Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00643865/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku - z podziałem na 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 7 im. K .Przerwy Tetmajera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121316407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowotarska 32A
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182068495
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@p7zak.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p7zak.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb44d7ef-e653-4022-8808-66cce2841c501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku - z podziałem na 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb44d7ef-e653-4022-8808-66cce2841c50
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014975/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643865
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P7.271 – 4/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206354,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:Część 1 - Dostawa pieczywa
L.p Nazwa jm Ilość
1. Chałka z kruszonką szt 80
2. Bułka mała kajzerka 0,06 kg szt 1 800
3. Chleb krojony zwykły 0,60kg szt 500
4. Chleb krojony razowy 0,5kg szt 40
5. Drożdżówka z serem 0,06kg szt 1 000
6. Pączki 0,06kg szt 700
7. Babka jogurtowa kg 60
8. Bułka grahamka 0,10kg szt 650
9. Rogal maślany 0,10kg szt 580
10. Bułeczki maślane małe 0,04kg szt 240
11. Weka 0,40kg szt 160
12. Makowiec drożdżowy kg 12
13. Chleb wieloziarnisty 0,60 kg szt 85
14. Jagodzianki 0,06 kg szt 200
15. Chleb słonecznikowy 0,50 kg szt 200
16. Ciasta szarlotka kg 40
17. Muffinki babeczki szt 200
18 Ciasto ucierane kg 36
19 Drożdżówka cynamonka 0,06kg szt 400
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 16899,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:Część 2 - Dostawa art. spożywczych
L.p Nazwa jm Ilość
1. Galaretka owocowa truskawkowa – 71g szt 200
2. Czekolada mleczna 100g szt 200
3. Płatki typu – Nestle-cynamonowe - Cin-minis 0,25g szt 20
4. Krem czekoladowy – 350g szt 20
5. Ciecierzyca w puszce – 400g szt 40
6. Pieprz mielony biały 15g szt 40
7. Cukier biały 1kg kg 400
8. Cukier puder 0,5kg szt 10
9. Cukier waniliowy 32g szt 160
10. Dżem truskawkowy 280g – niskosłodzony szt 140
11. Ciastka piszinger kg 10
12. Herbata granulowana typu Saga 90g szt 60
13. Kakao ciemne 150 g 10-12% szt 70
14. Sos borowikowy w torebkach 35g szt 20
15. Kasza gryczana 1kg kg 10
16. Kasza jęczmienna 1kg kg 60
17. Cukierki typu mieszanka Wawel - galaretki kg 12
18. Ketchup 500g szt 50
19. Konserwa rybna filet z tuńczyka w oleju 120g szt 70
20. Rozpuszczalna kawa zbożowa 150g szt 60
21. Konserwa rybna filet z makreli w pomidorach 170g szt 140
22. Kukurydza puszka - 400 g szt 30
23. Liść laurowy 6g szt 50
24. Majeranek 8g szt 50
25. Majonez typu kielecki – 310ml szt 40
26. Miód wielokwiatowy -1,20 kg typu Bartnik szt 52
27. Groszek konserwowy 400 g puszka szt 30
28. Brzoskwinia puszka – 850g szt 12
29. Olej kujawski 1l szt 250
30. Pieprz czarny mielony 20g szt 100
31. Płatki kukurydziane 1 kg typu Corn Flakes - Nestle szt 30
32. Przecier pomidorowy 30% - 850g szt 30
33. Ryż biały 1kg kg 80
34. Baton zbożowy typu cinimini – 25g szt 320
35. Sól sodowo-potasowa 1kg kg 100
36. Angielskie ziele – 15g szt 50
37. Makaron 0,4 kg świderki szt 100
38. Makaron 0,4 kg nitki szt 40
39. Makaron 0,4 kg łazanka szt 48
40. Makaron 0,4 kg spaghetti szt 80
41. Makaron 0,4 kg rurki szt 48
42. Płatki owsiane typu górskie 0,5kg szt 20
43. Oregano 8g szt 40
44. Kwasek cytrynowy 20g szt 50
45. Bazylia 8g szt 40
46. Sos do spaghetti w torebkach - 44 g szt 60
47. Kasza kukurydziana 1 kg szt 10
48. Kasza manna 1 kg kg 40
49. Bułka tarta 0,5 kg szt 180
50. Sos słodko-kwaśny słoik 520 g szt 48
51. Budyń śmietankowy 60g szt 60
52. Budyń waniliowy 60g szt 100
53. Jajka klasa xl szt 2 800
54. Kisiel truskawkowy 77 g szt 200
55. Wafelki typu Skawa (paczka po 35 szt.) 20 g szt 30
56. Pieprz ziołowy 20 g szt 30
57. Herbata miętowa-ekspresowa 40g szt 60
58. Kminek mielony szt 20
59. Mąka ziemniaczana 1 kg kg 40
60. Herbata typu Saga 100 szt - torebki 126 g szt 6
61. Sos do spaghetti – słoik 500g szt 32
62. Pasztet drobiowy 160 g szt 80
63. Maka tortowa pszenna typ 450 - 1kg kg 260
64. Sok jabłkowy 1 L 100 % szt 160
65. Sok czarna porzeczka 1 L 100% szt 200
66. Sok multivitamina 1 L szt 260
67. Sok pomarańczowy 1 L 100% szt 264
68. Szczaw w słoiku 180 g szt 30
69. Chrzan tarty 180 g szt 40
70. Kminek cały 20 g szt 40
71. Herbata owocowa – w torebkach 50g szt 50
72. Przecier pomidorowy 30/%- 400g szt 30
73. Przyprawa do kury 20 g / bez soli,cukru, glut. sodu szt 50
74. Papryka słodka 20 g szt 100
75. Sok z marchewki 0,9 L typu Kubuś szt 280
76. Soda oczyszczona 40 g szt 20
77. Ciasteczka zbożowe typu Belvita – 50g szt 640
78. Pałeczki kukurydziane 50 g szt 200
79. Herbatniki zbożowe typu Bebe 16 g (paczka po 48 szt.) szt 40
80. Ciastka biszkopty 140 g szt 80
81. Żurek w torebkach – 46g szt 50
82. Płatki kukurydziane z miodem typu Corn Flakes – Nestle (0,50kg) szt 16
83. Cynamon 15 g szt 80
84. Makaron zacierka 0,25 kg szt 80
85. pieprz cytrynowy- 0,20g szt 80
86. Kasza jaglana 1 kg szt 10
87. Przyprawa typu Kucharek 1000 g szt 40
88. Wafelki kukurydziane -100g szt 60
89. Groszek ptysiowy 80 g szt 72
90. Soczki małe z rurką 0,2 L szt 700
91. Ocet 10 % 0,5 L szt 12
92. Ciasteczka zboż. Owsiane - 185g szt 100
93. Makaron 1 kg gniazda wstążki szt 20
94. Musztarda 28g szt 20
95. Batony typu Kinder mleczna kanapka – 28g szt 320
96. Gałka muszkatołowa 10 g szt 40
97. Wafelki typu Góralki 45g szt 200
98. Oliwa z oliwek 1 L szt 4
99. Masło orzechowe 350 g szt 12
100. Woda mineralna typu Cisowianka 1,5 L szt 800
101. Lubczyk 10 g szt 160
102. Sok z czerwonych pomarańczy 1 L szt 24
103. Sok ananasowy 1 L szt 48
104. Wafelki typu Prince Polo 35 g szt 500
105. Wafelki typu Princesa – 48g szt 200
106. Przyprawa do ryb - 20 g szt 50
107. Kurkuma 20 g szt 40
108. Magi 1 L szt 48
109. Makaron kolanka 0,40kg szt 50
110. Makaron muszelka 0,40kg szt 50
111. Czosnek suszony 20g szt 80
112. Herbata rumiankowa-ekspresowa 40g szt 20
113. Ciastka typu Misie Lubisie 30g szt 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
03142500-3 - Jaja
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 45875,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:Część 3 - Dostawa mięsa i podrobów, wyrobów wędliniarskich, drobiu, wyrobów drobiarskich
L.p Nazwa jm Ilość
1. Kiełbasa szynkowa wieprzowa od 70% mięsa kg 16
2. Kiełbasa typu podwawelska od 70% mięsa kg 20
3. Szynka konserwowa wieprzowa od 70% mięsa kg 20
4. Karczek wieprzowy bez kości kg 60
5. Szynka wieprzowa od 70% mięsa kg 14
6. Polędwica typu wiejska sądecka tradycyjna kg 10
7. Szynka typu szynka pieczona na miodzie sadeckim kg 6
8. Kiełbasa typu żywiecka od 70% mięsa kg 20
9. Szynka z indyka od 70% mięsa kg 12
10. Udko z kurczaka kg 160
11. Szynka typu szynka jak ze starej wsi kg 6
12. Udko z kurczaka wyfiletowane b/k kg 120
13. Porcja rosołowa drobiowa kg 100
14. Schab b/k kg 120
15. Szynka b/k surowa kuleczki kg 140
16. Mięso wołowe – antrykot kg 50
17. Kabanos drobiowy kg 14
18. Łopatka b/k kg 130
19. Pieczeń wołowa kg 120
20. Gulasz wołowy kg 160
21. Filet z indyka kg 80
22. Filet z kurczaka pojedynczy b/k kg 200
23. Pasztet pieczony drobiowy kg 18
24. Szynka gotowa z kurczaka od 70% mięsa kg 4
25. Cielęcina udziec - mięso kg 20
26. Polędwiczki wieprzowe kg 40
27. Kiełbasa biała parzona od 70% mięsa kg 30
28. Żeberka wędzone kąty kg 20
29. Parówki dla najmłodszych od 70% mięsa 0,12kg szt 500
30. Polędwiczka pieczona maślana kg 6
31. Boczek wędzony od 70% mięsa kg 16
32. Kiełbasa typu śląska kg 20
33. Podudzia z kurczaka pałeczka kg 40
34. Pasztet z królika – słoik 180g szt 48
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 45600,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:Część 4 - Dostawa produktów mleczarskich
L.p Nazwa jm Ilość
1. Kefir 350g – 2% szt 100
2. Śmietana 18% 400g szt 800
3. Margaryna typu palma 250g szt 240
4. Mleko 3,2% szt 2 800
5. Masło ekstra 82% 200g szt 1 000
6. Twaróg półtłusty 1000g szt 300
7. Serek homogenizowany – 150g szt 600
8. Ser żółty typu Edamski kg 20
9. Ser żółty typu Złota Gołda z dziurami kg 36
10. Ser żółty salami kg 16
11. Jogurt pitny 250g różne smaki szt 1 200
12. Jogurt w kubku owocowy na deser - 125g szt 500
13. Masło klarowane 1 l szt 8
14. Jogurt naturalny 1 l szt 20
15. Deserki kaszki - 150g szt 320
16. Jogurt typu islandzkiego 140g szt 320
17. Baton twarogowy 40g szt 320
18. Śmietanka 36% 1 l szt 60
19. Serek topiony kremowy – 100g szt 80
20 Deserki serniczki – 150g szt 320
21 Deserki ryż – 150g szt 320
22 Jogurt typu Skyr 140g szt 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15544000-3 - Ser twardy
15530000-2 - Masło
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
15510000-6 - Mleko i śmietana
4.5.5.) Wartość części: 36888,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:Część 5 - Dostawa owoców i warzyw
L.p Nazwa jm Ilość
1. Banany kg 600
2. Buraki czerwone kg 160
3. Cebula kg 140
4. Cytryny kg 30
5. Fasola typu Jaś kg 10
6. Groch łuszczony połówki kg 10
7. Gruszki kg 180
8. Jabłka deserowe kg 800
9. Ananas w puszce 340g szt 12
10. Kalafior szt 50
11. Kapusta biała kg 120
12. Kapusta młoda szt 40
13. Kapusta czerwona kg 36
14. Kapusta kiszona kg 120
15. Kapusta włoska szt 50
16. Mandarynki kg 200
17. Marchew kg 400
18. Ogórki kiszone kg 30
19. Ogórki świeże sezonowe letnie kg 70
20. Ogórki świeże sezonowe zimowe kg 70
21. Ogórki konserwowe szt 80
22. Papryka świeża sezonowa letnia kg 30
23. Papryka świeża zimowa kg 24
24. Pieczarki kg 30
25. Pietruszka korzeń kg 140
26. Pomidor sezonowy letni kg 100
27. Pomidor sezonowy zimowy kg 60
28. Fasolka szparagowa kg 20
29. Czosnek szt 140
30. Rzodkiew szt 60
31. Sałata lodowa sezon letni szt 60
32. Sałata lodowa sezon zimowy szt 60
33. Kapusta pekińska szt 40
34. Seler kg 120
35. Szczypior szt 40
36. Śliwki węgierki kg 40
37. Ziemniaki kg 2 200
38. Ziemniak młody kg 300
39. Pietruszka natka 25g sezonowa letnia szt 100
40. Pietruszka natka 25g sezonowa zimowa szt 100
41. Por kg 30
42. Por młody szt 60
43. Koperek 25g sezonowy letni szt 100
44. Koperek zimowy szt 200
45. Brokuły świeże szt 30
46. Botwinka szt 15
47. Winogrono białe kg 80
48. Kiwi na palecie luz szt 320
49. Brzoskwinia kg 60
50. Pomarańcza kg 240
51. Truskawki świeże polskie kg 80
52. Grzyby suszone – 40g szt 20
53. Cukinia kg 30
54. Arbuz kg 200
55. Czereśnie kg 20
56. Maliny 0,25 kg polskie szt 80
57. Morele kg 40
58. Maliny zagraniczne 125g szt 25
59. Susz owocowy szt 10
60. Ziemniaki młode import kg 150
61. Dynia kg 20
62. Soczewica czerwona kg 12
63. Nektarynka kg 60
64. Borówka amerykańska polska kg 25
65. Suszone morele 1 kg kg 20
66. Melon szt 100
67. Awokado szt 20
68. Borówka amerykańska zagraniczna kg 6
69. Żurawina suszona kg 3
70. Kalarepka szt 20
71. Śliwki suszone kg 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 47144,38 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:Część 6 - Dostawa mrożonek
L.p Nazwa jm Ilość
1. Limonda filet - 5% lodu kg 60
2. Miruna filet z/s - 5% lodu kg 40
3. Mintaj filet - 10% lodu kg 20
4. Dorsz atlantycki b/s -5% lodu kg 50
5. Filet z miruny b/s (170+)- 5% lodu kg 100
6. Truskawki mrożone kg 80
7. Mieszanka kompotowa kg 120
8. Fasolka szparagowa mrożona kg 20
9. Brukselka mrożona kg 10
10. Brokuł mrożony kg 40
11. Kalafior mrożony kg 40
12. Groszek zielony kg 10
13. Szpinak mrożony kg 20
14. Mieszanka jarzynowa kg 60
15. Czarna porzeczka mrożona kg 60
16. Ryba wędzona makrela kg 18
17. Wiśnia mrożona kg 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 13945,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15587,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21885,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15587,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia, Cukiernia Anna Piwowarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490750299
7.3.3) Ulica: Chramcówki
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piekarnia, Cukiernia Anna Piwowarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Piekarnia, Cukiernia Anna Piwowarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15587,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50658,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50658,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50658,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490021590
7.3.3) Ulica: Żmiąca
7.3.4) Miejscowość: Uajnowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-603
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Chełmecki Krzysztof Firma Handlowa
jakie przetargi wygrała firma
Chełmecki Krzysztof Firma Handlowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50658,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38577,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38577,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38577,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000437174
7.3.3) Ulica: Ludowa
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38577,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36176,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51229,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36176,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. Jamróz - Walentyna Jamróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490004917
7.3.3) Ulica: M. Kolbego
7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-730
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36176,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12830,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12830,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12830,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samar Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008314152
7.3.3) Ulica: Tarnowska
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12830,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego"
- Realizacja projektu ,,Cyberbezpieczny Urząd Miasta Zakopane"
- Zakup detektora cyfrowego DR do obrazowania kości długich wraz z modyfikacją stacjonarnego aparatu rentgenowskiego
- Dostawa samochodu służbowego dla Straży Miejskiej w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mleka i produktów mlecznych
- Zakup i dostawa pieczywa oraz wyrobów piekarskich na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Michałowie
- Dostawa artykułów spożywczych (ZP-45/2025)
- 2025 DOSTAWY PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 im. Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.