- Sukcesywny zakup paliw p³ynnych do samochodów i pojazdów s³u¿bowych oraz urz±dzeñ mechanicznych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Platerów i jej jednostek organizacyjnych w roku 2025
- Dostawa paliw p³ynnych do samochodów s³u¿bowych Zak³adu Us³ug Komunalnych w Przemy¶lu Sp. z o.o. w 2025 r.
- Dostawa oleju napêdowego ON i benzyny bezo³owiowej Pb 95 na potrzeby Nadle¶nictwa Pieñsk w roku 2025
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.