Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00034225/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych:Cz 1 stan.własność Gminy Margonin;Cz 2 poch,od właścicieli nieruchom na której znajduje się dom letniskowy,lub innej nieruchom wykorzyst na cele rekreacyjno-wypoczynkowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Margonin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Margonin
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-830
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@margonin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych:Cz 1 stan.własność Gminy Margonin;Cz 2 poch,od właścicieli nieruchom na której znajduje się dom letniskowy,lub innej nieruchom wykorzyst na cele rekreacyjno-wypoczynkowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-791eaeb4-8f6e-45ae-a59e-86ab6e6f0e27
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034225
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. cotygodniowy, regularny odbiór i transport odpadów do instalacji zapewnianej przez Zamawiającego, tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe – Toniszewo – Kopaszynw zakresie frakcji: 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 06 – zmieszane odpady opakowaniowe, 15 01 07 – opakowania ze szkła. Opłatę za zagospodarowanie odpadów poniesie Zamawiający,
2. zapewnienie pojemników służących zbieraniu odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, w tym pojemniki: 120l – 3sztuki, 240l – 3sztuki, 1100l – 13 sztuk
Lokalizacja pojemników, punkty odbioru odpadów: Rybakówka, ul. Budzyńska 3, Stadion,
ul. Budzyńska 4, UMIG, ul. Kościuszki 13, MGOK, ul. Powstańców Wlkp. 13, Targowisko,
ul. Stajenna, Cmentarz Studźce, Cmentarz Żoń, GM, baza ul. Kolejowa, GM, baza ul. Ogrodowa, Plaża w Margoninie, Wyciąg nart wodnych.
Szacowana roczna ilość odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – 20 03 01 w podziale na pojemniki, wynosi: MGB 120 – 60 szt; MGB 240 – 120 szt; MGB 1100 - 320 szt.
Rozliczenie nastąpi na podstawie co miesięcznych faktur. Do faktury załącznik stanowić będzie karty ewidencji odebranych odpadów zawierająca miejsce miejsce odbioru odpadów i ilość odebranych odpadów w podziale na: ¼ pojemnika, ½ pojemnika, ¾ pojemnika, cały pojemnik = 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 59130,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór odpadów komunalnych pochodzących, od właścicieli nieruchomości na której znajduje się domek letniskowy, lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, obejmuje:1. odbiór i transport odpadów do instalacji zapewnianej przez Zamawiającego, tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe – Toniszewo – Kopaszyn w zakresie frakcji:
1) 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, zbierane w pojemnikach na odpady o pojemnościach: 120l, 240l, odbieranych przez Wykonawcę w terminie od 1 maja do 30 września: regularnie co dwa tygodnie, a w terminie od 1 października do 30 kwietnia odbiór odpadów następuje w terminie uzgodnionym pomiędzy właścicielem nieruchomości a operatorem systemu.
15 01 01 – opakowania z papieru i tektury, zbierane w pojemnikach o pojemnościach: 120l, 240l lub/i w workach o pojemności min. 120l odbieranych, od 1 maja do 30 września: regularnie co miesiąc, a w terminie od 1 października do 30 kwietnia odbiór odpadów następuje w terminie uzgodnionym pomiędzy właścicielem nieruchomości a operatorem systemu metale (20 01 40) opakowania z metali (15 01 04), tworzywa sztuczne (20 01 39), opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02), opakowania wielomateriałowe (15 01 05), zbierane w pojemnikach o pojemnościach: 120l, 240l lub/i w workach o pojemności min. 120 l, odbierane od 1 maja do 30 września: regularnie co miesiąc a w terminie od 1 października do 30 kwietnia odbiór odpadów następuje w terminie uzgodnionym pomiędzy właścicielem nieruchomości a operatorem systemu
1) 15 01 07 – opakowania ze szkła, zbierane w pojemnikach o pojemnościach: 120l, 240l lub/i w workach o pojemności min. 120 l, odbierane od 1 maja do 30 września: regularnie co dwa miesiące a w terminie od 1 października do 30 kwietnia odbiór odpadów następuje w terminie uzgodnionym pomiędzy właścicielem nieruchomości a operatorem systemu
2) 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji, 20 01 08 – odpady kuchenne ulegające bio-degradacji, zbierane w pojemnikach (kubłach) o pojemności min. 120l, odbierane od 1 maja do 30 września: regularnie co dwa tygodnie, a w terminie od 1 października do 30 kwietnia odbiór odpadów następuje w terminie uzgodnionym pomiędzy właścicielem nieruchomości a operatorem systemu. Odbiór ww. odpadów obejmuje również, drzewka bożonarodzeniowe - choinek. Choinki odbierane co najmniej 2 razy w roku w miesiącu styczniu i lutym. Choinki od-bierane w całości bez konieczności ich cięcia, rozdrabniania. Opłatę za zagospodarowanie odpadów poniesie Zamawiający.
2. zapewnienie pojemników służących zbieraniu odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, szklanych i bioodpadów, w ilości 360 sztuk o pojemności 120l i 12 sztuk o pojemności 240l,
3. zapewnienie worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów segregowanych,
o odpowiedniej wytrzymałości i pojemności,
4. działania informacyjne (dostarczenie harmonogramu odbioru odpadów) i edukacyjne (informacja o sposobie zbierania odpadów) w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych
Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą, ryczałtowo, na postawie miesięcznych faktur.
Liczba punktów, nieruchomości na których znajduje się domek letniskowy, lub inna nieruchomość wykorzystywana na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wynosi 88 sztuk. Znajdują się one w: Dębińcu (1sztuka), Klaudii (1sztuka), Margońskiej Wsi (1sztuka), Zbyszewicach (2sztuki), Żoniu (5sztuk), Margoninie (7sztuk), Klotyldzinie (30sztuk), Sypniewie (41sztuk).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 11651,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38880,0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55684,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38880,0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LS-PLUS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881841392
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LS - PLUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LS - PLUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38880,0 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-03 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12355,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12355,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12355,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIĘDZYGMINNE SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661730437
7.3.4) Miejscowość: Toniszewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYGMINNE SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYGMINNE SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12355,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-03 do 2025-12-31INNE PRZETARGI MARGONIN
więcej: przetargi MARGONIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
- Rozbudowa drogi ul. Słowackiego w Głuchołazach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Wykonanie usług polegających na sukcesywnym odbiorze, transporcie oraz zagospodarowaniu bioodpadów (20 01 02) z terenu PSZOK
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.