eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MargoninOdbiór odpadów komunalnych:Cz 1 stan.własność Gminy Margonin;Cz 2 poch,od właścicieli nieruchom na której znajduje się dom letniskowy,lub innej nieruchom wykorzyst na cele rekreacyjno-wypoczynkowe



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych:Cz 1 stan.własność Gminy Margonin;Cz 2 poch,od właścicieli nieruchom na której znajduje się dom letniskowy,lub innej nieruchom wykorzyst na cele rekreacyjno-wypoczynkowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Margonin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Margonin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@margonin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych:Cz 1 stan.własność Gminy Margonin;Cz 2 poch,od właścicieli nieruchom na której znajduje się dom letniskowy,lub innej nieruchom wykorzyst na cele rekreacyjno-wypoczynkowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-791eaeb4-8f6e-45ae-a59e-86ab6e6f0e27

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prow jest w języku
polskim za pośr platformazakupowa.plpod adr https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/lW celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie (wskazane w rozdziale VIII)odbywa się za
pośr platformazakupowa.pli formularza„Wyślij wiadomość do zamawiającego”.Za datę przekazania (wpływu)oświadczeń,
wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośr platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie
przycisku„Wyślij wiadomość do zamawiającego”po których pojawi się komunikat,że wiadomość została wysłana do
zamawiającego.Uwaga! Wykonawca niezalogowany korzystający z“Wyślij wiadomość zamawiającego”,po kliknięciu
przyciskuWyślij,otrzyma na adres mailowy,podany w poluTwój adres e-mail, wiadomość mailową zawierającą kod
uwierzytelniający.Kod należy wpisać w poluKod Uwierzytelniający, a następnie potwierdzić przyciskiemWyślij.Następnie Wykonawca
otrzyma potw wysłania wiadomości.Kod uwierzytelniający jest aktywny przez30 minut od wygenerowania lub do momentu
wygenerowania kolejnego kodu.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośr platformazakupowa.plInformacje
dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji“Komunikaty”.Korespondencja,której zgodnie z obow przep adresatem jest konkretny wykonawca, będzie
przekazywana za pośr platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek
sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego,gdyż system
powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderuSPAM.Zamawiający, zgodnie z Roz Prez RM z
dnia30.12.2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postęp o udziel zam publ lub konkursie(Dz.Uz 2020rpoz.2452),określa
niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj:stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż512 kb/s,komputer klasy PClubMAC o następującej konfiguracji:pamięć
min.2GBRam,procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych-MS Windows7,Mac Os x 10
4,Linux,lub ich nowsze wersje,zainstalowana dowolna,inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,włączona
obsługaJavaScript,zainstalowany program AdobeAcrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,Szyfrowanie na
platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS1.3Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową
stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss)generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegaremGłównego
Urzędu Miar.Wykonawca,przystępując do niniejszego postęp o udziel zam publ:akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regul zamieszczonym na str int pod linkiem w zakładce„Regulamin" oraz uznaje go za
wiążący,zapoznał i stosuje się do Instr składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności
za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl,w szczególności za sytuację,gdy
zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert(np.złożenie oferty w zakładce„Wyślij wiadomość do
zamawiającego”).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedm
postęp ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art.221UstPZP.Zamawiający informuje,że instr korzystania z
platformazakupowa.pldotyczące w szczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,składania ofert oraz
innych czynności podejmowanych w niniejszym postęp przy użyciuplatformazakupowa.plznajdują się w zakładce„Instrukcje dla
Wykonawców" na str int pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. cotygodniowy, regularny odbiór i transport odpadów do instalacji zapewnianej przez Zamawiającego, tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe – Toniszewo – Kopaszyn
w zakresie frakcji: 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 06 – zmieszane odpady opakowaniowe, 15 01 07 – opakowania ze szkła. Opłatę za zagospodarowanie odpadów poniesie Zamawiający,
2. zapewnienie pojemników służących zbieraniu odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, w tym pojemniki: 120l – 3sztuki, 240l – 3sztuki, 1100l – 13 sztuk
Lokalizacja pojemników, punkty odbioru odpadów: Rybakówka, ul. Budzyńska 3, Stadion,
ul. Budzyńska 4, UMIG, ul. Kościuszki 13, MGOK, ul. Powstańców Wlkp. 13, Targowisko,
ul. Stajenna, Cmentarz Studźce, Cmentarz Żoń, GM, baza ul. Kolejowa, GM, baza ul. Ogrodowa, Plaża w Margoninie, Wyciąg nart wodnych.
Szacowana roczna ilość odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – 20 03 01 w podziale na pojemniki, wynosi: MGB 120 – 60 szt; MGB 240 – 120 szt; MGB 1100 - 320 szt.
Rozliczenie nastąpi na podstawie co miesięcznych faktur. Do faktury załącznik stanowić będzie karty ewidencji odebranych odpadów zawierająca miejsce miejsce odbioru odpadów i ilość odebranych odpadów w podziale na: ¼ pojemnika, ½ pojemnika, ¾ pojemnika, cały pojemnik = 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-03 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odbiór odpadów komunalnych pochodzących, od właścicieli nieruchomości na której znajduje się domek letniskowy, lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, obejmuje:
1. odbiór i transport odpadów do instalacji zapewnianej przez Zamawiającego, tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe – Toniszewo – Kopaszyn w zakresie frakcji:
1) 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, zbierane w pojemnikach na odpady o pojemnościach: 120l, 240l, odbieranych przez Wykonawcę w terminie od 1 maja do 30 września: regularnie co dwa tygodnie, a w terminie od 1 października do 30 kwietnia odbiór odpadów następuje w terminie uzgodnionym pomiędzy właścicielem nieruchomości a operatorem systemu.
15 01 01 – opakowania z papieru i tektury, zbierane w pojemnikach o pojemnościach: 120l, 240l lub/i w workach o pojemności min. 120l odbieranych, od 1 maja do 30 września: regularnie co miesiąc, a w terminie od 1 października do 30 kwietnia odbiór odpadów następuje w terminie uzgodnionym pomiędzy właścicielem nieruchomości a operatorem systemu metale (20 01 40) opakowania z metali (15 01 04), tworzywa sztuczne (20 01 39), opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02), opakowania wielomateriałowe (15 01 05), zbierane w pojemnikach o pojemnościach: 120l, 240l lub/i w workach o pojemności min. 120 l, odbierane od 1 maja do 30 września: regularnie co miesiąc a w terminie od 1 października do 30 kwietnia odbiór odpadów następuje w terminie uzgodnionym pomiędzy właścicielem nieruchomości a operatorem systemu
1) 15 01 07 – opakowania ze szkła, zbierane w pojemnikach o pojemnościach: 120l, 240l lub/i w workach o pojemności min. 120 l, odbierane od 1 maja do 30 września: regularnie co dwa miesiące a w terminie od 1 października do 30 kwietnia odbiór odpadów następuje w terminie uzgodnionym pomiędzy właścicielem nieruchomości a operatorem systemu
2) 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji, 20 01 08 – odpady kuchenne ulegające bio-degradacji, zbierane w pojemnikach (kubłach) o pojemności min. 120l, odbierane od 1 maja do 30 września: regularnie co dwa tygodnie, a w terminie od 1 października do 30 kwietnia odbiór odpadów następuje w terminie uzgodnionym pomiędzy właścicielem nieruchomości a operatorem systemu. Odbiór ww. odpadów obejmuje również, drzewka bożonarodzeniowe - choinek. Choinki odbierane co najmniej 2 razy w roku w miesiącu styczniu i lutym. Choinki od-bierane w całości bez konieczności ich cięcia, rozdrabniania. Opłatę za zagospodarowanie odpadów poniesie Zamawiający.
2. zapewnienie pojemników służących zbieraniu odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, szklanych i bioodpadów, w ilości 360 sztuk o pojemności 120l i 12 sztuk o pojemności 240l,
3. zapewnienie worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów segregowanych,
o odpowiedniej wytrzymałości i pojemności,
4. działania informacyjne (dostarczenie harmonogramu odbioru odpadów) i edukacyjne (informacja o sposobie zbierania odpadów) w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych
Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą, ryczałtowo, na postawie miesięcznych faktur.

Liczba punktów, nieruchomości na których znajduje się domek letniskowy, lub inna nieruchomość wykorzystywana na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wynosi 88 sztuk. Znajdują się one w: Dębińcu (1sztuka), Klaudii (1sztuka), Margońskiej Wsi (1sztuka), Zbyszewicach (2sztuki), Żoniu (5sztuk), Margoninie (7sztuk), Klotyldzinie (30sztuk), Sypniewie (41sztuk).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-03 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Margonin,  o którym mowa w art. 9b ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 roku poz.399.), co najmniej w zakresie odpadów o kodach wskazanych w przedmiocie zamówienia.

- posiada wpis do rejestru, o którym mowa   w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z zm.);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Margonin,  o którym mowa w art. 9b ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 roku poz.399.), co najmniej w zakresie odpadów o kodach wskazanych w przedmiocie zamówienia.

- posiada wpis do rejestru, o którym mowa   w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z zm.);

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz ofertowy - załącznik nr 2, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 4, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) zmian systemowych dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi wynikających ze zmiany przepisów prawnych, w tym prawa miejscowego, istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
2) zmian stawki podatku VAT,
3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
4) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych.
3. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
4. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 3 w przypadkach określonych w ust. 1 – 2 każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia wraz ze wskazaniem całkowitej kwoty o jaką wynagrodzenie powinno ulec zmianie i daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy, uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia, załączając uzasadnienie faktyczne i prawne żądanej zmiany.
5. W związku z wskazanymi w ust. 2 okolicznościami dopuszczalne jest adekwatne zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego wykonawcy, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku o którym mowa w ust. 4 kalkulację zmiany kosztów odbioru odpadów, z której wynikać będzie wpływ wprowadzonej zmiany na koszty wykonania przedmiotu Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.