Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odbudowa placówek oświatowych w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 – wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LĄDEK-ZDRÓJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Rozwoju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748117884
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa placówek oświatowych w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 – wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faf98bff-e49a-4aa6-94b6-491a67fe8df2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00080966/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Odbudowa placówek oświatowych w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10815663.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1081566
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera ROZDZ. VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule związane z ochroną danych osobowych zawiera Rozdz. XXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzule związane z ochroną danych osobowych zawiera Rozdz. XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WR.271.4.2025.206
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9700000 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 567845,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie skutków powodzi poprzez modernizację Szkoły Podstawowej nr 1 w Lądku-Zdroju w zakresie wykonania izolacji poziomej ścian fundamentowych.
2. Inwentaryzacja stanu istniejącego: Na podstawie dokonanej wizji i wykonanych odkrywek, stwierdzono następujący stan techniczny zalanych pomieszczeń piwnicy w budynku głównym szkoły podstawowej:
pomieszczenia szatni, komunikacji, sali lekcyjnej i pomieszczeń technicznych zalane na całej wysokości,
wilgotność ścian od 34 % do 52 % (pomiar trzy tygodnie po zalaniu),
wilgotność ścian murowanych z cegły i kamienia, po skuciu tynków, od 16 do 31 % (pomiary początek grudnia 2024 r.),
wilgotność istniejących posadzek betonowych (po usunięciu płytek) od 15 % do 23 % (pomiary początek grudnia 2024 r.),
w wyniku zalania pomieszczeń, uszkodzeniom uległy posadzki z płytek, tynki wewnętrzne na ścianach i sufitach, instalacja elektryczna, stolarka drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, stolarka okienna z PCV,
3. Zakres zamówienia przewiduje następujące roboty budowlane:
ROBOTY BUDOWLANE WEWNĘTRZNE
tymczasowe oświetlenie pomieszczeń halogenami,
inwentaryzacja wszystkich ścian w piwnicy, celem sprawdzenia czy w poszczególnych murach ścian fundamentowych, nie występują elementy instalacji sanitarnych i elektrycznych,
wykonanie otworów technicznych pod linę diamentową, co około 1,00 m, grubość ścian zmienna. Grubość ścian pokazano na rzucie piwnicy – zał. nr 1 do OPZ,
zabezpieczenie i oklejenie ścian przed zabrudzeniem,
wykonanie izolacji poziomej poprzez cięcie ścian fundamentowych w poziomie liną diamentową (materiał – cegła, kamień, łupek, beton, żelbet). Poziom cięcia wstępnie zaprojektowano 30 – 40 cm poniżej parapetów okiennych, docelowo jak najniżej jest to możliwe. Wybór technologii wykonania izolacji poziomej ścian fundamentowych, poprzez cięcie liną diamentową, wynika z różnych materiałów, z których wykonano ściany fundamentowe – cegła, kamień łamany, otoczaki, łupek. Ściany murowane nie mają poziomej spoiny, aby zastosować inna technologię,
zaprojektowano cięcie liną diamentową, gdyż takie rozwiązanie pozwala zapobiegać uszkodzeniom konstrukcji betonowych, murowych, czy kamiennych, uzyskując gładką powierzchnie cięcia. Cięcie liną odbywa się bez wibracji, udary i pyłu. Do cięcia wykorzystuje się stalową linę z zamocowanymi elementami diamentu syntetycznego, która opasuje cięty przekrój. Cięcie wykonywane jest na mokro, napięta lina za pomocą systemu napędowego piły linowej, porusza się w jednym kierunku i przecina zadany element. Cięcie wykonuje się w osłonie wodnej i pod nadzorem doświadczonych osób,
wykonanie izolacji poziomej z materiału izolacyjnego, wykonanego z płyt, z tworzyw sztucznych. Płyty do izolacji poziomej z folii polietylenowej lub poliestrowej zbrojonej włóknem szklanym, płyty zachodzą na siebie z min 10 cm zakładem, wystają ze ścian na grubość tynku,
zamurowanie otworów technologicznych,
roboty porządkowe - zebranie wody i urobku po wierceniu i cięciu liną,
ROBOTY BUDOWLANE ZEWNĘTRZNE
rozebranie barierek schodów wejściowych do piwnicy,
rozebranie na elewacji zadaszenia schodów do piwnicy, materiał z demontażu do przekazania Zamawiającemu,
rozebranie betonowych schodów do piwnicy, wraz z murkami oporowymi. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
rozebranie nawierzchni utwardzonej z kostki granitowej, ze złożeniem na odkład,
wykonanie robót ziemnych mające na celu odsłonięcie ścian fundamentowych, na ścianie szczytowej głównego budynku szkoły,
skucie tynków na odkopanych ścianach fundamentowych, wokół budynku, czyszczenie podłoży i ręczne odgrzybianie ścian fundamentowych,
wykucie ościeżnicy istniejących drzwi wejściowych,
zamurowanie otworu po drzwiach wejściowych do piwnicy, z zewnątrz. Zamurowanie z bloczków betonowych M6, o gr. 38 cm, na zaprawie cementowo – wapiennej M4, spoiny gr. 1,5 cm. Na wysokości wykonywanej podcinki uciąglić wykonywaną izolację poziomą,
usuniecie izolacji ze styropianu na ścianie zewnętrznej, od poziomu kostki granitowej, do wysokości obróbki na elewacji, skucie okładziny z płyt z lastrico na elewacji (okładzina z płyt lastrykowych występują na cokole budynku, pod warstwą styropianu),
wykonanie podcinki ścian fundamentowych liną diamentową, z wykonaniem izolacji poziomej z płyt, z tworzyw sztucznych,
wykonanie nowych tynków cementowych na ścianach fundamentowych, do wysokości obróbki blacharskiej na elewacji,
gruntowanie tynków cementowych rzadką emulsją bitumiczną, do wysokości obróbki blacharskiej na elewacji,
wykonanie nowej izolacji pionowej tynkowanych ścian fundamentowych, z grubowarstwowych mas bitumicznych, modyfikowanych polimerami – izolacja KMB, o gr. min 4 mm, wysokości obróbki blacharskiej na elewacji,
docieplenie ścian fundamentowych płytami izolacyjnymi z XPS, gr. 10 cm, płyty montowane do podłoża na pianoklej, bez kołkowania, do wysokości obróbki blacharskiej na elewacji,
wykonanie na płytach izolacyjnych z XPS wyprawy elewacyjnej, podwójnie zbrojonej siatką, do wysokości obróbki blacharskiej na elewacji,
wykonanie nowej izolacji pionowej na nowej izolacji termicznej ścian fundamentowych z grubowarstwowych mas bitumicznych, modyfikowanych polimerami – izolacja KMB, o gr. min 4 mm. Izolacja z mas KMB wykonana do poziomu nawierzchni chodnika z kostki kamiennej,
montaż folii kubełkowej, z listwą zamykającą,
zasypanie wykopów piaskiem/pospółką, zasypka układana warstwa o gr. około 30 cm, z zagęszczeniem mechanicznym,
wykonanie podbudów pod nawierzchnie z kostki:
• podsypka cementowo piaskowa gr. 5 cm,
• podbudowa z tłucznia frakcji 0/31,5 mm, gr. 15 cm,
• ulepszenie podłoża z mieszanki piaskowo cementowej, gr. 15 cm,
odtworzenie przy ścianie szczytowej nawierzchni z kostki granitowej 7 x 9 cm, Kostka kamienna z rozbiórki, w miejscu rozebranych schodów należy zakupić kostkę kamienną,
prace porządkowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45410000-4 - Tynkowanie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) Cena (C) – 60 %
2) Gwarancja na roboty budowlane (Grb) – 40 %
1.1. Kryterium Cena (C) - oferta z najniższą ceną za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
C= Cmin / Cb x 60 = …….. pkt
C - liczba punktów w kryterium Cena
Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie
Cb - cena ofertowa ocenianej oferty
1.2. Kryterium Gwarancja na roboty budowlane (Grb) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów (max. 40 pkt) w zależności od zaoferowanego okresu gwarancji na roboty budowlane, kryterium okresu gwarancji (w miesiącach) – obliczone będzie wg wzoru:
Grb = (Gb - Gmin) / (Gmax - Gmin) x 40 =……..pkt
Grb – ilość przyznanych pkt w ramach kryterium
Gb – okres gwarancji w badanej ofercie w miesiącach
Gmin. – minimalny okres gwarancji w miesiącach
Gmax. – maksymalny okres gwarancji w miesiącach
Minimalny okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy a maksymalny punktowany 60 miesięcy od daty odbioru końcowego.
Uwaga: W przypadku podania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym terminu gwarancji dłuższego niż termin określony przez Zamawiającego jako maksymalny – do wyliczenia ilości punktów w tym kryterium Zamawiający przyjmie termin gwarancji 60 miesięcy (przy czym w przypadku wyboru takiej oferty jako najkorzystniejszej do umowy zostanie wpisany termin wskazany przez Wykonawcę).
2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną, w zakresie której było wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych przy użyciu podcinki lina diamentową, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.Uwaga: Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (pełniącą jednocześnie funkcję kierownika budowy), która w ciągu ostatnich 3 lat pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót, na co najmniej 1 robocie budowlanej prowadzonej w budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto;
Uwaga 1: Zamawiający określając wymagania w zakresie posiadania uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Uwaga 2: Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych, o których mowa w ROZDZ. XVII pkt 1.4.1, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty –załącznik nr 4 do SWZ,
2. wykazu osób, o których mowa w ROZDZ. XVII pkt 1.4.2 skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 4 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy, wg zał. nr 1 do SWZ; Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby z art. 118 ust 4 Pzp oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę, wg zał. nr 5 do SWZ (jeśli dotyczy); Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, wg zał. nr 6 (jeśli dotyczy); Odpowiedni dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym do podpisania oferty (lub do podpisania pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy), tj. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestruSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. spółka cywilna, konsorcjum) - art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.2. Szczegółowe informacje dot. składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zawiera ROZDZ. XVIII SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera projekt umowy - zał. nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-08 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1081566
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-08 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji - 8 tygodni od dnia podpisania umowyINNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Odbudowa placówek oświatowych w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 - wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu pomieszczenia i dostosowaniu - zamontowaniu i wyposażeniu pomieszczeń w celu uzyskania pokoju/groty solnej.
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej ulicy Miarki w Kielczy
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku - Dzienny Dom Pomocy Społecznej dla seniorów z Gminy Trzebinia
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby zasilenia stacji ładowania pojazdów
- Termomodernizacja budynku Biblioteki Publicznej i Domu Kultury Gminy Zduny.
- Wykonanie remontu dachu oraz poddasza w budynku nr 9
- "Budowa zadaszenia istniejących boksów do magazynowania odpadów na terenie placu odpadów wielkogabarytowych w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1 wraz z monitoringiem i oświetleniem"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.