eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamocinREMONT KUCHNI I ZAPLECZA KUCHENNEGO Z MODERNIZACJĄ INSTALACJI WENTYLACYJNEJ I ELEKTRYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. MARII KONOPNICKIEJ W SZAMOCINIE



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090311 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT KUCHNI I ZAPLECZA KUCHENNEGO Z MODERNIZACJĄ INSTALACJI WENTYLACYJNEJ I ELEKTRYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. MARII KONOPNICKIEJ W SZAMOCINIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Szamocinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000807725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19 Stycznia 29

1.5.2.) Miejscowość: Szamocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-820

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 604-119-957

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsszamocin@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaszamocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.gminaszamocin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT KUCHNI I ZAPLECZA KUCHENNEGO Z MODERNIZACJĄ INSTALACJI WENTYLACYJNEJ I ELEKTRYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. MARII KONOPNICKIEJ W SZAMOCINIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3508caa6-b184-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051815/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPSZ.264.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 482472,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kuchni i zaplecza kuchennego z modernizacją instalacji wentylacyjnej i elektrycznej w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Szamocinie w oparciu o przedmiary robót, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ:
- przedmiar branży budowlanej
- przedmiar branży instalacji wentylacyjnej
- przedmiar branży instalacji elektrycznej
Celem remontu kuchni jest zmiana ciągu technologicznego oraz poprawa warunków BHP poprzez wymianę instalacji wentylacyjnej oraz częściową wymianę instalacji elektrycznej, a także wydzielenie pomieszczenia socjalnego. Zakres remontu obejmuje zgodnie z przedmiarem:
- wymiana płytek ściennych w kuchni z całym zapleczem,
- szpachlowanie ścian i sufitów,
- malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- rozebranie posadzki lastryko oraz cementowej i wyrównanie powierzchni,
- ułożenie płytek posadzkowych antypoślizgowych wraz z wykon. izolacji,
- wymiana stolarki drzwiowej- wykonanie pomieszczenia socjalnego,
- wykonanie lamperii z tynku żywicznego,
- ułożenie wykładziny Tarkett,
- wymiana baterii umywalkowych oraz zlewozmywakowych,
- demontaż instalacji przewodów wentylacyjnych oraz wentylatorów,
- wykonanie czerpni ściennych,
- montaż nowych przewodów wentylacyjnych,
- centrala wentylacyjna nawiewna,
- okapy : przyścienny i centralny nad kotłami,
- montaż klapy p.poż.,
- wymiana instalacji elektrycznej,
- przewody na ścianach i w posadzce,
- wymiana łączników podtynkowych i natynkowych,
- wymiana gniazd podtynkowych,
- wymiana opraw oświetleniowych (oprawy pochodzące z demontażu pozostają własnością Zamawiającego),
- montaż opraw awaryjnych,
- wymiana rozdzielnicy głównej ze zmianą lokalizacji.
Załączone przedmiary robót (kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.
UWAGA!
Przed dokonaniem zakupu materiałów i sprzętów mających wpływ na wygląd pomieszczenia należy uzyskać zgodę Zamawiającego. Inwestor decyduje o cechach - kolorystyce, rozmiarach, gatunku i jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525998,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 711855,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525998,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKÓR-BUD Damian Skóra Usługi Remontowo - Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642213534

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Szamocin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-820

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525998,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-28 do 2021-08-27
2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.