Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037283/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090202 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748115470
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.kostecka@uzdrowisko-ladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5b20173-a0ee-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037283/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2422665,58 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 451303,33 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.– wg zał. nr 1a do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
15811100-7 - Chleb
15811200-8 - Rogaliki
15811400-0 - Bułeczki
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 187061,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy jaj dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.– wg zał. nr 1b do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 33932,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy mrożonek dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.– wg zał. nr 1c do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 52053,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy wody mineralnej dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.– wg zał. nr 1d do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 15386,28 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do Sekretariatu dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.– wg zał. nr 1e do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15821200-1 - Herbatniki słodkie
15831200-4 - Cukier biały
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 1902,53 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy makreli wędzonej dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.– wg zał. nr 1f do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15234000-7 - Ryby wędzone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15241500-4 - Makrela
4.5.5.) Wartość części: 3478,70 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy oleju dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.– wg zał. nr 1g do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411100-3 - Olej roślinny
15411110-6 - Oliwa z oliwek
4.5.5.) Wartość części: 19018,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy produktów przemiału ziarna i skrobi dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.– wg zał. nr 1h do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15612100-2 - Mąka pszenna
15612210-6 - Mąka kukurydziana
15613311-1 - Płatki kukurydziane
15613313-5 - Muesli lub produkty równoważne
15613380-5 - Płatki owsiane
15614000-5 - Ryż przetworzony
15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe
4.5.5.) Wartość części: 53647,49 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.– wg zał. nr 1i do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221000-6 - Warzywa
4.5.5.) Wartość części: 39711,93 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy mrożonek do Restauracji Wojciech dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.– wg zał. nr 1j do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 472,50 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do Restauracji Wojciech dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.– wg zał. nr 1k do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222110-7 - Owoce tropikalne
15842200-4 - Produkty z czekolady
15871210-9 - Sos sojowy
15871260-4 - Sosy
4.5.5.) Wartość części: 10318,07 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy napojów i soków do Restauracji Wojciech dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.– wg zał. nr 1l do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 3436,50 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy alkoholu do Restauracji Wojciech dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.– wg zał. nr 1ł do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15900000-7 - Napoje, tytoń i produkty podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15911100-8 - Wódki
15911200-9 - Likiery
15930000-6 - Wina
15961000-2 - Piwo
4.5.5.) Wartość części: 24403,71 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy kawy ziarnistej do Restauracji Wojciech dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.– wg zał. nr 1m do SWZ i zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) wg zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15861000-1 - Kawa
4.5.5.) Wartość części: 6480,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233103,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233103,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233103,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Henryk Sobolewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811056694
7.3.3) Ulica: Fabryczna 12
7.3.4) Miejscowość: Lądek Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-540
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233103,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-07 do 2022-06-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35628,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57634,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35628,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ferma w Mesznie Mirosław Strzelecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7530008674
7.3.3) Ulica: Grodkowska 15A
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35628,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-07 do 2022-06-06Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45280,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59975,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45280,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nordis Chłodnie Polskie Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942474506
7.3.3) Ulica: Innowacyjna 6
7.3.4) Miejscowość: Wróblowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NORDIS" CHŁODNIE POLSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"NORDIS" CHŁODNIE POLSKIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45280,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-07 do 2022-06-06Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23288,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24734,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23288,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23288,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-07 do 2022-06-06Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż w pozycji nr 12 formularza cenowego: Herbata owocowo - ziołowa ekspresowa - pakowana 60 szt ( 6x 10 kopertek - 6 smaków: malina, malina z dzika różą, aronia z maliną, owoce lasu, mięta z cytryną, melisa z pigwą) - typu "Herbapol - Herbaciarnia kolekcja 6 smaków" lub równoważna, Wykonawcy zaproponowali różne stawki podatku VAT.
Firma Lactis zaproponowała stawkę podatku VAT w wysokości 8%, natomiast firma Polaris stawkę w wysokości 23%.
Zamawiający zwrócił się o wyjaśnienia zaproponowanej stawki podatku VAT do Wykonawców w dniach: 07.05.2021r. i 11.05.2021r. do firmy Lactis i w dniu 07.05.2021r. do firmy Polaris.
Firma Lactis zaproponowała stawkę podatku VAT w wysokości 8% zgodną z fakturami zakupu.
W odpowiedzi na wezwanie z dnia 11.05.2021 r. do złożenia wyjaśnień poinformowano, że w poz. 12 – HERBATA OWOCOWO – ZIOŁOWA EKSPRESOWA – PAKOWANA 6O szt. zastosowano stawkę zgodną 8% zgodnie z informacją producenta, na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 106 z późn. zmianami), załącznik nr 3 do ustawy, CN 2106 90 98.
Firma Polaris zaproponowała stawkę podatku VAT w wysokości 23 %, informując, że herbata, którą zaproponowali jest herbatą czarną aromatyzowaną, stąd: kod CN 0902 „Herbata, nawet aromatyzowana” właściwa stawka VAT to 23 % zgodnie z art. 146aa ust. 1 pkt 1 ustawy o VAT.
Wobec powyższych wyjaśnień Wykonawców, Zamawiający nie jest w stanie ustalić prawidłowej stawki podatku VAT dla pozycji herbata owocowo- ziołowa ekspresowa i z tego powodu zdecydował się unieważnić postepowanie w tej części zamówienia. Zgodnie z zasadą równego traktowania wykonawców, oferty musza być porównywalne, a więc ich ceny muszą być obliczone na podstawie tych samych reguł, a stawka podatku VAT stanowi istotny element kalkulacji ceny. Postepowanie obarczone jest więc niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1893,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2233,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3523,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4108,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3523,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Lactis Andreasik, Lis Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831000142
7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 40
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3523,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-07 do 2022-06-06Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21791,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24747,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21791,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Lactis Andreasik, Lis Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831000142
7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 40
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "LACTIS" ANDREASIK, LIS SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "LACTIS" ANDREASIK, LIS SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21791,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-07 do 2022-06-06Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55509,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58119,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55509,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "LACTIS" ANDREASIK, LIS SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "LACTIS" ANDREASIK, LIS SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55509,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-07 do 2022-06-06Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39098,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39098,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39098,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Lactis Andreasik, Lis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831000142
7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 40
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39098,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-07 do 2022-06-06Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nordis Chłodnie Polskie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942474506
7.3.3) Ulica: Innowacyjna 6
7.3.4) Miejscowość: Wróblowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "LACTIS" ANDREASIK, LIS SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "LACTIS" ANDREASIK, LIS SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-07 do 2022-06-06Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15286,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15286,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15286,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Lactis Andreasik, Lis Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831000142
7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 40
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NORDIS" CHŁODNIE POLSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"NORDIS" CHŁODNIE POLSKIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15286,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-07 do 2022-06-06Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Udrożnienie i remont dróg na terenie miejscowości Radochów i Trzebieszowice
- Sukcesywne dostawy ciekłego azotu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika do Szpitala Uzdrowiskowego "Jubilat" w Lądku Zdrój.
- Przebudowa drogi gminnej nr 1119857D - ul. Konopnickiej oraz odcinka drogi gminnej nr 119842D ul. Spacerowej w Lądku-Zdroju
- Wykonanie remontu dachu budynku głównego Centrum Kultury i Rekreacji w Lądku-Zdroju
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.