eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaDostawa paliw płynnych - benzyny i oleju napędowego oraz dodatku Adblue w systemie bezgotówkowym na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo - Budowlanego Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych – benzyny i oleju napędowego oraz dodatku Adblue w systemie bezgotówkowym na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo - Budowlanego Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1044685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych – benzyny i oleju napędowego oraz dodatku Adblue w systemie bezgotówkowym na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo - Budowlanego Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4d920e6-78c0-4111-ab80-caeaade626fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00018552

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-DG.Db.263.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213660,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa paliw płynnych - benzyny i oleju napędowego oraz dodatku Adblue w systemie bezgotówkowym na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo - Budowlanego Sp. z o.o.
1. Zamówienie obejmuje dostawę paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Przedsiębiorstwa Drogowo - Budowlanego Sp. z o.o.:
1) benzyna bezołowiowa 95 – 3 000 litrów;
2) olej napędowy – 40 000 litrów;
3) dodatek Adblue – 1 000,00 litrów.
2. Wielkości dostawy benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego i dodatku Adblue są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega, iż w okresie realizacji zamówienia ma prawo nie wykorzystać pełnej ilości zapotrzebowania.
3. Zamówienie obejmuje dostawę paliw płynnych spełniających warunki określone obowiązującymi przepisami prawa.
4. Paliwo dostarczane będzie w gatunku odpowiednim do okresu letniego, przejściowego i zimowego, stosownie do aktualnej temperatury otoczenia w dacie tankowania.
5. Zamówienie obejmuje dostawę paliw płynnych realizowanych na mocy koncesji w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (benzyną bezołowiową i olejem napędowym) wymaganej na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) lub równoważnego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi.
6. Dostawa realizowana będzie na stacjach paliw spełniających warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. poz. 1707).
7. Paliwa objęte dostawą powinny spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych zgodnie z:
1) Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. poz. 1018 z późn. zm.),
2) Rozporządzeniem Ministra Przemysłu z dnia 27 grudnia 2024 r.(Dz.U.2024 poz. 1966) w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych.
8. Zakresy wartości dopuszczalnych w zakresie wymagań jakościowych określa norma PN-EN ISO 4259.
9. Wykonawca zapewnia możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych za pomocą karty rozliczeniowej (paliwowej).
10. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, z wykorzystaniem kart rozliczeniowych (paliwowych) umożliwiających dokonywanie transakcji bezgotówkowych.
11. Bezgotówkowy zakup paliwa musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu paliw na stacjach paliwowych należących do Wykonawcy wybranego w toku postępowania, na obszarze całego kraju, niezależnie od miejsca wystąpienia potrzeby uzupełnienia paliwa, ze szczególnym uwzględnieniem województwa podlaskiego.
13. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację w miejscowościach: Sokółka, Dąbrowa Białostocka i Suchowola lub bliskim sąsiedztwie każdej z tych miejscowości tj. maksymalnie do 20km licząc od granic administracyjnych tychże miejscowości, obsługującą rozliczenia bezgotówkowe przy użyciu kart rozliczeniowych (paliwowych) i oferującą w ciągłej sprzedaży asortyment będący przedmiotem zamówienia co najmniej 8 godzin w ciągu doby przez 7 dni w tygodniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

24957000-7 - Dodatki chemiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262391,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262391,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262391,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7740001454

7.3.3) Ulica: Chemików 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262391,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.