Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy oleju napędowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Węgierska 21
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@szpital.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.gorlice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy oleju napędowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cec4a1b-4332-40c9-928b-64b3805e154a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000140/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Paliwo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cec4a1b-4332-40c9-928b-64b3805e154a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
- Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Możliwość korzystania w
postępowaniu z „Formularzy do komunikacji”
w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-
Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów
zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
- Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki
informacyjne wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych –
dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO
względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał oraz
obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których
dane pośrednio pozyskał, wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o ich wypełnieniu. Wzór
oświadczenia ujęty jest w Formularzu oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 07/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne hurtowe dostawy oleju napędowego tj. sprzedaż wraz z transportem przez Wykonawcę bezpośrednio do siedziby Zamawiającego w ilości 65 000 litrów (olej letni , przejściowy, zimowy) w temperaturze 15º C zwanego dalej olejem napędowym lub paliwem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie:- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który posiada odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub
wpis do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie RP
oznacza, że posiada koncesję na sprzedaż i obrót paliwami ciekłymi. wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
zgodnie z art.. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.),
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca który wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej w wysokości
minimum 500 000 zł.
- zdolności technicznej lub zawodowej tzn. posiada potencjał techniczny do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie
jakości.
1. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże że dysponuje samochodem auto-cysterna
wyposażonym w przewoźną instalację pomiarową do wydawania paliwa, posiadającą aktualną legalizację. Cysterna
wyposażona jest w urządzenie do wydruku, który musi zawierać datę i godzinę tankowania oraz ilość paliwa. Minimalna
pojemność cysterny 5000 litrów. Licznik wskazuje całość zatankowanego paliwa.
2. warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 2 hurtowych
dostaw oleju napędowego o wartości łącznej nie mniejszej niż 800.000,00 PLN,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Koncesję na sprzedaż i obrót paliwami ciekłymi.
2. Opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie
gwarancyjnej w wysokości minimum 500 000 zł.
3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art.125 ustawy Pzp Załącznik nr 7
4. Wykaz wykonania minimum 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów , na
rzecz których dostawy zostały wykonane lub wykonywane o wartości łącznej nie mniejszej niż 800.000,00 PLN wraz z dowodami
określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje lub inne
dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonane,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Załącznik nr 2 formularz asortymentowo-cenowy2. świadectwo jakości oleju napędowego,
3. oświadczenie o dysponowaniu samochodem auto-cysterna wyposażonym w przewoźną instalację pomiarową do
wydawania paliwa, posiadającą aktualną legalizację zawierające nr VIN pojazdu i nr rejestracyjny pojazdu lub zobowiązanie
do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
4. świadectwo legalizacji pionowej przepływomierza (urządzenia tankującego)
5. oświadczenie Wykonawcy o pochodzeniu oleju napędowego – nazwa producenta.
6. Wydruk ceny hurtowej netto oleju napędowego ze strony internetowej producenta Orlen S.A. za 1000 litrów ( 1 m3) z dnia
12.02.2025 r.
7. Indywidualną procedurę Wykonawcy dotyczącą tankowania oleju napędowego z auto-cysterny do zbiornika
Zamawiającego,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
5. oświadczenie Wykonawcy o pochodzeniu oleju napędowego – nazwa producenta.6. Wydruk ceny hurtowej netto oleju napędowego ze strony internetowej producenta Orlen S.A. za 1000 litrów ( 1 m3) z dnia
12.02.2025 r.
7. Indywidualną procedurę Wykonawcy dotyczącą tankowania oleju napędowego z auto-cysterny do zbiornika
Zamawiającego,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3000 zł. Słownie : trzy tysiące złotych2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą.
3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy PZP tj.:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji
lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr
82 1540 1115 2111 6094 3533 0012 z dopiskiem „wadium w postępowaniu nr 7 / 2025 Dostawy oleju napędowego”.
Potwierdzenie wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej
z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na
czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia
8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo
nie upłynął termin do jego wniesienia.
9. Złożenia wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego
prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi
odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków
dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i
brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa
w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli dotyczy);
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
którego oferta została wybrana.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawozamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm. ) za zgodą obu Stron
i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem przypadków umową przewidzianych.
33.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie
zamówienia, niezależnie od wartości tej zmiany, w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron
umowy, w przypadku:
a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mającej wpływ na świadczenie dostaw będących przedmiotem niniejszego
postępowania dostosowującej warunki umowy do zmian w przepisach prawa,
b) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa
i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji,
dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki
w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia,
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie za pośrednictwem platformy e- Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-14 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-14
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- REMONT DROGI GMINNEJ NR 270287K (UL. GAJOWEJ) W KM OD 0+003,50 DO KM 0+695,00 W MIEJSCOWOŚCI GORLICE - MIASTO GORLICE I REMONT UL. GAJOWEJ - SKRZYŻOWANIE W MIEJSCOWOŚCI GORLICE
- Remont odcinka drogi gminnej rolniczej "Dudówka" na działkach 891/9, 1601/2 i 1600/2 w Dominikowicach
- Budowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1489K Sękowa - Rozdziele
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół objętych projektem: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja"
- Likwidacja barier architektonicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kobylance
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów służbowych Placówka SG w Narewce (sprawa nr 7/ZP/WTiZ/25)
- "Zakup paliw w postaci oleju napędowego, benzyny, gazu, dla pojazdów służbowych Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu w systemie bezgotówkowym"
- Dostawa paliw płynnych oraz Adblue do pojazdów służbowych poprzez sprzedaż w systemie rozliczeń bezgotówkowych w sieci publicznych stacji paliwowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa paliw płynnych do samochodów i sprzętu
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego i opałowego dla RZD Błonie-Topola w podziale na dwie części zamówienia
- WSzS.DEZ.26.006.2025 - BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.