Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00059986/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół Nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Miechowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Racławicka12
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413821120
1.5.8.) Numer faksu: 413821118
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@miechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_miechow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół Nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d7081b2-8fc9-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027303/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenie i pomocy dydaktycznych dla szkół” w ramach projektu: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół Nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół Nr 1 i Zespołu Szkół Nr 22.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059986/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.272.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 48525,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ekspres do kawy; liczba – 1 sztukaMinimalne parametry:
-ekran dotykowy 5 calowy;
-pojemnik na wodę ponad 2 litry;
-pojemnik na kawę min. 250 g;
-wyjmowany zaparzacz;
-tryb ECO z trybem czuwania;
-program pielęgnacji do czyszczenia, usuwania kamienia, płukania uruchamiane jednym przyciskiem;
-dozownik kawy regulowany do min 14 cm;
-oddzielna przegroda do kawy mielonej i do ziarnistej;
-automatyczny system monitorowania poziomu wody i ziaren kawy;
-jednoczesne przygotowanie 2 filiżanek kawy;
-młynek stożkowy ze stali hartowanej;
-regulowany stopień mielenia kawy;
-wężyk do mleka;
-pojemnik na mleko około 1 litra;
-kolor srebrny lub stalowy;
-gwarancja na 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GPS geodezyjny; liczba – 1 sztukaOdbiornik GNSS oraz oprogramowanie polowe odbiornika GNSS, muszą pochodzić od jednego producenta i być jednej marki.
− ilość kanałów: min 180;
− konstelacje: GPS L1, GLONASS L1, L2,GALILEO E1, E5b, BEIDOU B1;
− częstotliwość aktualizacji pozycji: min. 10HZ;
− dokładność pomiarów RTK: H: 20mm ± 1 ppm (rms), V: 30 mm ± 1 ppm (rms);
− bateria z funkcją wskazania stanu naładowania min. 6000mAh (łączna pojemność dwóch baterii lub więcej) , mogą być baterie wymienne;
− norma odporności: IP67;
− waga odbiornika bez baterii: do 0,450kg;
− możliwość pracy z pochyloną tyczką.
Kontroler polowy smartphone/tablet dedykowany dla odbiornika GNSS z:
− wymiary ekranu: min. 5” ;
− rozdzielczość: 2340 x 1080 px , technologia IPS;
− system operacyjny: Android wersja min. 9.0 lub wyższa;
− procesor: min. 1.5 GHz min. ośmiordzeniowy;
− pamięć RAM: min. 6GB / ROM min. 100GB;
− wbudowany aparat : min. 8Mpx;
− wbudowany modem 4G LTE;
− wbudowany sensor lokalizacji GPS, Glonass, Beidou, Galileo;
− łączność i wymiana danych: Wi-Fi, Bluetooth min. 4.2, min. USB 3.x;
− norma odporności na wodę i pył: IP68 oraz normy MIL-D MIL-STD-810H.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
4.5.5.) Wartość części: 19512,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mobilny wózek na laptopy – 1 sztukaParametry minimalne środka trwałego:
Minimalne parametry:
a) ilość skrytek na laptopy: 16;
b) wymiary zewnętrzne: 892 x 920 x 452 mm.
Wyposażenie urządzenia:
a) zabezpieczenie przeciążeniowe i przeciwprzepięciowe;
b) uchwyty do przemieszczania zamontowany po obu stronach;
c) przewód przyłączeniowy o długości min. 3 m;
d) cztery kółka jezdne, w tym dwa z hamulcem. Powierzchnia toczona kółek wykonana z gumy nie brudzącej powierzchnie;
e) krawędzie wózka zabezpieczone za pomocą gumowych narożników;
f) drzwi wózka wyposażony w zamek zabezpieczający z blokadą w 2 -ch punktach;
g) wierzch wózka pokryty blatem z melaniny gr. 18mm;
h) w korpusie lub bocznych ścianach wózka są otwory wentylacyjne do cyrkulacji powietrza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Profesjonalny wyparzacz do naczyń – 1 sztukaCechy produktu:
-Wyparzacz gastronomiczny ma służyć do dezynfekcji,
-Cykl wyparzania - krótki około 5-10 minut.
-Załadunek komory to co najmniej 15 talerzy lub co najmniej 3 kg sztućców.
-Wyposażanie wyparzacza :
-kosz na talerze (co najmniej 15 sztuk)
-kosz na sztućce
-uchwyty do wyjmowania koszy
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 2369,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przecinarka plazmowa – 1 sztukaPrzecinarka przeznaczone do ręcznego lub maszynowego cięcia plazmą powietrzną wykonanych ze stali węglowych i stopowych, aluminium i jego stopów, mosiądzu, miedzi, a także żeliwa. Palnik umożliwia cięcie w miejscach trudno dostępnych i we wszystkich możliwych pozycjach.
-Napięcie zasilania - 400V
-Płynna regulacja prądu cięcia
-Sprawność minimalna - 50%
-Grubość cięcia jakościowe min 15 mm / rozdzielające min 20 mm
-Zalecane ciśnienie pracy nie więcej niż 8 bar
-Przycisk wyboru - 2t lub 4t
-Pokrętło regulacji prądu cięcia z wyświetlaczem prądu cięcia
-Przycisk wyboru trybu - praca lub test gazu
-Transport do zamawiającego w cenie urządzenia
-Instrukcja w języku polskim
-Certyfikat CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42632000-5 - Obrabiarki sterowane komputerowo do metalu
4.5.5.) Wartość części: 2069,10 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgrzewarka punktowa – 1 sztukaStacjonarna zgrzewarka punktowa do zgrzewania blach stalowych o grubości co najmniej do 3 mm.
Charakterystyka urządzenia:
-Regulacja prądu zgrzewania
-Regulacja czasu zgrzewania.
-Elektrody chłodzone cieczą.
-Napięcie zasilania – 400V
-Max. Siła docisku - nie mniejsza niż 150 N
-Klasa zabezpieczenia - IP21 lub wyższa
-Instrukcja w języku polskim
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262670-8 - Obróbka metali
4.5.5.) Wartość części: 4544,71 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wiertarko-frezarka – 1 sztukaMaszyna przeznaczona do:
-Wiercenia, rozwiercania i rozszerzania otworów min do 30mm w stali oraz min 40 mm w żeliwie
-Gwintowania min do 12 mm
-Frezowania min do szerokości 75 mm
-Frezowania wrębu min do 15 mm
-Możliwość cięcia i frezowania czołowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42637000-0 - Obrabiarki do wiercenia, strugania lub frezowania metalu
4.5.5.) Wartość części: 11900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6719,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONE PLEX Katarzyna Bendig
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384026938
7.3.3) Ulica: Kamierowska
7.3.4) Miejscowość: Skarszewy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-17Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOLINE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262643328
7.3.3) Ulica: Knurowska
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-17Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4285,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWIPOL Marcin Marzec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363966900
7.3.3) Ulica: Osiedle Stefana Żeromskiego
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-21Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4624,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONE PLEX Katarzyna Bendig
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384026938
7.3.3) Ulica: Kamierowska
7.3.4) Miejscowość: Skarszewy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-17Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3282,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3869,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3869,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżzynieryjne Martex Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021829587
7.3.4) Miejscowość: Gorzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-405
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3869,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-17Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7918,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7918,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7918,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12473,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14637,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONE PLEX Katarzyna Bendig
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384026938
7.3.3) Ulica: Kamierowska
7.3.4) Miejscowość: Skarszewy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14637,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-17INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawa sprzętu do wykonywania zabiegów ablacji wraz z dzierżawą urządzeń dla Szpitala św. Anny w Miechowie
- Dostawa używanego samochodu specjalnego, ciężarowego 4x4 wraz z osprzętem - III postępowanie
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy ul. B Prusa 2 w Miechowie
- Przebudowa kancelarii L-ctwa Skała
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Gdyni przez okres 36 miesięcy
- Zakup zabezpieczeń i sprzętu przeciwko szkodom wyrządzanym przez zwierzęta objęte ochroną gatunkową
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej"
- "Dostawa wyposażenia do Urzędu Miejskiego w Strzyżowie" w ramach projektu pn. "Adaptacja środowiska pracy Urzędu Miejskiego w Strzyżowie"
- Dostawa doposażenia sprzętu pracowni zamawianego w ramach projektu pt. "Kompetencje zawodowe - szansą na lepsze jutro III"
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Urządzenia sterylizujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.