Og³oszenie z dnia 2023-02-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00093827/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00125944/01 - Wynik z dnia 2023-03-08
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie konserwacji wind osobowych w Gmachu Mechaniki Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku oraz w Domu Studenckim Wcze¶niak
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: Politechnika Warszawska, PL. Politechniki 1, 00-661 Warszawa
1.5.8.) Numer faksu: Filia w P³ocku, ul. £ukasiewicza 17, 09-400 P³ock, REGON: 000001554-00020, tel. (24) 36-72-221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.plock@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie konserwacji wind osobowych w Gmachu Mechaniki Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku oraz w Domu Studenckim Wcze¶niak
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-79da1e2a-a90d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00089640
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00035247/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.21 ¦wiadczenie us³ug w zakresie konserwacji wind osobowych w Gmachu Mechaniki Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku oraz w Domu Studenckim Wcze¶niak
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 10.8. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych
oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa; Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021, ze wzglêdu na zakoñczenie wspierania przegl±darki Internet Explorer przez firmê Microsoft, stosowanie przegl±darki Internet Explorer nie bêdzie dopuszczalne,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
10.9. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
10.11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
10.12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): XXII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO – W CELU ZWI¡ZANYM Z POWY¯SZYM POSTÊPOWANIEM
22.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w zwi±zku z zapewnieniem stosowania rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r., Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
22.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa,
22.1.2. z inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Warszawskiej mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@pw.edu.pl,
22.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z powy¿szym postêpowaniem,
22.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 lub 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej „ustawa Pzp”,
22.1.5. Administrator bêdzie przetwarzaæ dane osobowego w zakresie procedury maj±cej na celu wy³onienie wykonawcy, a w efekcie zawarcia umowy, moc± której zostanie udzielone zamówienie publiczne. Oznacza to, ¿e danymi chronionymi w zakresie procedury udzielania zamówienia bêd± wszelkie dane osobowe znajduj±ce siê w ofertach i wszelkich innych dokumentach sk³adanych w toku prowadzonego postêpowania przez wykonawcê. Powy¿sze dotyczy danych osobowych tylko osób fizycznych,
takich jak: dane osobowe samych wykonawców sk³adaj±cych ofertê, w tym konsorcjantów, podwykonawców, osób trzecich udostêpniaj±cych swój potencja³, ich pe³nomocników, pracowników, itp.,
22.1.6. jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, ¿e wystarczaj±ce bêdzie wskazanie jedynie tych danych, których Zamawiaj±cy wyra¼nie ¿±da lub tych, które wprost potwierdzaj± spe³nienie wymagañ przez wykonawcê,
22.1.7. Administrator nie zamierza przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy,
22.1.8. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, jednak nie d³u¿ej ni¿ do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z niniejszego postêpowania i zawartej umowy w wyniku tego postêpowania. Ponadto dane te bêd± archiwizowane zgodnie z rozporz±dzeniem
prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 r. nr 14 poz. 67 ze zm.), bêd±cym aktem wykonawczym do ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.),
22.1.9. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp, (...)
Pozosta³e informacje znajduj± siê w pkt 22 w I Rozdziale SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.261.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie konserwacji wind osobowych w Gmachu Mechaniki Politechniki Warszawskiej Filii w P³ocku. Szczegó³owe okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50750000-7 - Us³ugi w zakresie konserwacji wind
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuniêcia drobnych usterek
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji dojazdu na zg³oszenie dotycz±ce uwolnienia ludzi
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Uruchomienie systemu zdalnej diagnostyki urz±dzenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
„¦wiadczenie us³ug w zakresie konserwacji wind osobowych w Domu Studenckim Wcze¶niak”. Szczegó³owe okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50750000-7 - Us³ugi w zakresie konserwacji wind
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuniêcia drobnych usterek
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji dojazdu na zg³oszenie dotycz±ce uwolnienia ludzi
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
7.1. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy bior±cy udzia³ w postêpowaniu spe³niali warunki,o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±ce:
7.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku.
7.1.2. posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku.
7.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w zakresie tego warunku.
7.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ od Wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza:
a) wykazania, ¿e wykona³ lub wykonuje co najmniej 2 us³ugi z obszaru przedmiotu zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. realizowa³ us³ugê konserwacji d¼wigów osobowych), w tym co najmniej 1 z tych us³ug w budynkach mieszkalnych lub budynkach u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿:
- w zakresie Czê¶ci 1: 6 000,00 z³ brutto ka¿da,
- w zakresie Czê¶ci 2: 40 000,00 z³ brutto ka¿da,
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie. Za us³ugê z obszaru zamówienia uznaje siê us³ugê konserwacji windy producenta, który wyprodukowa³ windê w ramach danej Czê¶ci;
b) w zakresie Czê¶ci 1 i 2: skierowania do wykonania zamówienia odpowiednio wykwalifikowanych osób, które posiadaj± do¶wiadczenie oraz kwalifikacje w pracy w us³ugach zwi±zanych z przedmiotem zamówienia i powi±zanych tj.: 1 osobê posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne w zakresie obs³ugi i konserwacji technicznej wydane przez Urz±d Dozoru Technicznego, 1 osobê posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV (grupa I), 1 osobê, posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wy¿szym ni¿ 1 kV (grupa I).
Uwaga: kwalifikacje wymienione wy¿ej, mog± byæ spe³niane ³±cznie przez 1 osobê posiadaj±c± wszystkie trzy ¶wiadectwa lub kwalifikacje wymienione wy¿ej mog± byæ spe³nione ³±cznie przez 2 osoby.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1.1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzieñ sk³adania ofert sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II SWZ. O¶wiadczenie to stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
8.1.2. O¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia zgodnie z przepisem art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego na formularzu zgodnym
z tre¶ci± za³±cznika nr 2 do Rozdzia³u II SWZ.
8.1.3. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (art. 125 ust. 5 Pzp) – na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do Rozdzia³u II SWZ – je¿eli dotyczy!
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.1.1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzieñ sk³adania ofert sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II SWZ. O¶wiadczenie to stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
8.1.2. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (art. 125 ust. 5 Pzp) – na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do Rozdzia³u II SWZ – je¿eli dotyczy!
8.1.3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – na za³±czniku nr 4 do Rozdzia³u II SWZ – je¿eli dotyczy!
8.1.4. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie wykonania us³ug przez poszczególnych wykonawców (na podstawie art. 117 ust. 4) na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 5 do Rozdzia³u II SWZ – je¿eli dotyczy!
8.2. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: (art.274 ust 1):
8.2.1. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, a w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzaæ w szczególno¶ci spe³nienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.1.4. b) Instrukcji dla Wykonawców oraz ma byæ za³±czony na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 6 do Rozdzia³u II SWZ,
8.2.2. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przed podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wykaz musi potwierdzaæ w szczególno¶ci spe³nienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.1.4. a) Instrukcji dla Wykonawców oraz ma byæ za³±czony na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 7 do Rozdzia³u II SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
8.5.1. Formularz Oferta stanowi±cy Rozdzia³ II SWZ wype³niony i podpisany przez osobê/-y upe³nomocnion±/-e do reprezentowania Wykonawcy;8.5.2. Pe³nomocnictwo, lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli umocowanie tej osoby nie wynika z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± oni pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz za³±czaj± do oferty pe³nomocnictwo po¶wiadczaj±ce ten fakt.
10.1. Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy bêdzie ¿±da³ z³o¿enia w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±:
10.1.1. Umowy z podwykonawcami na realizacjê powierzonego im do wykonania przedmiotu zamówienia (jego czê¶ci) i zgodnego z ofert± Wykonawcy - je¿eli planuje on wykonanie czê¶ci przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców,
10.1.2. dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Je¿eli dokument Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, traci wa¿no¶æ przed koñcem terminu realizacji zamówienia, Wykonawca przed³u¿y ubezpieczenie OC, zachowuj±c jego ci±g³o¶æ przez okres realizacji us³ugi i przedstawi odpis (kopiê) dokumentu Zamawiaj±cemu.
10.1.3. o¶wiadczenia dotycz±cego spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê warunku zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zgodnie z przepisem art. 95 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 8 do Rozdzia³u II SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
7.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek dotycz±cy braku podstaw wykluczenia powinien spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców samodzielnie.8.1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
8.1.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± oni pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz za³±czaj± do oferty pe³nomocnictwo po¶wiadczaj±ce ten fakt.
8.1.2. Wspólników spó³ki cywilnej obowi±zuj± przepisy dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 117 ustawy Pzp. Wspólnicy spó³ki cywilnej wraz z ofert± z³o¿± stosowne pe³nomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej umowê spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana tre¶ci umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 prawo zamówieñ publicznych i pod rygorem niewa¿no¶ci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na pi¶mie przedstawi okoliczno¶ci bêd±ce przyczyn± proponowanych zmian.2. Zmiana umowy, o której mowa wy¿ej, mo¿e nast±piæ wy³±cznie w przypadkach:
1) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrze¿eniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych w³a¶ciwo¶ci, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca pos³uguje siê potencja³em podwykonawców);
2) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcê, na realizacjê z udzia³em podwykonawców, z zastrze¿eniem, i¿ podwykonawcy bêd± posiadaæ w³a¶ciwo¶ci niezbêdne, do realizacji danej czê¶ci zamówienia oraz w³a¶ciwo¶ci, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotycz±cym braku podstaw do wykluczenia z postêpowania;
3) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy;
4) wyst±pienia si³y wy¿szej,
5) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadkach okre¶lonych w ust 3.
3. W sytuacji gdy czas trwania umowy przekroczy 6 miesiêcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku:
1) wynagrodzenia jednostkowego brutto - w razie zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego - wynagrodzenie brutto zostanie okre¶lone z uwzglêdnieniem obowi±zuj±cej (aktualnej) stawki podatku;
2) wynagrodzenia jednostkowego netto - w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego
wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiany bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
3) wynagrodzenia jednostkowego netto - w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
4) obni¿enia cen Wykonawcy;
5) wynagrodzenia jednostkowego netto - w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci
wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
Pozosta³e zmiany do umowy zosta³y okre¶lone w par. 9 Projektowanych postanowieñ umowy - Rozdzia³ IV SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-20 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-20 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-21
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktu leczniczego Lutetii (177Lu) vipivotidi tetraxetanum
- Budowa wielofunkcyjnego stawu retencyjnego na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana ¯abiñskich w Warszawie (ETAP I)
- ¦WIADCZENIE US£UG CATERINGOWYCH NA POTRZEBY UKSW W WARSZAWIE
- us³ugi porz±dkowe polegaj±ce na wywozie do utylizacji odpadów typu: gruz, opony, zdekompletowane urz±dzenia elektryczne, elektroniczne (AGD) z terenów administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy.
- Dostawa mebli na potrzeby Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie
- Dostawa akcesoriów do diatermii, wyrobów medycznych i odczynników laboratoryjnych okre¶lonych w 4 pakietach.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie przegl±dów technicznych, serwisu i usuwania awarii w instalacjach Urz±dzeñ Transportu Bliskiego w 2025 r.
- Dostawa i monta¿ d¼wigu w DS Riviera w Warszawie przy ul. Waryñskiego 12 wraz z robotami towarzysz±cymi: budowlanymi, instalacyjnymi i remontowymi oraz wykonanie us³ugi serwisowo-konserwacyjnej
- Wyk.bie¿±cych us³ug remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynno¶æi us³ugowych niezbêdnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.