Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017435/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
- 2021/BZP 00017435/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15 (po zmianach)
- 2021/BZP 00024602/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-29
- 2021/BZP 00029425/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089248 z dnia 2021-06-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku Książnicy Pruszkowskiej przy ul. Kraszewskiego 13 w Pruszkowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tbszm.pl/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
sp.z.o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Książnicy Pruszkowskiej przy ul. Kraszewskiego 13 w Pruszkowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91073fa8-856e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017435/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 606075,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wg zestawienia projektowego.
2. Roboty remontowe w pomieszczeniach biurowych oraz wypożyczalni i czytelni
• remont ścian i sufitów,
• remont posadzek,
• wymiana grzejników oraz fragmentów rurażu instalacji c o,
• remont słupów żelbetowych.
3. Roboty remontowe w łazience
• remont posadzek,
• remont nadproża,
• remont ścian i sufitów,
• wymiana grzejników i części rurażu.
4. Roboty remontowe w korytarzu
• remont ścian i sufitów,
• remont posadzek.
5. Roboty remontowe w wiatrołapach
• remont ścian i sufitów,
• remont posadzek.
6. Roboty remontowe dachu nad częścią pomieszczeń Książnicy
• remont płyty stropowej,
• przebudowa sposobu odprowadzenia wód opadowych z fragmentu dachu.
7. Roboty remontowe na dachu przedsionka
• przebudowa sposobu odprowadzenia wód opadowych.
8. Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych
• remont instalacji elektrycznych zasilania, gniazd wtykowych, oświetlenia, tablicy rozdzielczej TR oraz budowę instalacji uziemnienia w części Książnicy Pruszkowskiej.
9. Roboty teletechniczne
• wykonanie instalacji systemu alarmowego wraz z programowaniem,
• Wykonanie instalacji okablowania komputerowego wraz z osprzętem pomocniczym.
10. Zagospodarowanie wnętrza aneksu kuchennego wg projektu aranżacji
• rozbudowa instalacji wod-kan.,
• przyłączenie zlewozmywaka do instalacji ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji,
• zabudowa przyłącza,
• montaż wyposażenia aneksu kuchennego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 613327,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 613327,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613327,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST - TOOR Usługi w Budwnictwie, Tomasz Orzechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222133750
7.3.3) Ulica: Stanisława Wojciechowskiego 36 lok. 238
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613327,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Ciechanowskiej w Pruszkowie na odcinku od ul. Długiej do ul. Rysiej wraz z infrastrukturą techniczną.
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę ul. Wapiennej w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
- Pranie i dzierżawa bielizny szpitalnej jednostek SPZZOZ w Pruszkowie
- "Dostawa artykułów do utrzymania higieny na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie"
- Zakup i dostawa leków, z możliwością składania ofert częściowych
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzcianka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.