eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójSukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. (II)



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090202 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 4

1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748115470

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.kostecka@uzdrowisko-ladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5b20173-a0ee-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037283/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2422665,58 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 451303,33 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
– wg zał. nr 1a do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15811000-6 - Pieczywo

15811100-7 - Chleb

15811200-8 - Rogaliki

15811400-0 - Bułeczki

15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

4.5.5.) Wartość części: 187061,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy jaj dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
– wg zał. nr 1b do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 33932,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy mrożonek dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
– wg zał. nr 1c do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 52053,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy wody mineralnej dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
– wg zał. nr 1d do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 15386,28 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do Sekretariatu dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
– wg zał. nr 1e do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15821200-1 - Herbatniki słodkie

15831200-4 - Cukier biały

15842300-5 - Wyroby cukiernicze

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 1902,53 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy makreli wędzonej dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
– wg zał. nr 1f do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15234000-7 - Ryby wędzone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15241500-4 - Makrela

4.5.5.) Wartość części: 3478,70 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy oleju dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
– wg zał. nr 1g do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15411100-3 - Olej roślinny

15411110-6 - Oliwa z oliwek

4.5.5.) Wartość części: 19018,50 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy produktów przemiału ziarna i skrobi dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
– wg zał. nr 1h do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

15612100-2 - Mąka pszenna

15612210-6 - Mąka kukurydziana

15613311-1 - Płatki kukurydziane

15613313-5 - Muesli lub produkty równoważne

15613380-5 - Płatki owsiane

15614000-5 - Ryż przetworzony

15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe

4.5.5.) Wartość części: 53647,49 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
– wg zał. nr 1i do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221000-6 - Warzywa

4.5.5.) Wartość części: 39711,93 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy mrożonek do Restauracji Wojciech dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
– wg zał. nr 1j do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 472,50 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do Restauracji Wojciech dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
– wg zał. nr 1k do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03222110-7 - Owoce tropikalne

15842200-4 - Produkty z czekolady

15871210-9 - Sos sojowy

15871260-4 - Sosy

4.5.5.) Wartość części: 10318,07 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy napojów i soków do Restauracji Wojciech dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
– wg zał. nr 1l do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.5.5.) Wartość części: 3436,50 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy alkoholu do Restauracji Wojciech dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
– wg zał. nr 1ł do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15900000-7 - Napoje, tytoń i produkty podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15911100-8 - Wódki

15911200-9 - Likiery

15930000-6 - Wina

15961000-2 - Piwo

4.5.5.) Wartość części: 24403,71 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy kawy ziarnistej do Restauracji Wojciech dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
– wg zał. nr 1m do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15861000-1 - Kawa

4.5.5.) Wartość części: 6480,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233103,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233103,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233103,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Henryk Sobolewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811056694

7.3.3) Ulica: Fabryczna 12

7.3.4) Miejscowość: Lądek Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 57-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233103,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-07 do 2022-06-06

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35628,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57634,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35628,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ferma w Mesznie Mirosław Strzelecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7530008674

7.3.3) Ulica: Grodkowska 15A

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35628,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-07 do 2022-06-06

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45280,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59975,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45280,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nordis Chłodnie Polskie Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942474506

7.3.3) Ulica: Innowacyjna 6

7.3.4) Miejscowość: Wróblowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-330

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45280,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-07 do 2022-06-06

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23288,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24734,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23288,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: Żołnierska 20

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23288,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-07 do 2022-06-06

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż w pozycji nr 12 formularza cenowego: Herbata owocowo - ziołowa ekspresowa - pakowana 60 szt ( 6x 10 kopertek - 6 smaków: malina, malina z dzika różą, aronia z maliną, owoce lasu, mięta z cytryną, melisa z pigwą) - typu "Herbapol - Herbaciarnia kolekcja 6 smaków" lub równoważna, Wykonawcy zaproponowali różne stawki podatku VAT.
Firma Lactis zaproponowała stawkę podatku VAT w wysokości 8%, natomiast firma Polaris stawkę w wysokości 23%.
Zamawiający zwrócił się o wyjaśnienia zaproponowanej stawki podatku VAT do Wykonawców w dniach: 07.05.2021r. i 11.05.2021r. do firmy Lactis i w dniu 07.05.2021r. do firmy Polaris.
Firma Lactis zaproponowała stawkę podatku VAT w wysokości 8% zgodną z fakturami zakupu.
W odpowiedzi na wezwanie z dnia 11.05.2021 r. do złożenia wyjaśnień poinformowano, że w poz. 12 – HERBATA OWOCOWO – ZIOŁOWA EKSPRESOWA – PAKOWANA 6O szt. zastosowano stawkę zgodną 8% zgodnie z informacją producenta, na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 106 z późn. zmianami), załącznik nr 3 do ustawy, CN 2106 90 98.
Firma Polaris zaproponowała stawkę podatku VAT w wysokości 23 %, informując, że herbata, którą zaproponowali jest herbatą czarną aromatyzowaną, stąd: kod CN 0902 „Herbata, nawet aromatyzowana” właściwa stawka VAT to 23 % zgodnie z art. 146aa ust. 1 pkt 1 ustawy o VAT.
Wobec powyższych wyjaśnień Wykonawców, Zamawiający nie jest w stanie ustalić prawidłowej stawki podatku VAT dla pozycji herbata owocowo- ziołowa ekspresowa i z tego powodu zdecydował się unieważnić postepowanie w tej części zamówienia. Zgodnie z zasadą równego traktowania wykonawców, oferty musza być porównywalne, a więc ich ceny muszą być obliczone na podstawie tych samych reguł, a stawka podatku VAT stanowi istotny element kalkulacji ceny. Postepowanie obarczone jest więc niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1893,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2233,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3523,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4108,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3523,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Lactis Andreasik, Lis Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831000142

7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 40

7.3.4) Miejscowość: Kłodzko

7.3.5) Kod pocztowy: 57-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3523,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-07 do 2022-06-06

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21791,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24747,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21791,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Lactis Andreasik, Lis Sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831000142

7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 40

7.3.4) Miejscowość: Kłodzko

7.3.5) Kod pocztowy: 57-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21791,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-07 do 2022-06-06

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55509,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58119,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55509,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: Żołnierska 20

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55509,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-07 do 2022-06-06

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39098,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39098,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39098,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Lactis Andreasik, Lis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831000142

7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 40

7.3.4) Miejscowość: Kłodzko

7.3.5) Kod pocztowy: 57-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39098,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-07 do 2022-06-06

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nordis Chłodnie Polskie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942474506

7.3.3) Ulica: Innowacyjna 6

7.3.4) Miejscowość: Wróblowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-330

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-07 do 2022-06-06

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15286,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15286,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15286,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Lactis Andreasik, Lis Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831000142

7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 40

7.3.4) Miejscowość: Kłodzko

7.3.5) Kod pocztowy: 57-530

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15286,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-07 do 2022-06-06

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.