eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca KłodzkaZakup i dostawa mieszanki kruszywa 0/63 oraz mieszanki kruszywa 0/31,5 dla zadania odbudowa drogi tłuczniowej nr 67 w Leśnictwie Wyszki



Ogłoszenie z dnia 2025-03-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa mieszanki kruszywa 0/63 oraz mieszanki kruszywa 0/31,5 dla zadania odbudowa drogi tłuczniowej nr 67 w Leśnictwie Wyszki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890197772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadbrzeżna 11

1.5.2.) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zulbystrzyca@roclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zulbystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

budownictwo drogowe, handel

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa mieszanki kruszywa 0/63 oraz mieszanki kruszywa 0/31,5 dla zadania odbudowa drogi tłuczniowej nr 67 w Leśnictwie Wyszki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95e1d51f-9bf1-4ed4-b5a1-5d62bc34cdc7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95e1d51f-9bf1-4ed4-b5a1-5d62bc34cdc7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty mail oraz Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca w celu prowadzenia korespondencji z Zamawiającym musi posiadać skrzynkę e-mail oraz być zarejestrowanym na portalu e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej, e-mail: zulbystrzyca@wroclaw.lasy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A.270.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z transportem na podstawie Zleceń jednostkowych tłucznia 0/63 mm w ilości 3500 ton oraz kruszywa 0/31,5 w ilości 4900 ton wraz z zapewnieniem minimalnej dziennej dostawy w ilości 300 ton.
2. Miejsce dostawy kruszywa określone zostało w zał. Nr 12 SWZ (50.16’31.2”N 16.34’13.7”E).

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący analogiczne czynności jak w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający zleci Wykonawcy realizację dostaw w ramach opcji w przypadku, gdy wyczerpany zostanie limit któregoś z kruszywa będących przedmiotem zamówienia
3. Dodatkowe zlecenia w ramach “Opcji” mogą zostać zlecone do wysokości 9% wartości przedmiotu zamówienia wynikającej ze złożonej oferty (ceny ofertowej).
4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę w sposób pisemny o realizacji zamówienia w ramach opcji.
5. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego i nie rodzi obowiązku do jego realizacji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja dziennego zabezpieczenia dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zapłaty

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż na 200 000 zł
2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał lub dysponował w miejscu załadunku wagę z aktualną legalizacją do ważenia pojazdów z kruszywem; b. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy), co najmniej dwie sprzedaże kruszywa o frakcji będącej przedmiotem zamówienia o masie co najmniej 4 200 ton każda, przy czym: (a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z takich wykonawców powinien wykazać dostawą kruszyw stanowiącą co najmniej 50% łącznej wartości dostawy wymaganej w treści niniejszego warunku, (b) w przypadku polegania na doświadczeniu podmiotów udostępniających zasoby, co najmniej jeden z takich podmiotów lub wykonawca (a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - co najmniej jeden z takich wykonawców) powinien wykazać dostawy o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości dostawy wymaganej w treści niniejszego warunku;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ (zał. Nr 2 do SWZ).
2. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia w zakresie, o którym mowa w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) Nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) Nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizujących sytuację na Ukrainie – (wzór oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 stanowi zał. nr 3 do SWZ)
3. oświadczenie potwierdzające aktualność niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ (zał. nr 9 do SWZ).
4. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), zgodnie z zał. Nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz zrealizowanych lub realizowanych w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, sporządzony na wzorze określonym w zał. Nr 4 do SWZ
2. Dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw, które Wykonawca wskazał w wykazie dostaw sporządzonym w zał. 4 do SWZ. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
3. Dokumenty potwierdzające aktualną legalizację wagi na której Wykonawca będzie dokonywał ważenia sprzedawanego Zamawiającemu kruszywa.
4. dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej określony w wysokości co najmniej 200 000 zł;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. dokumenty potwierdzające, że przez oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, min. Aprobaty Techniczne, ew. Certyfikaty dopuszczające do stosowania proponowanych materiałów w drogownictwie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dokumenty potwierdzające, że przez oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, min. Aprobaty Techniczne, ew. Certyfikaty dopuszczające do stosowania proponowanych materiałów w drogownictwie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności: • przedłożyć umowę konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • przedłożyć umowę spółki cywilnej w przypadku, gdy zamówienie realizowane będzie przez wykonawców będących wspólnikami spółki cywilnej, którzy zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1292 z późn. zm.) podlegają wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej; • przedłożyć dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej określony w wysokości co najmniej 200 000 zł; • wskazać osób umocowanych do zawarcia umowy i okazanie pełnomocnictw (o ile z okoliczności wynikałaby konieczność posiadania pełnomocnictwa); • wskazać numeru rachunku bankowego, na jaki mają być przekazywane świadczenia pieniężne należne Wykonawcy; • przedłożyć podpisane wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 10 SWZ – oświadczenie dot. wsparcia Zamawiającego w zakresie realizacji obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 600,00 zł
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ 58 1600 1462 1024 9130 7000 0004 z dopiskiem: „wadium w postępowaniu A.270.5.2025”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 1) w Formularzu Oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 3) Oświadczenia sporządzane na zał. nr 2, zał. nr 3; zał. nr 8; nr 9; do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia pod rygorem nieważności powinny zostać złożone, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym); 4) Dokumenty wskazane w pkt. 20.2.1., 20.2.7. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; 7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość zmian w treści Umowy, w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, 2) zaoferowania przez Wykonawcę obniżki cen oferowanych towarów określonej czasowo lub stałej przez cały czas trwania Umowy.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji Umowy uzasadnioną przyczynami organizacyjnymi, technicznymi, które wystąpiły po stronie Zamawiającego, a których Zamawiający nie mógł przewidzieć przed zawarciem Umowy. Wystąpienie powyższej okoliczności będzie skutkowało wydłużenie terminu realizacji Umowy w formie aneksu o okres niezbędny do usunięcia przeszkód uniemożliwiających terminową realizację Umowy.
3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w § 8 ust. 1 pkt 1 Wykonawca złoży pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów
zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy.
4. Zamawiający w terminie nie później niż 3 dni robocze po złożeniu wniosku dokonuje oceny jego zasadności, o której poinformuje pisemnie Wykonawcę, a w przypadku uznania wniosku za zasadny wyznacza termin podpisania aneksu do Umowy.
5. Zamiana Umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do Umowy, o którym mowa w § 8 ust. 4 niniejszej Umowy.
6. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w § 8 ust. 1 pkt 1-2, na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiającego.
7. Nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: a. danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, b. danych teleadresowych,
c. danych rejestrowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: portal e-Zamówienia; https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający na podstawie przepisu art. 131 ust. 2 pkt. 1 uPzp wymaga od Wykonawcy, aby przed złożeniem oferty odbył wizję lokalną terenu objętego zamówieniem.
2. Dokonanie wizji lokalnej jest obowiązkowe.
3. Wizja lokalna przeprowadzona będzie od poniedziałku
4. Wykonawca termin wizji lokalnej uzgadnia z Zamawiającym w dniach 13, 14, 17 i 18 marca br. telefonicznie pod numerem: 887 173 555 w godz. 7.00 – 14.00
5. Ostatnia wizja lokalna przed złożeniem ofert możliwa będzie w dniu 19.03.2025 roku.
6. Wizję lokalną prowadzić będzie przedstawiciel Zamawiającego.
7. Z wykonania wizji lokalnej Zamawiający sporządza protokół, którego wzór określony został w zał. nr 13 do SWZ
8. Oferta złożona bez odbycia takiej wizji podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 uPzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.