Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00037027/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Dobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OŚWIATY GMINY KOŚCIERZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191925936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zogk@koscierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Dobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efb13492-771e-4005-b96f-d6fabdf67499
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029562/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach proje20ktu Dobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Funduszy Europejskich dla Pomorza 2021-2027, 5.7 Edukacja przedszkolna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037027
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 115116,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, tablic multimedialnych, programów niezbędnych do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych przeznaczonych dla przedszkoli biorących udział w projekcie „Dobre przedszkola w Gminie Kościerzyna II” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Funduszy Europejskich dla Pomorza 2021-2027, 5.7 Edukacja przedszkolna.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zgodnie z zapisami art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonuje podziału zamówienia na części. Dostawy winny być wykonane przez jednego wykonawcę ze względu na technologiczną spójność i specyfikę zamówienia.
L.P. Rodzaj urządzenia Ilość
1 Monitor interaktywny 7 szt.
2 Laptop z oprogramowaniem systemowym
7 szt.
3 Program multimedialny - zajęcia logopedyczne
7 szt.
4 Program multimedialny - Logopedyczne zabawy- pakiet programów +karty pracy - 7 sztuk
5. Licencja oprogramowania biurowego - 14 sztuk.
2. Zamówienie obejmuje:
a) transport (na koszt i ryzyko Wykonawcy);
b) niezbędną do sprawdzenia właściwego działania przedmiotu dostawy instalację;
c) montaż, uruchomienie i przeprowadzenie testów działania wyposażenia wraz z jego
rozruchem (zgodnie z instrukcjami producenta). Gotowość techniczna powinna być
przeprowadzona w dniu odbioru. Testy należy przeprowadzić z udziałem przedstawicieli
Zamawiającego, a fakt ten odnotować w protokole odbioru;
d) przeszkolenie personelu w zakresie działania i obsługi dostarczonego przedmiotu dostawy;
e) zapewnienia obsługi serwisowej w ramach udzielonej gwarancji.
f) miejsce dostawy sprzętu od pkt 1-4 wskazanego w ust. 1:
1)Szkoła Podstawowa w Niedamowie, Niedamowo 44, 83-423 Wielki Klincz
2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowym Klinczu, ul. Spacerowa 25, 83-400 Nowy Klincz
3) Szkoła Podstawowa w Kaliskach, ul. Szkolna 7, 83-400 Kaliska
4) Zespół Szkół w Skorzewie, ul. Fr. Peplińskiego 6, 83-400 Skorzewo
5) Zespół Szkół w Wąglikowicach, ul. Kościerska 8, 83-406 Wąglikowice
6) Zespół Kształcenia w Łubianie, ul. Szkolna 1, 83-407 Łubiana
7) Zespół Kształcenia w Wielkim Klinczu, ul. Szkolna 22, 83-423 Wielki Klincz
We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem i normami.
We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem i normami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125027 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137824,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125027 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TeduExpert Łukasz Kreja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922065631
7.3.3) Ulica: Wielki Bukowiec 100
7.3.4) Miejscowość: Wielki Bukowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 83-220
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125027 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Klinczu
- Przebudowa ulicy Gałczyńskiego w Kościerzynie
- DZP/17/25 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA PRACOWNI KARDIOLOGII INWAZYJNEJ
- Realizacja robót remontowo-budowlanych w zakresie remontów bieżących ii interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży ogólnobudowlanej.
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Korne-Gostomie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2411G od Starych Polaszek do Starej Kiszewy
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Dostawa narzędzi TIK do szkół w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.