Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00425683/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie stałego nadzoru eksploatacyjnego i okresowych konserwacji systemów przeciwpożarowych, gaszenia gazowego i klap dymowych eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chmielna 27/33
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-748
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583078228
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karolina.wegrzynowska@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie stałego nadzoru eksploatacyjnego i okresowych konserwacji systemów przeciwpożarowych, gaszenia gazowego i klap dymowych eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a54619d4-568f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00245148/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonywanie stałego nadzoru eksploatacyjnego i okresowych konserwacji systemów przeciwpożarowych, gaszenia gazowego i klap dymowych eksploatowanych w jednostkach organiz. Oddziału ZUS w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425683/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 100000/271/13/2022-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 354856,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w siedzibie i jednostkach terenowych Zamawiającego usługi polegającej na wykonywaniu serwisu następujących systemów:
1) sygnalizacji pożaru,
2) klap dymowych,
3) gaszenia gazowego,
- zwanych dalej „systemami”
2. Przez „serwis" należy rozumieć wykonywanie:
1) Stałego nadzoru eksploatacyjnego systemów, w celu utrzymania ich w stanie sprawności technicznej;
2) okresowych przeglądów konserwacyjnych.
3. Serwis ma na celu:
1) utrzymywanie Systemów w stanie sprawności technicznej;
2) zapobieganie awariom Systemów.
4. Jednostki terenowe ZUS Oddział w Gdańsku, w których będą prowadzone czynności Serwisu:
a) Inspektorat w Wejherowie, przy ul. Sobieskiego 294 i 294A;
b) Jednostka org. w Gdańsku, przy ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A;
c) Inspektorat w Starogardzie Gdańskim, przy ul. Piłsudskiego 4;
d) Inspektorat w Gdyni, przy ul. Władysława IV 24;
e) Jednostka org. w Gdańsku, przy ul. Chlebnickiej 3/8;
f) Inspektorat w Gdańsku Wrzeszczu, przy ul. Tuwima 9;
g) Inspektorat w Malborku, przy ul. Dworcowej 1B;
h) Inspektorat w Sztumie, przy ul. Mickiewicza 34;
i) Inspektorat w Kwidzynie, przy ul. Piłsudskiego 29A;
j) Inspektorat w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Wita Stwosza 7;
k) Inspektorat w Kartuzach, przy ul. Ceynowy 5;
l) Oddział w Gdańsku, przy ul. Chmielnej 27/33.
m) Inspektorat w Tczewie przy ul. Jagiellońskiej 55
n) Biuro Terenowe w Sopocie przy ul. Al. Niepodległości 796,
o) Inspektorat w Pucku przy ul. Orzeszkowej 3,
p) Inspektorat w Kościerzynie przy ul. 3 Maja 9B
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2A do SWZ.
Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2023r., zgodnie z szczegółowymi terminami realizacji wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 2B do SWZ.
cd RODO:
3. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie, dotyczące wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13
lub art. 14 RODO - treść oświadczenia została zawarta w Formularzu oferty, stanowiącym Zał.nr 1A do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum: Konsorcjant 1 - Lider: Agencja Usług Elektronicznych Zdzisław Moritz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konsorcjant 2: ETA Dariusz Eron
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841018716
7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 19B/13
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-390
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Usługowe "SUPONEX" Sp. z o.o. - wykonywanie serwisu systemów przeciwpożarowych SIEMENS FC700A oraz systemów oddymiania i zamknięć ogniowych D+H w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA USŁUG ELEKTRONICZNYCH ZDZISŁAW MORITZ
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA USŁUG ELEKTRONICZNYCH ZDZISŁAW MORITZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.