Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00010832/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa na drogi gminne położone na terenie gminy Łubowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁUBOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1
1.5.2.) Miejscowość: Łubowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-260
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05e25465-2cc7-4c97-a1b4-6f3de11c9d0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa na drogi gminne położone na terenie gminy Łubowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05e25465-2cc7-4c97-a1b4-6f3de11c9d0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010832
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, załadunek oraz dostawa i rozładunek kruszywa na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Łubowo.I część:
a) mieszanka granitowa : 0 – 31,5 mm
Szacowana wielkość zamówienia (posłuży porównaniu ofert) to 1500t.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 133000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, załadunek oraz dostawa i rozładunek kruszywa na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Łubowo.II część
a) mieszanka niezwiązana kruszywo recyklingowe betonowe ( bez dodatku cegły): 0 – 63 mm
Szacowana wielkość zamówienia (posłuży porównaniu ofert) to 200t.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emka Kowalski Usługi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773385448
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EMKA KOWALSKI USŁUGI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EMKA KOWALSKI USŁUGI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21894 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621804660
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KOWALSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI ŁUBOWO
- Remont drogi gminnej nr 285034P w m. Łubowo - poprawa odwodnienia
- Budowa ścieżki rowerowej Lednogóra - Imielno
- Budowa ścieżki rowerowej Lednogóra - Rybitwy
więcej: przetargi ŁUBOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kruszyw na remont fragmentów drogi leśnej nr 50 o nr inw. 220/507 uszkodzonych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 roku w Nadleśnictwie Międzylesie
- Bieżące utrzymanie dróg na trenie Gminy Raczki w 2025r.
- "Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego (betonowego) na drogi gruntowe zarządzane przez Zarząd Powiatu w Siedlcach "
- Zakup i dostawa kruszywa drogowego
- "Dostawa kruszyw łamanych bazaltowych w ilości 801 Mg, do poszczególnych jednostek organizacyjnych MZDW na terenie województwa mazowieckiego, z podziałem na 8 części"- nr postępowania 043/25
- Zakup i dostawa mieszanki kruszywa 0/63 oraz mieszanki kruszywa 0/31,5 dla zadania odbudowa drogi tłuczniowej nr 67 w Leśnictwie Wyszki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.