Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00055909/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003449284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 16
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32/388-67-51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz@mopr.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopr.bytom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mopr-bytom.logintrade.net/zapytania_email,188200,a5961f87a7477e8762739a314246a85e.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ed47f3-8a96-41c6-a520-b2a6da0ccded
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038411/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00055909
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 196770,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności świadczonych przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym osoby dorosłe i dzieci) świadczone przez osoby z kwalifikacjami potwierdzonymi dyplomem w zawodzie: terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, opiekunki środowiskowej;
2) specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym osoby dorosłe i dzieci) świadczone przez osoby z kwalifikacjami potwierdzonymi dyplomem w zawodzie: psychologa, pedagoga, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej lub fizjoterapeuty.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji (SWZ).
3. Zamawiający zastrzega, iż ilość godzin przewidzianych do realizacji przez osoby, o których mowa w ust. 1 ma charakter prognozowany i może ulec zmianie w zależności od koniecznych do wykonania specjalistycznych usług opiekuńczych. Rzeczywista ilość godzin usług świadczonych przez daną grupę osób i tym samym liczba osób korzystających z tej formy pomocy w poszczególnych okresach rozliczeniowych będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego.
4. Wykonawca winien posiadać w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
5. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji (SWZ).
6. Zamawiający nie podzielił postępowania na części. Powody niedokonania podziału postępowania na części:
1) niniejsze zamówienie stanowi część zamówień na usługi, które zostały objęte odrębnymi postępowaniami, a ich łączna szacowana wartość wyrażona w złotych jest mniejsza niż równowartość kwoty 750 000 euro;
2) przedmiot zamówienia dotyczy usług jednorodnych niewymagających specyficznej wiedzy, zaangażowania Wykonawców różnych branż i specjalizacji, tj. nie jest adresowany do kilku wyspecjalizowanych sektorów MŚP, co mogłoby stanowić podstawę do rozważenia dokonania podziału zamówienia na kilka części. Każdy z Wykonawców musi dysponować odpowiednim wyposażeniem, kadrą i świadczyć usługi w ten sam sposób. Przez brak podziału zamówienia na części zapewniona zostaje jednolitość świadczenia usług oraz zwiększa się odpowiedzialność Wykonawcy za rezultat końcowy. Wyłonienie więcej niż jednego Wykonawcy świadczącego usługi opiekuńcze zaburzyłoby tą równowagę i nie byłoby niczym uzasadnione. Zamawiający nie może dopuścić do sytuacji, gdzie za tę samą czynność dokonywałby zapłaty według odmiennych stawek wynikających z treści oferty;
3) podział zamówienia na części jest niecelowy, gdyż zamówienie realizowane jest w ramach jednego zadania, a podział wiązałby się z ryzykiem nie zrealizowania zamówienia w pełnym zakresie i w odmienny sposób z uwagi na ryzyko np. braku ofert na wszystkie części postępowania;
4) zamówienie objęte niniejszym postępowaniem jest w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw, a warunki zamówienia określone zostały na minimalnym poziomie.
7. Zamawiający wymaga:
1) zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp) przez cały okres realizacji zamówienia osób, które będą wykonywać prace administracyjno-biurowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz osoby/osób pełniącej/-ych funkcję koordynatora specjalistycznych usług odpowiedzialnego/-ych za realizację przedmiotu zamówienia (tj. pełniącego/pełniących nadzór nad całokształtem realizacji zamówienia i odpowiadającego/-ych za sprawne i rzetelne prowadzenie całej dokumentacji dotyczącej świadczenia usług oraz koordynowanie pracy osób bezpośrednio wykonujących usługi). Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio do podwykonawców. Określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia tej osoby/osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tej osoby/osób oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych;
2) posiadania przez Wykonawcę siedziby lub miejsca do stałego kontaktu na terenie gminy Bytom w celu załatwiania wszelkich spraw merytorycznych, administracyjno-biurowych i innych związanych ze świadczeniem usług objętych przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie podwykonawcom wykonania części zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196763,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196763,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196763,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): lider konsorcjum: ANERI Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: członek konsorcjum: REH-MED Mirosław Wyszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368235531
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 20
7.3.4) Miejscowość: Ossy
7.3.5) Kod pocztowy: 42-624
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196763,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wycena składników majątku SRK S.A. oraz majątku niebędącego własnością SRK S.A. [...] dla części obejmującej województwo dolnośląskie...
- "Naprawa rur" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- "Dostawa śrub i elementów złącznych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Grupowe ubezpieczenie na życie dla pracowników Opery Śląskiej w Bytomiu oraz członków ich rodzin
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- Usługi opieki wytchnieniowej dla mieszkańców Gminy Lisewo
- "Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 40 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.04.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.